Her den introducerende tråd til spillet: werewolf-pa-bodybuilding-dk-t76864.html
Her tråden for indmeldning til spillet: tilmeldingstrad-til-bb-dk-s-forste-werewolf-spil-t76928.html
I denne tråd vil der komme links til samtlige dage i spillet, så det bliver nemmere for både spillere og spectators(tilskuere) at danne sig overblik, i takt med at spillet udvikler sig.
LINK TIL DAG 1: werewolf-dag-1-roidrage-epidemien-t77065.html
LINK TIL DAG 2: werewolf-dag-2-roidrage-epidemien-t77093.html
LINK TIL DAG 3: werewolf-dag-3-roidrage-epidemien-t77130.html
LINK TIL DAG 4: werewolf-dag-4-roidrage-epidemien-t77160.html
LINK TIL DAG 5: werewolf-dag-5-roidrage-epidemien-t77181.html
De 13 spillere er:
DonKahle - NIGHT KILLED N4 - ALMINDELIG INDBYGGER
Benjamin Reilly - LYNCHED D1 - ALMINDELIG INDBYGGER
DHP(subbet ind for Niller_ på D2)
andreas7074 - LYNCHED D2 - SEER
Euphorica (subbet ind for DryaDe (subbet ind for SortGuld på D2) D4) - LYNCHED D4 - VARULV
Nick9000(subbet ind for Overload på D3) - NIGHT KILLED N3 - ALMINDELIG INDBYGGER
Francho
hjælpervenner
FNG(subbet ind for SxQxUxAxT på D2)
Bone-14 - LYNCHED D3 - VARULV
Valeurvaleur - NIGHT KILLED N1 - ALMINDELIG INDBYGGER
CaliWali
Chayen - NIGHT KILLED N2 - ALMINDELIG INDBYGGER
Med følgende subs parate til at træde ind, hvis nogen ikke er aktive:
FNG
DHP
Jeg vil sende rolle-pm's ud til spillerne inden længe, efter at denne tråd er oprettet.
Der ud over vil jeg lægge link til D1(første dag) her i tråden også.
Men husk, der må IKKE skrives i tråden før dagen starter, hvilket er kl 08:00 d.27 januar. Den bliver blot lavet nu, så den er klar til spillet går igang.
Læs i øvrigt meget gerne regler osv. igennem en ekstra gang, hvis i er i tvivl om noget. Spørger i mig om noget angående spillet, efter spillet er gået i gang, vil jeg poste svaret direkte i dagens spiltråd, så alle kan se det. Den der spørger vil dog være ganske anonym.
Til dem der følger med i spillet som spectators; jeg håber i kan respektere ikke at blande jer i spillet, eller kommentere på det før det er afgjort(der vil være evalueringstråd). Det er strengt forbudt at poste i spil trådene, hvis ikke man er med i spillet, samt at man er i live. Dør man i spillet, er det tilladt lige at skrive "Tak for spillet alle sammen
" eller andet der er helt neutralt.