Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Vestergaard skrev:Okay.. ja, jeg kunne godt tænke mig at kasein på pulver giver lidt mere, men det jeg har er lidt vammelt.. i ved.. det klumpede og grynede konsistens, der egentlig egner sig meget godt til brækfornemmelser.. ved godt det kan forbedres lidt med tykke væsker, som yohgurt og sådan.. men ville bare lidt høre om en halv liter mælk kunne bruges istedet.. Det er også noget med at mælk frigiver nogle kemikalier, der skulle give bedre søvn??

Thomas Vestergaard skrev:Okay.. ja, jeg kunne godt tænke mig at kasein på pulver giver lidt mere, men det jeg har er lidt vammelt.. i ved.. det klumpede og grynede konsistens, der egentlig egner sig meget godt til brækfornemmelser.. ved godt det kan forbedres lidt med tykke væsker, som yohgurt og sådan.. men ville bare lidt høre om en halv liter mælk kunne bruges istedet.. Det er også noget med at mælk frigiver nogle kemikalier, der skulle give bedre søvn??

Bay skrev:
Jeg er helt vild med den nye bodylab kasein chokolade =D>

Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:
Ja, men den kan jeg ikke udtale mig om.. kan du beskrive den?? konsistens og sådan?
Stadig lidt tykkere end whey, men det gør den bare lidt mere cremet og smagen er rigtig god. Jeg nyder den i hvert fald hver aften, og jeg ved jeg ikke er den eneste her på boardet

Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:
Ja, men den kan jeg ikke udtale mig om.. kan du beskrive den?? konsistens og sådan?
Jeg blander den med cirka 10g pr. 100 ml mælk, så jeg får cirka 30g kasein og 300ml mælk. Konsistensen er MEGET bedre end den førhen - den var umulig at få nedStadig lidt tykkere end whey, men det gør den bare lidt mere cremet og smagen er rigtig god. Jeg nyder den i hvert fald hver aften, og jeg ved jeg ikke er den eneste her på boardet

Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:
Jeg blander den med cirka 10g pr. 100 ml mælk, så jeg får cirka 30g kasein og 300ml mælk. Konsistensen er MEGET bedre end den førhen - den var umulig at få nedStadig lidt tykkere end whey, men det gør den bare lidt mere cremet og smagen er rigtig god. Jeg nyder den i hvert fald hver aften, og jeg ved jeg ikke er den eneste her på boardet
Det kunne være man skulle invistere i nogle kilo så.. for det lyder nu fornuftigt nok, også fordi du kan sammenligne med den gamle variant.. ja kan jeg altså bruge den gamle som lidt ymer drys i ny og næ

Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:
Det kunne være man skulle invistere i nogle kilo så.. for det lyder nu fornuftigt nok, også fordi du kan sammenligne med den gamle variant.. jeg kan altid bruge den gamle som lidt ymer drys i ny og næ

Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Bay skrev:
Det kunne være man skulle invistere i nogle kilo så.. for det lyder nu fornuftigt nok, også fordi du kan sammenligne med den gamle variant.. ja kan jeg altså bruge den gamle som lidt ymer drys i ny og næ
Jeg kan klart anbefale dig den i hvert fald - jeg er ved at have spist de første 6-7kg af det![]()
Puha, det vil jeg slet ikke byde mig selv

Nick187 skrev:Den gamle kasein var god, ja den var så !![]()
Har ikke fået smagt den nye, da jeg stadig har et godt lager af det gamle igen

Smeden skrev:Jeg har nærmest droppet den gamle - det smager simpelthen ikke særlig godt. Men den nye er måske lækker?

Smeden skrev:Jeg har nærmest droppet den gamle - det smager simpelthen ikke særlig godt. Men den nye er måske lækker?

MC skrev:Smeden skrev:Jeg har nærmest droppet den gamle - det smager simpelthen ikke særlig godt. Men den nye er måske lækker?
Den nye er ganske udemærket ja - den er selvfølgelig ikke whey, men den er på ingen måde ulækkert at kaste ned

Thomas Vestergaard skrev:MC skrev:Smeden skrev:Jeg har nærmest droppet den gamle - det smager simpelthen ikke særlig godt. Men den nye er måske lækker?
Den nye er ganske udemærket ja - den er selvfølgelig ikke whey, men den er på ingen måde ulækkert at kaste ned
Er bodylabs nye ikke whey?? udvundet fra skummet mælk??

Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Okay.. ja, jeg kunne godt tænke mig at kasein på pulver giver lidt mere, men det jeg har er lidt vammelt.. i ved.. det klumpede og grynede konsistens, der egentlig egner sig meget godt til brækfornemmelser.. ved godt det kan forbedres lidt med tykke væsker, som yohgurt og sådan.. men ville bare lidt høre om en halv liter mælk kunne bruges istedet.. Det er også noget med at mælk frigiver nogle kemikalier, der skulle give bedre søvn??

Bay skrev:Thomas Vestergaard skrev:Okay.. ja, jeg kunne godt tænke mig at kasein på pulver giver lidt mere, men det jeg har er lidt vammelt.. i ved.. det klumpede og grynede konsistens, der egentlig egner sig meget godt til brækfornemmelser.. ved godt det kan forbedres lidt med tykke væsker, som yohgurt og sådan.. men ville bare lidt høre om en halv liter mælk kunne bruges istedet.. Det er også noget med at mælk frigiver nogle kemikalier, der skulle give bedre søvn??
Jeg er helt vild med den nye bodylab kasein chokolade
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster