Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cut skrev:hey bb, hva var det nu man skal søge efter i wikipedia hvor der kommer rigtig rigtig klamme billeder op? af alt muligt klamt! ligesom pain olympics osv. Min kammerat tror ikke på mig, da jeg sagde at der fandtes dette på wikipedia, nogen der ved hva man skulle søge efter?
takker

det var et eller andet helt simpelt ord, fx immature .. hvor der kom hundredvis af ekstrem klamme billeder op, fx af halshuggede døde lig osv.. 

Cut skrev:neejdet var et eller andet helt simpelt ord, fx immature .. hvor der kom hundredvis af ekstrem klamme billeder op, fx af halshuggede døde lig osv..

kofoed skrev:Cut skrev:neejdet var et eller andet helt simpelt ord, fx immature .. hvor der kom hundredvis af ekstrem klamme billeder op, fx af halshuggede døde lig osv..
HVOR FEDT!

Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit

Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit

Ioxer skrev:Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit
du søger klamme ting som pain olympics. Er det ikke ligegyldigt hvor du ser det henne? der er massere sider derude, der har de ting du søger

GoneFishing skrev:Ioxer skrev:Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit
du søger klamme ting som pain olympics. Er det ikke ligegyldigt hvor du ser det henne? der er massere sider derude, der har de ting du søger
Forstår godt hvad han mener.. Wikipedia er en stor side, med meget respekt og anerkendelse.. Det er klart at ingen vil tro at der findes ekstremt klamme billeder på Wikipedia - heriblandt hans ven, og cut vil så bevise at det passer - for så at få hans ven overbevist.
Det er nemt at finde klamme ting, men på en stor anerkendt side som Wikipedia.. Jo der er forskel
Jeg kender ikke ordet/navnet du skal søge efter, men jeg husker at det du siger er rigtigt, for det var i nyhederne på et tidspunkt, kan dog ikke umiddelbart finde det - oh well.. held og lykke..
salt skrev:Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit
der var ingen der fattede din første post. Hvad med at google "secret wiki picture word" eller noget i den stil?
Ioxer skrev:Cut skrev:AMEN drenge! læs nu mit første post god damnit
WinnMann skrev:google "offended" .. og gå ind på det første link
Tak

Cut skrev:
Vandt noget whey pulver af min kammerat fordi han ikke troede på det![]()
Case closed ;)

GoneFishing skrev:Cut skrev:
Case closed ;)
Er ked af at sige detMen det er ikke wikipedia's side.. Det er blot en eller anden der har scoret en del respons på at efterligne det.. Sorry m8 ;)

Cut skrev:GoneFishing skrev:Cut skrev:
Case closed ;)
Er ked af at sige detMen det er ikke wikipedia's side.. Det er blot en eller anden der har scoret en del respons på at efterligne det.. Sorry m8 ;)
Ok

BodyHack skrev:Den her skal læses, hvis man ikke allerede kender den :![]()
http://encyclopediadramatica.com/Denmark

Cut skrev:neejdet var et eller andet helt simpelt ord, fx immature .. hvor der kom hundredvis af ekstrem klamme billeder op, fx af halshuggede døde lig osv..

Cut skrev: fx af halshuggede døde lig osv..

Johannes skrev:Cut skrev:neejdet var et eller andet helt simpelt ord, fx immature .. hvor der kom hundredvis af ekstrem klamme billeder op, fx af halshuggede døde lig osv..
Fedt - men ville være endnu mere nice med levende lig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster