Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1316
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

Smedens log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Du har sgu strandlooket smed! Det må man give dig :) =D>

Tænkte jeg lige ville nævne for dig at jeg kørt 5x76kg i mili, tænkte på dig mens jeg kørte den :D
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nosebiter: Det er en fantastisk artikel (Dan John er næsten en poet) . Alt hvad man bør vide om Tabata står der.

8800: Ja, jeg så det godt, og jeg har prøvet at lade være med at tænke på det :cry: :cry: Unreal military mand, det er nok ikke lige foreløbig jeg henter den. =D>

Jeg har spist en kanelsnegl og en twix idag (men ikke så meget mere heldigvis), så jeg var nok nød til at lave noget.

Dagens træning:

DB swings
15 x 22

DB one-arm snatch
8 x 5 x 22 - 5 med en arm, 5 med den anden, dvs 8 sæt med hver arm. starttid 1 min.

DB bent press
2 x 5 x 22

Idag var jeg til cykelsmeden fordi jeg ikke kunne få luft i mit bagdæk. Da jeg heller ikke kunne få hans gratis trykluft i, konsulterede jeg ham, og (da han er en venlig mand) tilbød at hjælpe, skruede han ventilen af og pustede løs. Mens jeg stod og overvejede hvor meget luft sådan et dæk kunne tage, forklarede han mig energisk at pumpen selv stoppede når trykket blev optimalt, hvorefter dækket øjeblikkeligt røg i luften. Så gik han helt i selvsving og viste mig at dækket tilsyneladende var råddent, og han ville have det klart om 15 minutter, hvis jeg kom med 275kr. Det gjorde jeg så, og er nu velkørende :D
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Så det du siger er at du betalte ham for at ødelægge dit dæk og derefter sælge dig et nyt? God deal der =D> #-o

Det gas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1415
Tilmeldt: 11. jan 2006, 10:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Haha det nummer laver den cykelsmed nok et par gange om ugen :D

Var det en varm kanelsnegl med frisk glasur? :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



:D Ja, han er usædvanligt snedig, den cykelsmed. :D

Slangen havde tre lapper i forvejen og siderne af selve dækket var helt flossede, så uanset hvad var det nok røget i luften af sig selv en dag.

Kanelsneglen var friskbagt, og der var nødder og mørk chokolade på toppen. Det var helt vildt så godt den smagte.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Værseartig d'herrer - uden kommaer!



Zigzag-diæt – en praktisk approach

Af Mikael LS, aka Smeden

Ved en zigzag-diæt forstås en metode hvor man ikke spiser konstant i løbet af dagen, men derimod afpasser den kalorieindtaget efter den aktivitet man agter at lave. Kalorieindtaget er dermed ikke dikteret af et dagligt loft, men defineret for mindre tidsenheder, f.eks. en time, og dermed undgår man at der kommer et overskud af kalorier, hvor der ikke er brug for det, ved inaktivitet, og man får kalorier nok når man netop har brug for det, f.eks. op til og efter træning. Hypotesen er at man herved maksimerer muskelopbygningen og minimerer fedtopbygning.

Ideen er at man deler sin dag op i tidsenheder, - jeg brugte timer, og regner forbruget ud efter hvad man har planlagt at lave. At sove kræver eksempelvis ikke meget energi, at læse kræver en anelse mere, og et træningspas en stor del mere. Sålangt burde alle være med, men twistet kommer så her: Vi er alle enige om at der skal lægges et kalorieoverskud på dagsbasis og ugebasis osv., samt at proteinsyntesen kun er forhøjet en dag eller to. Hvorfor så lægge et overskud sent på anden eller ligefrem tredjedagen efter et pas? Hvorfor ikke koncentrere det umiddelbart efter træning, hvor proteinsyntesen alt andet lige må være højest? Måske burde man ligefrem sænke sit kalorieindtag en anelse hvis man er langt fra sidste træningstimulus?

Alt det kombineres simpelthen ved at man over en uge indtager sit ligevægtsindtag og træner fullbody tre gange om ugen. Man sørger så blot for at have et oveskud på 500kcal 24 timer efter træning og et underskud på 500kcal de næste 24 timer. Maks næring til hungrende muskler, og max udsultning af fedtceller er teoretisk set nettoresultatet. Jeg siger teoretisk, fordi det her er teori. I virkeligheden vil kroppen måske ikke reagerer særligt hensigtsmæssigt på den her slags omskift, samt at man kan argumentere for at fedtforbræningsfaktorer først rigtigt bliver rigelige og effektive ved længere tids underskud. Samtidigt vil muskelopbygningen naturligvis ikke være optimal når der kun er overskud halvdelen af tiden.

Med det sagt, kan jeg dog godt tillade mig at mene at det er en overlegen metode til at bygge masse samtidigt med man holder sig tynd, og tilmed gå mod dogmet om at man ikke kan bygge muskelmasse og tabe fedt samtidigt. Sandt at sige lader det sig ikke gøre i samme sekund, men over en dag, eller måske en uge, kan man godt.

Personligt lavede jeg i sin tid et excel-ark, hvori jeg gangede en faktor på mit teoretiske hvilestofskifte, time for time. Det blev noget rod, blandt andet fordi nattesøvnen er svær at tage højde for, og desuden; hvor stort er ens forbrug ved en given aktivitet? En lettere anvendelig løsning er snarere at sjusse sig frem og simpelthen lægge sine største måltider før og efter træningen, i prakiss gjort ved at spise 3 stykker rugbrød til frokost på træningsdage og 2 på ikke-træningsdage.

Prøv ad og se hvordan det går.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Spændende artikel! Kunne du ikke prøve at uploade dit excel skema, bare så man kan få en ide, om hvordan du reelt gør?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2574
Tilmeldt: 11. okt 2006, 18:41
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så kom det endelig :p

Lyder bestemt meget spændende.. Men jeg syntes godt nok det lyder meget svært at gennemføre praktisk, specielt når man har en aktiv og forskellig hverdag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1415
Tilmeldt: 11. jan 2006, 10:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Simon: Jeg kan ikke finde det. Jeg har prøvet at lave et nyt, men der er nogen ting som jeg ikke helt kan huske, hvordan jeg slap uden om, f.eks. hvordan man tager højde for søvn og den slags.

Pzo: det er egentlig ikke så svært. Jeg efterlever selv princippet, selvom jeg ikke regner på det. Hvis man træner om morgenen æder man som en vild hele dagen, og dagen efter sulter man :D

Trænede om morgenen igår, men fik ikke helt det hele med, selvom jeg stod tidligt op. Endte med at se en b-film af en art i stedet, og tog så på arbejde.

Gårsdagens træning

ME Chin-ups
12
6 x 10
6 x 20
6 x 30
5 x 35 - noget i den stil, failede på 5'eren muligvis

RE fronts
2 x 8 x 30
8 x 10-12 x 32.5 - ikke hård. Ihvertfald ingen doms idag #-o

DE Bænk
20 x 45
8 x 3 x 70-75

lidt mili

30 min, noget grindcore
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Nej, hvis så man kunne træne om morgenen ville det jo være fint.. Men det kan jeg f.eks. ikke :)

Derudover skal man vel for så vidt og køre fullbody(eller bare træne hveranden dag) for at bruge det princip?

Kan sagtens se at overordnet er relativt nemt, men i hvert fald for mig og min hverdag lyder det som en umulig opgave :P Tror bare jeg holder mig til det traditionelle bulk/cut :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1415
Tilmeldt: 11. jan 2006, 10:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg regner ikke med at man skal til at regne på det hele, men jeg ville gerne sætte tanken igang om at en dag ikke er en dag udfra traditionelle betragtinger.

Trænede med brormand idag og kylede lidt med nogen håndvægte.

Dagens træning:

Swings
2 x 10 x 22kg

onearm snatches
10 x 10-8 x 22kg - en arm, et sæt, et halvt minut. Faktisk en tabata med to ekstra sæt, og det var pissehårdt

Bent presses
4 x 5 x 22kg

Chin-ups
3 x 8

20 min tror jeg, devourment, korn, opeth

Drikker mig formodningsvis ned nu.

Edit: og ender med at have cyklet omtrent 16km idag, måske 20.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Var helt drunk igår men skal nok få trænet med nogen vægte idag alligevel, dont you worry! Det bliver eventuelt med ægget, hvis altså ikke hans misbrug af scooterbenzin igår ikke gik amok.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Smeden skrev:Var helt drunk igår men skal nok få trænet med nogen vægte idag alligevel, dont you worry! Det bliver eventuelt med ægget, hvis altså ikke hans misbrug af scooterbenzin igår ikke gik amok.


Sådan der, personlig blev jeg brændt af, havde en aftale med en gammel veninde, men den valgte hun at pisse på #-o Så var ret sur og protesterede ved at ikke kunne sove i nat... :| Og nu vil jeg så ud at spille bold... Det går bare godt :mrgreen:

Kunne saft susme godt tænke mig at få en kop et eller andet med dig eller ægget engang hehe... Tror i er hærdede :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



88: Vi kan drikke dig under bordet til hver en tid :D. Ja, en lille kop fernet branca kunne være helt på sin plads. Du har vel lagt en brevbombe eller noget lignende hos hende pigen idag, regner jeg med?

Ikke videre hård træning idag, fordi RE ryg altid bliver noget sært noget og mit knæ fuckede ved dødløft (og jeg drak betragteligt med krudtugler igår). Derfor holdt jeg generelt lidt igen, men tilgengæld fik jeg for en gangs skyld lavet lidt isolationsøvelser.

Dagens træning:

ME Mili
15 x 30
3 x 50
3 x 60
3 x 65
3 x 70
2 x 75 - det går hen og bliver svært at holde balancen på dem her.
12 x 50
6 x 50

DE squat
12 x 50
5 x 3 x 70

DE dødløft
12 x 50
4 x 3 x 90 - knæk #-o #-o

Chins
3 x 10

Db bænk
6 x 32
2 x 8 x 32

Laterals
2 x 12 x 12

CG bænk
12 x 50
8 x 60

Rear laterals
2 x 15 x 12

mave
3 sæt

60 min, korns nye album

Engang så jeg to mænd kysse i en park og indtil jeg hørte korns nye album, var det det mest homoseksuelle, jeg nogensinde havde været ude for.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Smeden skrev:Engang så jeg to mænd kysse i en park og indtil jeg hørte korns nye album, var det det mest homoseksuelle, jeg nogensinde havde været ude for.


:laugh2:

- Er det virkelig SÅ ringe? :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 298
Tilmeldt: 3. feb 2007, 11:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Helt afgjort. Ej, det er bare ikke som de tidligere. Der er ikke rigtigt noget ved det, syntes jeg.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:
Smeden skrev:Var helt drunk igår men skal nok få trænet med nogen vægte idag alligevel, dont you worry! Det bliver eventuelt med ægget, hvis altså ikke hans misbrug af scooterbenzin igår ikke gik amok.


Sådan der, personlig blev jeg brændt af, havde en aftale med en gammel veninde, men den valgte hun at pisse på #-o Så var ret sur og protesterede ved at ikke kunne sove i nat... :| Og nu vil jeg så ud at spille bold... Det går bare godt :mrgreen:

Kunne saft susme godt tænke mig at få en kop et eller andet med dig eller ægget engang hehe... Tror i er hærdede :mrgreen:


Det synes jeg altså også lyder som en fin ide. Jeg har selv totalt mange tømmermænd efter at have siddet og drukket mørk rom til klokken 5 sammen med min far i går :mrgreen: I øvrigt var det nok lidt ambitiøst at lufte den ide om at træne lørdag i fredags, for jeg stod op kl 15 og skulle ud af døren kl 17. Sådan går det når man bliver utroligt fuld.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ser meget godt i mili'en - men der er et stykke vej op endnu :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



[quote="Smeden"]88: Vi kan drikke dig under bordet til hver en tid :D. Ja, en lille kop fernet branca kunne være helt på sin plads. Du har vel lagt en brevbombe eller noget lignende hos hende pigen idag, regner jeg med?

quote]

Hmm var godtnok mobset, men dagen efter stod der en stor chokoladekage efter jeg havde været til fodbold, hvor der stod undskyld med slik! Mille (veninden) ved godt hvordan hun skal gøre mig god igen :mrgreen: :P At min kæreste så ikke synes det var sjovt at jeg skulle spise sådan en kage, var noget helt andet :D Skulle dog lidt til at muntre mig op, da jeg også fik en P-bøde på 510kr i fredags :|

Var selv ved at knække sammen i forbindelse med mine 5x75kg i mili, ikke så skide sjovt! Så jeg står med forholdsvis meget forskudte fødder, uden det går for meget udover stilen! Du er saftsusme stærk din knejtrøv :twisted:

Mht. druk så er det jo bare at gøre det engang jeg alligevel skal i bysse i Aarhus, så må du (Smeden) droppet DTU for en stund og drikker dig ned med en bonde fra Jydeland! :mrgreen:

Det er selvfølgelig morgan og master brew vi skal have, selvom jeg har aldrig har rørt master brew :shock:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Mht. druk så er det jo bare at gøre det engang jeg alligevel skal i bysse i Aarhus, så må du (Smeden) droppet DTU for en stund og drikker dig ned med en bonde fra Jydeland! :mrgreen:

Det er selvfølgelig morgan og master brew vi skal have, selvom jeg har aldrig har rørt master brew :shock:


Sjovt, vi sad faktisk i fredags og snakkede om at tage et smut til Århus inden for de næste par ugers tid inden studiestart, når Smeden alligevel har ferie fra sit job. Under alle omstændigheder har vi ikke væltet Århus for sidste gang, og når vi gør er du selvfølgelig mere end velkommen til at joine. Tror det kunne blive en ret kraftig bytur :mrgreen: :drink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karl Æg skrev:
8800 skrev:Mht. druk så er det jo bare at gøre det engang jeg alligevel skal i bysse i Aarhus, så må du (Smeden) droppet DTU for en stund og drikker dig ned med en bonde fra Jydeland! :mrgreen:

Det er selvfølgelig morgan og master brew vi skal have, selvom jeg har aldrig har rørt master brew :shock:


Sjovt, vi sad faktisk i fredags og snakkede om at tage et smut til Århus inden for de næste par ugers tid inden studiestart, når Smeden alligevel har ferie fra sit job. Under alle omstændigheder har vi ikke væltet Århus for sidste gang, og når vi gør er du selvfølgelig mere end velkommen til at joine. Tror det kunne blive en ret kraftig bytur :mrgreen: :drink:


De næste par uger er booked med kanotur og goodbye-druk... Men skal nok skrive den dag jeg ved at jeg skal til Aarhus! :D
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har en god fornemmelse af at vi drikker os ned en snarlig dag.

Idag vågnede jeg helt af mig selv kl 7 og gik ud og smedede den før jeg skulle på arbejde.

Dagens træning:

ME squat - babbede løg

12 x 50
6 x 70
6 x 80
6 x 90
3 x 100 - mistede balancen

DE chins
12 x bw
8 x 3 x 10kg

Goodmornings
12 x 50
2 x 8 x 70

RE Mili
2 x 12 x 20
8 x 12-10 x 20

DE rows
3 x 5 x 70

Mave
3 sæt

40 min, marvin ghey, bill withers

Og da jeg kom hjem igen,

Gunz n' Deltz!

Concentration curls
2 x 15 x 12

Laterals
2 x 12 x 12

Tricep extensions
2 x 15 x 12

Rear laterals
2 x 15 x 12

10 min
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



JBH: Vent du bare, jeg skal nok nå derop af i næste skuldercyklus! Hvad er du selv på lige nu?
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Håndvægte idag, døden nær er jeg.

lidt swings og opvarmning

DB onearm snatch
10 x 10 x 22kg - med starttid på 60 sek for to arme, dvs ca 40-50sek arbejde og 20-40sek pause. drabeligt for lungerne

5 min, Korn (det gamle hvor han kunne klynke så det stadig var heavy)
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Teamede up med ægget her til morgen, startede kl 7:30 med kaffe (Chiapas Mexico) og fuld jern derfra. Igår spiste jeg 512g blandet grønt til aftensmad, og det kommer jeg til at bøde for idag.

Dagens træning:

ME BB rows - og de var faktisk relativt pæne (undtagen æggets, naturligvis)
15 x 50
6 x 75
6 x 85
6 x 95
6 x 105
6 x 110
15 x 75

DE bænk
12 x 50
6 x 70
7 x 3 x 80 - rimelig fart med 80 alligevel, lidt sløve dem med bundstop dog

RE frontsquats
20 x 10
12 x 40
10-10-10-10-8-8-9-9-11 x 40 - sidste sæt var loco :D fik også lokket ægget på en, han kan nok pænt sige farvel til sin førlighed imorgen

Skulderpres
10 x 22
8 x 22

nu på arbejde

70 min, diverse død
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Smeden skrev:ME BB rows - og de var faktisk relativt pæne (undtagen æggets, naturligvis)


Du fletter bare fissen
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tog lige en diskotræning igår aftes:

Guns n' Delts:

Conc curls
2 x 8 x 22kg

Rear laterals
2 x 15 x 12

Fransk pres
2 x 12 x 40

Laterals
2 x 12 x12

10 min.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Morgentræning igen idag, bortset fra at knæet knkkede gik det fint.

Dagens træning:

ME incline bænk
20 x 40
6 x 50
6 x 60
6 x 70
6 x 80
6 x 80 - masser at hente. Det sværeste er at få den ud, og få gledet skulderbladene på plads

RE rows - yates og almindelige
2 x 20 x 40
8 x 12-15 x 40 - fungerede nogenlunde, men ville nu være rart at have noget at sætte den på så jeg kunne bruge straps. Kunne slet ikke bøje fingrene bagefter

DE squat
12 x 30
8 x 3 x 60

Dødløft
1 x 60 - knæk :(

Laterals
15 x 12

triceps
2 x 12 x 40

45 min, soul, Waking the Cadaver

Og så lidt friske pics. Regner med at 8800 kan få noget ud af det sidste billede mht til titties :D
Vedhæftede filer
1966-Foto 230.jpg
1966-Foto 230.jpg (71.18 KiB) Vist 436 gange
4852-Foto 226.jpg
4852-Foto 226.jpg (67.23 KiB) Vist 436 gange
8499-Foto 225.jpg
8499-Foto 225.jpg (69.1 KiB) Vist 437 gange
3420-Foto 222.jpg
3420-Foto 222.jpg (68.18 KiB) Vist 434 gange
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Hey Smed
Lækker form du har dig :clap:

Du har ikke nogle eksempler på din zigzag diæt liggende vel?
Og hvor har du fundet hvad de forskellige aktiviteter ca bruger af kcal? for ser lidt spændende ud.
Har du et bud på hvor meget man ca vil gaine af muskelmasse i løbet af et halv år f.eks via sådan en zigzag diæt (f.eks hvad du selv har fået ud af det).

Ser også at du er blevet rigtig glad for tabata siden dengang du startede på det. Har det noget videre formål end cardio på en måde?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1039
Tilmeldt: 11. jul 2006, 00:32
Geografisk sted: SønderJylland
 
Træner her: Fitness World Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 141.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kæft, du er for lækker Smed!
Hvis det ikke var fordi jeg var af det mandlige køn, så havde jeg snuppet dig lige her og nu! Billede
Jeg kan i øvrigt se du smiler til mig på billede 3. Billede

Jeg behøver vidst ikke at kommentere formen yderligere. :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1731
Tilmeldt: 7. nov 2006, 21:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 266 gæster