Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mati96 skrev:kan man skifte 20 breathing squat ud med 20 breathing bench eller kan det ikke lade sig gøre.
mati96 skrev:kan man skifte 20 breathing squat ud med 20 breathing bench eller kan det ikke lade sig gøre.

SandyFrink skrev:mati96 skrev:kan man skifte 20 breathing squat ud med 20 breathing bench eller kan det ikke lade sig gøre.
NEJ.

A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
Men det gør stadig ikke det giver noget nær det samme som 20 rep breathing squat ;-)

A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
Men det gør stadig ikke det giver noget nær det samme som 20 rep breathing squat ;-)
.. mnøh, men nu er det ene jo en brystøvelse og det andet er en benøvelse. Så jeg kan ikke rigtig se hvordan man skulle kunne måle/sammenligne hvorvidt det "giver" lige meget. TS spørger, omend let bøvet, om der findes en teknisk tilgang til bænk der ligner den man bruger i breathing squats - og her er rest/pause teknikken det der ligner mest. Idéen bag, at flæske flere reps ud med en given vægt end hvis man kørte straight reps, er omtrent den samme. Det handler om udtrætning, så tilgangen bør være ens.

Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
.. mnøh, men nu er det ene jo en brystøvelse og det andet er en benøvelse. Så jeg kan ikke rigtig se hvordan man skulle kunne måle/sammenligne hvorvidt det "giver" lige meget. TS spørger, omend let bøvet, om der findes en teknisk tilgang til bænk der ligner den man bruger i breathing squats - og her er rest/pause teknikken det der ligner mest. Idéen bag, at flæske flere reps ud med en given vægt end hvis man kørte straight reps, er omtrent den samme. Det handler om udtrætning, så tilgangen bør være ens.
Er ikke sådan jeg opfanger det. Når jeg tænker 20 rep breathing squat, så tænker jeg hypertrophy i nærmest hele kroppen, det kan rest-pause bænk ikke hjælpe med.

A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
Er ikke sådan jeg opfanger det. Når jeg tænker 20 rep breathing squat, så tænker jeg hypertrophy i nærmest hele kroppen, det kan rest-pause bænk ikke hjælpe med.
Det er ikke min fejl, at du forestiller dig hypertrofi i hele kroppen som resultat af en benøvelse.
Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Old school skrev:A Menace To Chicken skrev:Du kan bænke med rest/pause, google det.
Det er ikke min fejl, at du forestiller dig hypertrofi i hele kroppen som resultat af en benøvelse.
Ligesom det ikke er min fejl du ikke har prøvet det, så du ved hvordan det virker..
Vil du påstå bænk giver lige så meget hypertrofi som squat, håber jeg sgu ikk da :-S

Mussetrussen skrev:Personligt kører jeg 20 rep breathing side laterals. Yeah! Hypertroppi.
!!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster