Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ifyveqi skrev:Dioxy ! Har drukket masser af jack3d, og skal egentlig bare have DMAA til at blande i min pre workout drik, ved du hvor det kan bestilles, og er det lovligt at købe ?

Ifyveqi skrev:Har tager jack3d i over et år , hvis doseringen er i orden sker der intet, det er kun grundet dumme teenagere der har overdrevet brugen til fest og er døde af det, der er grunden til at det er blvet ulovligt nu

Ifyveqi skrev:hvis doseringen er i orden sker der intet, det er kun grundet dumme teenagere der har overdrevet brugen til fest og er døde af det, der er grunden til at det er blvet ulovligt nu

Liverpool skrev:Hvad er årsagen til at tage det?
Du siger selv: ''det virker godt på dig''
men hvordan virker det på dig???
Er det for at få mere energi så prøve med koffein. Pas din søvn. Spis efter hvordan du træner. Osv.

dioxy8800 skrev:Liverpool skrev:Hvad er årsagen til at tage det?
Er det for at få mere energi så prøve med koffein. Pas din søvn. Spis efter hvordan du træner. Osv.
Der er bare det ved stimulanser til styrketraening at alle de ulovlige stimulanser virker bedre en koffein, saa jeg kan egentligt godt se hvorfor TS ikke ser koffein som en mulighed men, jeg syntes ogsaa det er aandsvagt at vaere afhaenglig af stimulanser for at kunne traene.

Liverpool skrev:dioxy8800 skrev:Liverpool skrev:Hvad er årsagen til at tage det?
Der er bare det ved stimulanser til styrketraening at alle de ulovlige stimulanser virker bedre en koffein, saa jeg kan egentligt godt se hvorfor TS ikke ser koffein som en mulighed men, jeg syntes ogsaa det er aandsvagt at vaere afhaenglig af stimulanser for at kunne traene.
Alle de ulovlige.???
Enten bruger du en omgang guf for at vokse eller også gør du ikke.
Andet er tåbeligt. For andet virker ikke. Koffein giver energi Thats it

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster