Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

c_p skrev:Jeg sad og regnede lidt på hvad jeg faktisk handlede ind for om måneden, da økonomien krasser pga. manglende SU og en masse andre ting.
Men jeg fik da lidt et chok, da jeg regnede ud af jeg spiser for 2000 kr ca. Så kommer min der Omega3, Protein pulver, vitaminer, amino syrer osv oven i.
Vil gerne hører hvad i ca handler for om måneden altså bare kost.

patrickmylius skrev:c_p skrev:Jeg sad og regnede lidt på hvad jeg faktisk handlede ind for om måneden, da økonomien krasser pga. manglende SU og en masse andre ting.
Men jeg fik da lidt et chok, da jeg regnede ud af jeg spiser for 2000 kr ca. Så kommer min der Omega3, Protein pulver, vitaminer, amino syrer osv oven i.
Hmm Kød er primær en stor udgift, dog ville jeg forslå dig at finde andre gode protein kilder... f.eks. lav en ordenlig portion bønner, og brug det i stedet for kød nogle gange.. Det er prop fyldt med proteiner! og det er skide billigt.

El Patron skrev:Jeg så en liste på et tidspunkt der viste hvor meget man generelt fik ud af det protein som man indtog æg lå vist højest sammen med andre animalske fødevarer. Vegetabilske lå noget lavere og deri også bønner. Skal kigge efter listen ellers kan du jo lave en search på det.

c_p skrev:patrickmylius skrev:c_p skrev:Jeg sad og regnede lidt på hvad jeg faktisk handlede ind for om måneden, da økonomien krasser pga. manglende SU og en masse andre ting.
Hmm Kød er primær en stor udgift, dog ville jeg forslå dig at finde andre gode protein kilder... f.eks. lav en ordenlig portion bønner, og brug det i stedet for kød nogle gange.. Det er prop fyldt med proteiner! og det er skide billigt.
Det har jeg også haft lidt i tankerne om man evt kunne lave det på den måde.
Kødet er helt sikkert det der vælter budgettet. Men kan bønners protein godt gøre det op for køds amino sammensætning ?
... Jeg mener bare at du kunne f.eks i stedet for at kører 250 gram kød ned til aftensmaden, kunne ud spise 150 g kød og 100g bønne
.. hvis du forstår? 
Riberrock skrev:Synes ikke altid, at kvaliteten er bedre i Tyskland. Men hvor køber du det henne i Tyskland?
Det er vel ikke hos grænsebutikkerne?

Lean2000 skrev:Bruger ca 2500 foruden kost tilskud
Køb jeres mad i tyskland. Meget bedre kvalitet til meget billigere penge.
Smutter over grænsen anart engang om måneden og køber 30kg kylling når jeg er på cut.
Der slipper jeg 1600-1700kr mener jeg.
Kødet er billigere bedre og mere frisk.
Fuck danmark og alle de skjulte afgifter
Riberrock skrev:Synes ikke altid, at kvaliteten er bedre i Tyskland. Men hvor køber du det henne i Tyskland?
Det er vel ikke hos grænsebutikkerne?

Cirkeline skrev:Jeg ligger på 1500 om måneden. Det hjalp mig meget at lave en ugentlig indkøbsdag og ellers så må man klare sig med det der er i køleskabet, det fungerer og får fin mad synes jeg.

Lean2000 skrev:Cirkeline skrev:Jeg ligger på 1500 om måneden. Det hjalp mig meget at lave en ugentlig indkøbsdag og ellers så må man klare sig med det der er i køleskabet, det fungerer og får fin mad synes jeg.
1500kr kan ikke være mange kcal man får for det budget. Det er jo kun knap nok til kød.
eks 1000g hakket oksekød 12-16% 50kr. 50x30dage 1500kr i md

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster