Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JPeet skrev:det er fandme umuligt!???

DHP skrev:Wtf det lyder helt uvirkeligt. Og jeg troede jeg drak meget mælk til dagligt
Morgenmad 2 liter mælk + 1 kande kaffe + mælk til havregrynene? Hvordan foregår det? Du spiser dine havregryn og så bunder du lige 2 liter mælk bagefter?

: 
Dingo skrev: For lavt kalium kan føre til et mildt tilfælde af ... tja, død.

Saddydj skrev:Hvis det udelukkende er pga. ren tørst at du drikker så meget ville jeg i dit sted lade mig undersøge af en læge. Ekstrem tørst er bl.a. et symptom på diabetes. Det er ikke normalt at drikke så meget væske.

James Last skrev:Saddydj skrev:Hvis det udelukkende er pga. ren tørst at du drikker så meget ville jeg i dit sted lade mig undersøge af en læge. Ekstrem tørst er bl.a. et symptom på diabetes. Det er ikke normalt at drikke så meget væske.
Havde han diabetes ville han næppe have energi til, at træne 2 gange dagligt.

Saddydj skrev:James Last skrev:Saddydj skrev:Hvis det udelukkende er pga. ren tørst at du drikker så meget ville jeg i dit sted lade mig undersøge af en læge. Ekstrem tørst er bl.a. et symptom på diabetes. Det er ikke normalt at drikke så meget væske.
Det er jo selvfølgelig rigtigt nok. Jeg ville dog alligevel lade mig undersøge hvis jeg var tørstig nok til at drikke 20-25 liter væske i døgnet.

michaelphelps skrev:Tager de pis på mig??? 2½ liter vand - 1 gennem mad dvs. jeg må indtage 1½ liter væske, det kan umuligt lade sig gøre.
Det er ikke af tørst jeg gør det, det er bare generelt at jeg har lyst til at drikke det og hvis man er stærk eller det bliver for tørt eller for varmt så ryger der noget ekstra ned.

DHP skrev:Dingo skrev: For lavt kalium kan føre til et mildt tilfælde af ... tja, død.
Undskyld jeg spørger dumt men hvad er et mildt tilfælde af død?
James Last skrev:Saddydj skrev:Hvis det udelukkende er pga. ren tørst at du drikker så meget ville jeg i dit sted lade mig undersøge af en læge. Ekstrem tørst er bl.a. et symptom på diabetes. Det er ikke normalt at drikke så meget væske.

Dingo skrev:DHP skrev:Dingo skrev: For lavt kalium kan føre til et mildt tilfælde af ... tja, død.
Undskyld jeg spørger dumt men hvad er et mildt tilfælde af død?
Det er bare ren og skær "død", det var bare en joke, tyvstjålet fra Scrubs
Jovist, dysregulerede diabetikere vil opleve træt- og sløvhed men så er det næppe værre medmindre han render rundt med et blodsukker på en milliard

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster