Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Nick9000 skrev:Hvad kan en seer wolf? Ulvene ved jo på forhånd hvem der er indbyggere.
Eller i dette tilfælde Town Sherrif.
Nick9000 skrev:Hvad kan en seer wolf? Ulvene ved jo på forhånd hvem der er indbyggere.

hjælpervenner skrev:In

Benjamin Reilly skrev:Jeg er in, men jeg er dog parat til at give min plads til en newcomer hvis alle pladser er fyldt op.

Francho skrev:Oooh. In! Må jeg øvrigt minde om at det ikke hedder fodboldbander, men firms. Jeg vil sgu være topboy!

DonLauge skrev:Jeg lader tilmelding stå åben i løbet af uge 10, så vi måske kan få flere/nye spillere med.

(Man bliver grebet af det, bare se hvor mange der går igen fra sidste spil)

Båttibilter skrev:Angående Sheriff:
Kan der laves dobbelt night kill på første nat, f.eks.?
Eller er det max et drab per nat?

Niller_ skrev:IN
Pleassee... ULV
Ved godt det kun er 25% chance for at blive ulv :/ Håber lykken står mig bi!

DonLauge skrev:Båttibilter skrev:Angående Sheriff:
Kan der laves dobbelt night kill på første nat, f.eks.?
Eller er det max et drab per nat?
Jeg synes næsten, det skal være 1 drab pr nat. Sheriffen vinder selvfølgelig med indbyggerne, så man skal være sikker på sit kill

Francho skrev:Hvis nye ikke melder sig til pga. de er i tvivl om reglerne m.m., så bare giv det en chance, det er slet ikke så uoverskueligt som det virker til ved første øjekast, og det er pisse sjovt (og godt imod kedelige forelæsninger) når først man er i gang.

Francho skrev:DonLauge skrev:Jeg lader tilmelding stå åben i løbet af uge 10, så vi måske kan få flere/nye spillere med.
Håber i øvrigt det her betyder at spillet starter efter næste weekend, for jeg er fanget i jylland uden internet fra torsdag til søndag.... Det der med at sige ja til aftaler 3 måneder forinden....
Roller bliver tildelt søndag aften.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster