Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1322
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Ny video: Road to DBFF Newcomers - Kasia Sawicka

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Ny video i optakten til DBFF Newcomers på lørdag - denne gang er det Kasia Sawicka (som I finder et interview med i vores nye udgave af Træningsmagasinet her http://bit.ly/Traeningsmagasinet4_teaser)

Video-->
video.php?view=79
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fed vid og godt interview! Dog synes jeg ikke hendes træning virkede særlig intens, men det er måske bare mig?
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg stoppede videoen, før den oprindeligt var færdig. "Der er nogle af mine veninder, der savner mig... Det er jo klart, der ikke er tid til at gå i byen osv."

Hun udtrykker så fint i starten af videoen, at hun i hvert fald regner med at kvalificere sig til DM, og ved DM at ende som enten nr. 1, 2 eller 3, ellers ville det have været spild af tid. Hvor hun så senere i videoen udtaler ovenstående. Hun vil gerne vinde DM i Athletic fitness for kvinder, men vil også godt gå i byen. På mig lyder det som om, at det at vinde DM i AF er noget "man bare gør". Jeg ved ikke, om jeg misfortolker Kasias udtalelser totalt. Men ud fra videoen, synes jeg godt nok, at der er skjult en dominant arrogance. Og til KIdd; Jeg kunne ikke være mere enig.
Mikael skrev:
bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?


Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 9. mar 2013, 19:25
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Upcomer skrev:Jeg stoppede videoen, før den oprindeligt var færdig. "Der er nogle af mine veninder, der savner mig... Det er jo klart, der ikke er tid til at gå i byen osv."

Hun udtrykker så fint i starten af videoen, at hun i hvert fald regner med at kvalificere sig til DM, og ved DM at ende som enten nr. 1, 2 eller 3, ellers ville det have været spild af tid. Hvor hun så senere i videoen udtaler ovenstående. Hun vil gerne vinde DM i Athletic fitness for kvinder, men vil også godt gå i byen. På mig lyder det som om, at det at vinde DM i AF er noget "man bare gør". Jeg ved ikke, om jeg misfortolker Kasias udtalelser totalt. Men ud fra videoen, synes jeg godt nok, at der er skjult en dominant arrogance. Og til KIdd; Jeg kunne ikke være mere enig.


Det lyder som en grov misfortolkning. Så hver gang du hører en kommende deltager sig, at de må give afkald på det sociale liv (aka fx at gå i byen), så er det fordi det bare er "noget man gør".
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg forstår slet ikke din tolkning. Derimod skal det også ses i lyset af, at der sidste år deltog 2 kvinder i AF, og forrige år var der 1 deltager i klassen.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Held og lykke til hende :) altid spændende at lytte til deltagernes mindset :)
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har set et par af de her videoer, og en gennemgående tendens har været ret dårlig lydkvalitet.
Måske det var en idé, at opgradere med en ekstern mikrofon? Jeg antager, det er interview på hobby-basis. Men det kunne da være et skridt i retning af et lidt højere niveau i videoerne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 14. maj 2010, 20:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mr_pink skrev:Har set et par af de her videoer, og en gennemgående tendens har været ret dårlig lydkvalitet.
Måske det var en idé, at opgradere med en ekstern mikrofon? Jeg antager, det er interview på hobby-basis. Men det kunne da være et skridt i retning af et lidt højere niveau i videoerne.


Tror sagtens man kunne lave en "doner penge til BB" ordning, som evt. kunne gå til sådanne ting. (hvis penge nu skulle være problemet) Jeg ville da helt sikkert smide nogle knaster afsted. Overskud kunne jo evt. gå til modernisering af siden, rette sikkerhedshuller og andre relaterede ting i forbindelse med siden. Måske endda give moderatorerne en lille bonus for deres arbejde, og betale deres fragt til og fra stævner som de dækker (Hvis dette ikke bliver gjort i forvejen)
Brugeravatar
 
Reputation point: 152
 
Indlæg: 2357
Tilmeldt: 4. mar 2011, 21:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



"Hvis jeg skal gøre noget, så skal jeg gøre det 100 %"

Njah ikke rigtigt vel ?

"Jeg er jo også lige blevet personlig træner"

Så tror jeg fandme du skal have dine skolepenge tilbage igen, for det ser da ikke ud til at du har lært hvad hårdt arbejde betyder.
Der var engang en mand der havde 2 sønner. Den ene var stor som en bjørn, og den anden var hurtig som et tog
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 15. sep 2012, 16:34
Geografisk sted: Herning
 
Træner her: Herning Styrke & Motionsklub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mogensen skrev:"Hvis jeg skal gøre noget, så skal jeg gøre det 100 %"

Njah ikke rigtigt vel ?

"Jeg er jo også lige blevet personlig træner"

Så tror jeg fandme du skal have dine skolepenge tilbage igen, for det ser da ikke ud til at du har lært hvad hårdt arbejde betyder.


Nu aner vi jo ikke hvordan hendes træning "normalt" ser ud.
Det kan jo forekomme, at folk måske ikke træner sig selv til døde HVER gang.

- Hvor langt er der til konkurrencen da videoen blev optaget?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 437
Tilmeldt: 23. apr 2012, 10:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DonKahle skrev:
mr_pink skrev:Har set et par af de her videoer, og en gennemgående tendens har været ret dårlig lydkvalitet.
Måske det var en idé, at opgradere med en ekstern mikrofon? Jeg antager, det er interview på hobby-basis. Men det kunne da være et skridt i retning af et lidt højere niveau i videoerne.


Tror sagtens man kunne lave en "doner penge til BB" ordning, som evt. kunne gå til sådanne ting. (hvis penge nu skulle være problemet) Jeg ville da helt sikkert smide nogle knaster afsted. Overskud kunne jo evt. gå til modernisering af siden, rette sikkerhedshuller og andre relaterede ting i forbindelse med siden. Måske endda give moderatorerne en lille bonus for deres arbejde, og betale deres fragt til og fra stævner som de dækker (Hvis dette ikke bliver gjort i forvejen)


Du er godt klar over, at BB(.dk) er ejet og drevet af en virksomhed, right? Bodyman er bare en skovl til at drive og udvikle hjemmesiden, og får lov pga. mangel på alternativer.

Mht. lydkvalitet og mikrofon, er det også noget jeg ville sætte pris på.
Sidst rettet af Bomberton 5. sep 2013, 20:07, rettet i alt 1 gang.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super fed film! Jeg var især vild med den del hvor hendes numse var med :D! Flot flot pige. og 18 dips er sku ret godt
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 917
Tilmeldt: 27. sep 2007, 22:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



TheCzech skrev:Jeg forstår slet ikke din tolkning. Derimod skal det også ses i lyset af, at der sidste år deltog 2 kvinder i AF, og forrige år var der 1 deltager i klassen.
Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF. Det har da noget at gøre med den indstilling/mind-set man har til konkurrencen. Lad os antage, at jeg som newcomer vil stille op i Junior BB +80kg, og udtaler mig;" Ja, jeg misser dog nogle byture med drengene, men jeg regner også med i hvert fald at blive placeret top 3 ved DM" Hvis der var nogen, der udtalte således, ville man straks tænke, at personen havde en dominans af arrogance..
Mikael skrev:
bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?


Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 9. mar 2013, 19:25
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF


Hvis du ikke selv kan se sammenhængen mellem konkurrencen i en klasse og ønsket om en høj placering, så vil du vist ikke forstå.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:
Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF


Hvis du ikke selv kan se sammenhængen mellem konkurrencen i en klasse og ønsket om en høj placering, så vil du vist ikke forstå.
Jo, selvfølgelig kan jeg se det. Men der vil altså med stor sandsynlighed deltage langt flere i AF i år, inden der var sidste år..
Mikael skrev:
bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?


Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 9. mar 2013, 19:25
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Upcomer skrev:
TheCzech skrev:Jeg forstår slet ikke din tolkning. Derimod skal det også ses i lyset af, at der sidste år deltog 2 kvinder i AF, og forrige år var der 1 deltager i klassen.
Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF. Det har da noget at gøre med den indstilling/mind-set man har til konkurrencen. Lad os antage, at jeg som newcomer vil stille op i Junior BB +80kg, og udtaler mig;" Ja, jeg misser dog nogle byture med drengene, men jeg regner også med i hvert fald at blive placeret top 3 ved DM" Hvis der var nogen, der udtalte således, ville man straks tænke, at personen havde en dominans af arrogance..

Har du mødt Sune Larsen?
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Upcomer skrev:
TheCzech skrev:Jeg forstår slet ikke din tolkning. Derimod skal det også ses i lyset af, at der sidste år deltog 2 kvinder i AF, og forrige år var der 1 deltager i klassen.
Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF. Det har da noget at gøre med den indstilling/mind-set man har til konkurrencen. Lad os antage, at jeg som newcomer vil stille op i Junior BB +80kg, og udtaler mig;" Ja, jeg misser dog nogle byture med drengene, men jeg regner også med i hvert fald at blive placeret top 3 ved DM" Hvis der var nogen, der udtalte således, ville man straks tænke, at personen havde en dominans af arrogance..

Har du mødt Sune Larsen?


hahahahahahahahahahaha!
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bomberton skrev:
DonKahle skrev:
mr_pink skrev:Har set et par af de her videoer, og en gennemgående tendens har været ret dårlig lydkvalitet.
Måske det var en idé, at opgradere med en ekstern mikrofon? Jeg antager, det er interview på hobby-basis. Men det kunne da være et skridt i retning af et lidt højere niveau i videoerne.


Tror sagtens man kunne lave en "doner penge til BB" ordning, som evt. kunne gå til sådanne ting. (hvis penge nu skulle være problemet) Jeg ville da helt sikkert smide nogle knaster afsted. Overskud kunne jo evt. gå til modernisering af siden, rette sikkerhedshuller og andre relaterede ting i forbindelse med siden. Måske endda give moderatorerne en lille bonus for deres arbejde, og betale deres fragt til og fra stævner som de dækker (Hvis dette ikke bliver gjort i forvejen)


Du er godt klar over, at BB(.dk) er ejet og drevet af en virksomhed, right? Bodyman er bare en skovl til at drive og udvikle hjemmesiden, og får lov pga. mangel på alternativer.

Mht. lydkvalitet og mikrofon, er det også noget jeg ville sætte pris på.


Nu er det både Bodyman og Bodylab der ejer siden. Derudover så har du ikke rigtig indblik i hvad det koster at drive siden og udvikle den, så måske du ikke skulle være så kæphøj i dine udtalelser :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:Fed vid og godt interview! Dog synes jeg ikke hendes træning virkede særlig intens, men det er måske bare mig?


Du ser jo aldrig nogle af de tøser i fitnessklasserne eller bikini presse sig selv til træning. Viser vel egentlig bare hvor stor betydning kosten spiller når de skal være "fit" til konkurrencerne. Hun har jo overhovedet ikke sved på panden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 160
Tilmeldt: 9. mar 2012, 23:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Garik skrev:
Upcomer skrev:
TheCzech skrev:Jeg forstår slet ikke din tolkning. Derimod skal det også ses i lyset af, at der sidste år deltog 2 kvinder i AF, og forrige år var der 1 deltager i klassen.
Det er da fuldkommen lige meget, hvor mange deltagere, der deltog sidste år i AF. Det har da noget at gøre med den indstilling/mind-set man har til konkurrencen. Lad os antage, at jeg som newcomer vil stille op i Junior BB +80kg, og udtaler mig;" Ja, jeg misser dog nogle byture med drengene, men jeg regner også med i hvert fald at blive placeret top 3 ved DM" Hvis der var nogen, der udtalte således, ville man straks tænke, at personen havde en dominans af arrogance..

Har du mødt Sune Larsen?


Det har jeg.. Han træner i Fitness world =D>
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 11. jan 2013, 09:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Bomberton skrev:Du er godt klar over, at BB(.dk) er ejet og drevet af en virksomhed, right? Bodyman er bare en skovl til at drive og udvikle hjemmesiden, og får lov pga. mangel på alternativer.

Mht. lydkvalitet og mikrofon, er det også noget jeg ville sætte pris på.


Nu er det både Bodyman og Bodylab der ejer siden. Derudover så har du ikke rigtig indblik i hvad det koster at drive siden og udvikle den, så måske du ikke skulle være så kæphøj i dine udtalelser :)


Jeg kunne godt have været mere præcis - "Udvikling og drift" i relation til indhold sker der en masse fede ting, som mange sætter pris på. "Udvikling og drift" i relation til den tekniske del er underprioriteret, uambitiøs og fantasiforladt. Sidst jeg kiggede E-Handel Danmark Holding ApS's regnskaber igennem, lå fokus klart et andet sted end denne side.

Fed gallerifunktion :)
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bomberton skrev:
essensen skrev:
Bomberton skrev:Du er godt klar over, at BB(.dk) er ejet og drevet af en virksomhed, right? Bodyman er bare en skovl til at drive og udvikle hjemmesiden, og får lov pga. mangel på alternativer.

Mht. lydkvalitet og mikrofon, er det også noget jeg ville sætte pris på.


Nu er det både Bodyman og Bodylab der ejer siden. Derudover så har du ikke rigtig indblik i hvad det koster at drive siden og udvikle den, så måske du ikke skulle være så kæphøj i dine udtalelser :)


Jeg kunne godt have været mere præcis - "Udvikling og drift" i relation til indhold sker der en masse fede ting, som mange sætter pris på. "Udvikling og drift" i relation til den tekniske del er underprioriteret, uambitiøs og fantasiforladt. Sidst jeg kiggede E-Handel Danmark Holding ApS's regnskaber igennem, lå fokus klart et andet sted end denne side.

Fed gallerifunktion :)


Jeg forstår ikke helt dit behov for at være provokerende - hold gerne en konstruktiv tone, det andet er barnligt.

BB.dk har været syltet i et stykke tid, det er der ingen tvivl om, men du aner jo ikke hvad der blivet diskuteret "behind the curtains" - og der er skam fokus på det, men skal der laves nye ting på bb.dk koster det en anseelig mængde penge hver gang, hvilket det er flere grunde til. Én er at hele platformen her er bygget på en ældgammel version af phpbb, som gør der skal laves alle mulig underlige tweaks for at få nye tekniske tiltag til at virke - og samtidig er det uholdbart i længden. Alt bygges på et meget ustabilt grundlag. Af samme grund har udviklingen også stået stille længe. Det ville være mest optimalt at udskifte hele platformen og opdatere alt, men det vil koste kassen, og det måske der at sponsorerne, forståeligt nok, holder lidt igen. Mange tror at bb.dk giver dem uanede ROI, og det er altså slet ikke tilfældet. Vi har at gøre med forretningsmænd og der skal naturligvis også være et solidt grundlag for at investere mange penge. Underprioriteret vil jeg gerne medgive, men ambitioner ved du ikke rigtig nok om, til at udtale dig om.

Igen, det er ikke kun Ehandel der ejer siden, jeg ved ikke hvorfor du bliver ved med at tro det.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DonKahle skrev:Tror sagtens man kunne lave en "doner penge til BB" ordning, som evt. kunne gå til sådanne ting. (hvis penge nu skulle være problemet) Jeg ville da helt sikkert smide nogle knaster afsted. Overskud kunne jo evt. gå til modernisering af siden, rette sikkerhedshuller og andre relaterede ting i forbindelse med siden. Måske endda give moderatorerne en lille bonus for deres arbejde, og betale deres fragt til og fra stævner som de dækker (Hvis dette ikke bliver gjort i forvejen)


Jeg er sikker på, at de 150 kr. du har til resten af måneden vil være bedre givet ud på Træningsmagasinet end på at lave velgørenhedsprojekter for bb.dk.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fed video. Tillykke med resultatet og held og lykke til DM
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 248 gæster