Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kvaaen skrev:Hej
Jeg har til daglig svært ved at indtage alle de kcal jeg skal på en dag. Ca. 3000. Jeg kan simpelthen ikke spise så meget i løbet af dagen hvis det samtidig skal være ordenlig mad (sundt)
Tænker derfor på noget weightgainer. For ligesom at få det ekstra skud kcal indenbords. Men i den forbindelse nogle spørgsmål.
Skal det erstatte protein pulveret som jeg normalt kun tager efter træning, og skal det tages på off-dage også. Da jeg går ud fra at jeg også skal lige i kcal-overskud der for at bygge lidt mere masse og styrke.
Hvad gør i?

kvaaen skrev:Skal det erstatte protein pulveret som jeg normalt kun tager efter træning, og skal det tages på off-dage også. Da jeg går ud fra at jeg også skal lige i kcal-overskud der for at bygge lidt mere masse og styrke.

Stenalt skrev:Det er modstridende at ønske en sund kost og samtidig indtage weightgainer efter min mening.
3000 kalorier burde ikke være noget problem.

Jeg kan simpelthen ikke spise så meget i løbet af dagen hvis det samtidig skal være ordenlig mad (sundt)

kvaaen skrev:Hmm tror det er ved at gå op for mig et WG ikke er vejen frem. Så røg den idé.
Jeg tænker måske en lille protein shake om morgenen (alle dage) samt efter træning en almindelig protein shake. Der er trods alt en smule kcal der. Og kan så evt. supplere med nogle peanuts eller sådan noget for at få de ekstra kcal?
Udover tænker jeg på kreatin samt bcaa? Ville dette hjælpe på masse samt styrke? Og er det ligegyldigt om det er i pulver eller tablet form?

Dingo skrev:Der er ikke nævneværdige mængder kalorier i en standard proteinshake. Det er ikke det du kommer til at gaine på

Dingo skrev:Jeg er begyndt at forsøge med nogle tyndere blendede shakes, uden så meget fast materiale så den kan tages med i tasken uden at der kommer bundfald osv i.kostplan
Er man bange for sødmælk, så vil samme mængde skummetmælk give ca 110 kalorier mindre i shaken.
Jeg har taget nogle gamle flasker Maxim Protein Strength (samme som Nutramino XL shake) som kan indeholde 480 ml, hvilket kommer til at passe meget godt med den totale mængde der kommer ud af den hjemmelavede.
Hæld shaken over i sådan en flaske og der er næsten 600 kcal med i tasken til at hælde ned på et øjeblik.

Dingo skrev:Ret godtJeg skal forsøge med en smule agave sirup for at få en lidt sødere smag.. Evt. bare noget flydende SØD..

Dingo skrev:350 ml sødmælk = 2,8 kr
50 g whey = 7,5 kr
15 ml olie = 0,75 kr
Kan ikke huske hvad kakaopulver koster, men de få gram kan ikke være mere end 50 øre værd.
Så omkring 10 kr i alt for sådan en shake. Ganske fin pris

det skulle ikke tage mig lang tid at spise 3k kcal 

rnrfshj skrev:Hvis bare det var mig der skulle bulkedet skulle ikke tage mig lang tid at spise 3k kcal

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster