Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1463
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Yousee internet, godt eller dårligt?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey guys

Jeg har pt telenor bredbånd, er faktisk ret tilfreds med det, men problemet er at jeg bor i et lidt ældre byggerig, så kan max ha 10mbit forbindelse igennem dem. Min boligforening har så for et par måneder siden skiftet til yousee tv, og derved lagt nye kabler ind osv. så jeg har nu muligheden for at skifte til yousee bredbånd hvor jeg kan få langt hurtigere hastighed.

Så vil høre om der var nogen af jer der havde erfaring med yousee bredbånd? for hvis det er ustabilt, så gider jeg selvfølgelig ikke at skifte :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Min erfaring med deres net er ret dårlig. Det er ustabilt, og jeg har flere gange oplevet perioder på flere timer, hvor det ikke virkede. Har en kammerat med Yousee, som bestemt heller ikke er tilfreds. Jeg bruger dog mit net meget, og jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvor ofte man oplever problemer med andre selskaber. Det er også muligt, at det er et regionalt problem, da en kammerat fra Jylland med Yousee ikke oplever de samme problemer.

Evt. se deres bedømmelse på trustpilot, som bestemt ikke er god.

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Galleri: Intet galleri

Når det virker, så virker det. Primært fordi de benytter antenne kablet, som har en bedre isolering. Det betyder at der er færre forstyrelser på linien. Derfor kan de også bedre garantere din hastighed. Jeg har 30Mbit, og det ligger ret stabilt deromkring. (alt info kommer fra en installatør jeg havde forbi, vel og mærke uden regning)

Dog har jeg haft udfald, men det havde jeg også hos f.eks. Fullrate. Alt i alt er jeg bedre tilfreds, og får samtidig yousee på mobil, ipad osv. Dette virker sågar uden for hjemmet med visse kanaler. Det er sku da snedigt.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

Har haft deres web i nogle år nu og kan kun erindre et enkelt, kortvarigt udfald. Fin stabilitet og hastighed.

Har dog alt for høj hastighed (og derved dyrt abonnement) i forhold til mine needs, men jeg er for nærig til at betale det absurde gebyr det koster at skifte ned i hastighed
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Foruden fibernet så er det internet fra yousee jeg har haft bedst erfaringer med. Jeg bor selv i en bygning som har over 100 år på bagen og da jeg flyttede ind brugte jeg de tidligere beboers yousee i et par mdr. uden problemer. Da det abn. var udløbet og jeg selv måtte til lommerne sprang jeg på en kampagne ved telenor som jeg fortrød mange gange, mener jeg var telenor kunde i 2 mdr. Så kom min redning i form af gratis oprettelse til fiber.

Opsummering: forbindelser på kobber frarådes hvis man ønsker at ens forbindelse er stabil.

(Lige for at understrege det, så har det intet med telenor at gøre, de lejer sig ind på de kobberkabler TDC ejer hvorfor det er ligegyldigt hvilken udbyder man vælger på kobberkabler. Det er kablerne der er problemet. Løsningen er yousee via kabeltv eller fibernet.)

Dingo: For nærrig til ikke at få det produkt der matcher dit behov og derved er billigst, du må være uddannet økonom :-k

Hvor mange måneders besparelse lyder gebyret på?
Brugeravatar

Reputation point: 15

Har selv lige skiftet til yousee og deres internet er meget stabilt, har ikke prøvet på noget tidspunkt at jeg røg af det. :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: København - Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 185.00

Yousee internet er godt og stabilt, Generelt!
men hvis du bor i en ejendom med en gammel central som sender signalet til boligerne, så kan der komme mindre udfald. Men er kun en måde at finde ud af det på :) det er i hvertfald værd at prøve, for hastigheden er stabil! jeg får mange gange mere end jeg betaler for!.
Brugeravatar

Geografisk sted: glostrup

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 162.00

Jeg havde det samme problem med(lorte)telenor, og har lige skiftet til Yousee. Fik routeren dagen efter sendt hjem til døren, og jeg er rigtigt godt tilfreds med det.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Jeg har kun godt at sige om yousee. Jeg havde yousee i fem år i min gamle lejlighed, og jeg oplevede kun, at der var problemer en eneste gang. Det var da en eller anden tekniker havde rodet med en boks, der forsynede hele kvarteret. Det var fixet dagen efter.

Jeg kan klart anbefale Yousee bredbånd. Du får bedre hastigheder til lavere priser end via telefonlinjen - og får samtidig glæde af web-tv og yousee play. gogogo - bestil online. Du kan evt. læse mere her: http://www.internet-bredbaand.dk/669/yo ... af-yousee/

/Anders

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har YouSee 30/3 Mbit.. det har aldrig været nogensinde været nede, og du får virkelig hvad du betaler for.. KLART den bedste danske udbyder imo! har prøvet lidt af hvert...
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster