Dels om folks holdning til hvad en diskopumper egentlig er (for det har jeg tit tænkt over), men også sjove historier om curlfreaks og andre diskotyper i har set i centeret
Så bare giv den gas og kom med jeres historier og meninger
Lige en uddybning af hvad jeg mener med de 4 afstemningsmuligheder:
Øvelsvalget og muskelgruppe fokus Typen der kun træner bryst og biceps, og så lidt ryg og triceps i ny og næ. Desuden træner han masser af kabel og maskiner, og har generelt en elendig teknik (curls bliver nærmest til en rygøvelse, bænken kun halvt ned ol.)
Påklædning og opførsel i centeret Træner i diskotøj (nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvad det er for ikke at støde nogen
Tilgang til træning i sin helhed Træning er kun noget man gør for at imponere tøserne. Den-største-er-leder princippet bliver fulgt, så hvis bare man er stor, så må man også træne rigtigt. Man kan sikkert smide en masse andre eksempler ind under den her katagori, som jeg desværre ikke lige kan komme på
Naivitet, ligegyldighed over for at lære mere, samt stædighed: En generel og irriterende attitude. Personen ved bedst selv (eller er blevet inspireret af en eller anden guru), og nægter at tage til sig osv. Har desuden en elendig teknik og træningssystem.
(Skal lige bemærke, at hvis du synes du bliver beskrevet som diskopumper, så er det ikke fordi jeg vil anklage nogen, kommer bare ind på hvad der kunne definere en diskopumper. Det er eksempler, ikke retningslinier!)
MVJ Jamand