Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

H3NR1KS3N skrev:5 måneder. det er sq vildt du må have en håndfuld gode gener i dig for din udvikling er sq virkelig gået stærkt det ser rigtig flot ud =D> =D>

S.K skrev:H3NR1KS3N skrev:5 måneder. det er sq vildt du må have en håndfuld gode gener i dig for din udvikling er sq virkelig gået stærkt det ser rigtig flot ud =D> =D>
Ikke efter 5mdr trænings, men 5mdr siden
Men rgitg flot biggunz! Super front. Mere dybde på ryggen, og så lige et par leg-shots

MC skrev:Imponerende form efter relativ kort tid - Hvordan har din træning og kost set ud i de 2 år?

BiggunzZ666 skrev:MC skrev:Imponerende form efter relativ kort tid - Hvordan har din træning og kost set ud i de 2 år?
Det første år var det vel rimelig random.. Men det sidste års tid har der været meget fokus på kost og tilskud. PRøver at holde mig i et 4000+ kalorie overskud.. Hvilket er gået lidt ud over absne.. Men mon ikke de kommer igen engang

MC skrev:BiggunzZ666 skrev:MC skrev:Imponerende form efter relativ kort tid - Hvordan har din træning og kost set ud i de 2 år?
Det første år var det vel rimelig random.. Men det sidste års tid har der været meget fokus på kost og tilskud. PRøver at holde mig i et 4000+ kalorie overskud.. Hvilket er gået lidt ud over absne.. Men mon ikke de kommer igen engang
Har du kun bulket, eller har du haft cut inden over?
Hvis du opretter en log, så smid da lige et eksemple på kost og træning indKunne bestemt blive spændende at følge!

BiggunzZ666 skrev:! Nu trode jeg lige jeg kunne få en sammenhængende post ved at poste så sent.. Men nejSå vil lige opsumere og sige at jeg bare lige vil sige hej og opretter en log med kost og træning inden for de næste dage.. ! alle spørgsmål samt ris og ros er velkommmen!

Ser fint ud ...

går i 2i nu hehe.. holder du dig bred på egå ?

BiggunzZ666 skrev:

Karl Æg skrev:BiggunzZ666 skrev:
Enten er du dårlig til at posere eller voldsomt assymetrisk. Det billede ser i hvert fald lidt 'forkert' ud.
Sick ass delts, kæmpe store pecs og rigtig fornuftig bf. Ryggen mangler som nævnt dybde og bredde, men generelt ser det rigtig fint ud. Smid lige et billede af stængerne også. Bare så vi kan bedømme helhedsindtrykket.

heli0z- skrev:hehe, var oppe og traene med ham for noget tid siden hvor du ogsaa var der![]()
Den aften hvor vi tog paa BROEN ...

heli0z- skrev:hehe, var oppe og traene med ham for noget tid siden hvor du ogsaa var der![]()
Den aften hvor vi tog paa BROEN ...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster