Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fejer skrev:Godaften :-) ligger inde med noget zma som har en størrelse af stikpiller som jeg bare ikke kan sluge. Tænkte om nogen af jer kender et mærke hvor de ikke er så satans store? Og nej, det er ikke mig som er en tøs mht piller, eftersom jeg tager 24 stk om dagen. Forsat god jul

Bob Harris skrev:Din kæmpe idiot.

Pillepinball skrev:Er der ellers nogle der har god erfaring med ZMA? Er sådan set lidt ligeglad med at det skulle booste test niveauet, for den tror jeg sq ikke helt på.. Men er mere interesseret i, at det skulle kunne give en dybere søvn?

SienZ skrev:Pillepinball skrev:Er der ellers nogle der har god erfaring med ZMA? Er sådan set lidt ligeglad med at det skulle booste test niveauet, for den tror jeg sq ikke helt på.. Men er mere interesseret i, at det skulle kunne give en dybere søvn?
Helt klart. Føler jeg sover noget bedre med ZMA.

Pillepinball skrev:SienZ skrev:Pillepinball skrev:Er der ellers nogle der har god erfaring med ZMA? Er sådan set lidt ligeglad med at det skulle booste test niveauet, for den tror jeg sq ikke helt på.. Men er mere interesseret i, at det skulle kunne give en dybere søvn?
niceEr der andre?

ZLADE skrev:bare smid dem i en morder og drik dem ;)

MFL skrev:ZLADE skrev:bare smid dem i en morder og drik dem ;)
Jeg tror at en morter vil gøre det bedre, men det kan være mig der tager fejl

Fejer skrev:Kan det være skadelig og skille kapslen ad og drikke det? Står der intet om på bøtten om det er :-)

Pillepinball skrev:SienZ skrev:Pillepinball skrev:Er der ellers nogle der har god erfaring med ZMA? Er sådan set lidt ligeglad med at det skulle booste test niveauet, for den tror jeg sq ikke helt på.. Men er mere interesseret i, at det skulle kunne give en dybere søvn?
niceEr der andre?

niceEr der andre?

mikkel_baech skrev:Fejer skrev:Kan det være skadelig og skille kapslen ad og drikke det? Står der intet om på bøtten om det er :-)
hvordan skulle det nogensinde kunne blive farligt ? Helt ærligt....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster