Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1118
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1116

Følg bodybuilding.dk på

365 dage (NYE BILLEDER -> 28. November) s. 3

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Når du vejer det du gør går jeg ud fra du har en del fedt på kroppen? isåfald kan du godt cutte med -1000 kcal end til din fedt% er nede på en 15 stykker :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeps - jeg har en del fedt på kroppen.

Dog har jeg glemt at nævne at jeg også har nogle muskler - jeg er faktisk fysisk stærk mm. så jeg ligner ikke en der er total lasket under blusen :)

Geografisk sted: Vejle

Kostplan: Ingen kostplan

God holdningsændring!

Og fedt at høre en der faktisk vil gøre noget ved det, og ikke bare har ondt af sig selv =D>

Jeg vil også mene at du gost kan cutte med mere end 500 kcal/dag i hvert fald de første 10-15 kg. Hvis du er stærk, så går jeg ud fra, at du allerede har styrketrænet og dermed ikke vil kunne benytte dig af begyndergains (tabe fedt og opbygge muskler på samme tid).

Hvis jeg var dig ville jeg sætte mig et mål om at tabe mig "hurtigt" med over 500 kcal/dag de første stykke tid, og derefter cutte lidt langsommere. Jeg er sikker på at du vil kunne holde motivationen, når du ser de første 10 kilo rasle af. Jeg synes du skal holde fast i din ide om at cutte helt ned til 80 kilo til at starte med, og så begynde at bygge noget muskel på. Jeg ville stadig træne styrke mens du ´cutter, for på den måde, vil du kunne holde det meste af din fedtfri masse, indtil du igen kommer i kalorieoverskud, og kan begynde at opbygge mere muskelmasse.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

De 500 kcal/dagen er et generelt tal.
Da du er stor, kan du måske godt tåle at øge det tal i starten(de første 5-8 kg)

Godt projekt. Held og lykke med det og hold os opdateret på hvad der sker.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16

Flyttet
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Hey alle,

så er jeg begyndt på livsstilsændring og idag har det gået nogenlunde smertefrit, jeg regner med at skrive hver uge med mindre nogen skriver noget heri...

Jeg har chekket mine målinger op idag så de passede til startdatoen, og det hele passede som det skulle, men det er nok fordi at jeg har taget mig ligevægtsindtag, så den har stået stille noget tid.

Mine forældre fik Culottesteg idag med bagekartofler, salat, flutes, hvidløgssmør mm. og jeg tænkte - jamen fuck en lortedag at begynde det her på, men jeg holdt fast og spiste min ris med ketchup og 250 g. grøntsager :D Det hjalp så heller ikke noget at de senere samme aften satte chips, dip og slik på bordet med film fra blockbuster.. Hmm.. Jeg holdt fast og spiste min frugt og drak mit vand hehe..

Det med slik og sådan er kun noget de gør hver lørdag og alle andre dage er ikke usunde, men det var nok det jeg missede til at starte med, for jeg spiste usund HVER dag.

Anyway, jeg smider snart nogle billeder op så i kan se hvordan fremgangen er.

Futureslim

Spist du ikke noget af det lækre kød til aften? =;
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Spist du ikke noget af det lækre kød til aften? =;

Nej hehe,

Håber da virkeligt ikke at jeg skulle have gjort det? ;)

Men jeg vil nødig komme i bekneb med at holde ændringen fra start af :D :-k

Var da bedre du droppede risene og så fik noget lækkert oksekød indenbords.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:Var da bedre du droppede risene og så fik noget lækkert oksekød indenbords.

Hmm - jeg er stadig nybegynder, så der gik jeg vist glip af noget :D Måtte jeg også spise det selvom jeg er på kur? Den er vel ret fed sådan en.

Et lille råd: Lav en Log!! :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Uha du sad og smæskede dig i ris og ketchup og droppede kødet - den er gal - hvis du vil tabe dig er det vigtigt, at få nogle proteiner og dem er der altså ikke mange af i ris. Culottesteg er nærmest helt fedtfri hvis du skære fedtkanten af.

Prøv at kikke under kostsektionen - det ser ud til at du mangler viden omkring det, at tabe sig.
Af skade bliver man klog - men sjældent stærk

Tjek min log - PR's side 1.
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksværk

Styrkeliste
- Bænkpres: 108.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 191.00

Galleri: Vis galleri (12)

Stats:

Højde: 178 CM (Jeg er ikke blevet mindre)
Vægt: 105,1 KG (Tabt 4,9 kg)
BMI: 33 (forbedring på 1,7)

Arm afslappet: 36,9 (før: 37,1 - forbedring på 0,2)
Arm spændt: 40,9 (før: 41,1 - forbedring på 0,2)

Mave afslappet: 114,5 (Uændret - Sært)
Mave spændt: 107,5 (Uændret - Sært)
Talje: 104,3 (1,3 cm i forbedring)

Bryst afslappet: 113,2 (før 115,5 - forbedring på 2,3 cm)
Bryst spændt: 117,6 (før 121,5 - forbedring på 3,9 cm)

Lår afslappet: 62,5 (Uændret)
Lår spændt: 63,0 (Uændret)

Hey allesammen, jeg skriver lige omkring 5 dage for sent, men mit internet har været nede... Som i kan se har jeg tabt mig nogle kilo, 4,9 præcis fra lørdag d. 1. til lørdag d. 8.

På lørdag kommer endnu en gang stats.. Jeg er jo omkring 1000 kcal i underskud og efter de første 10-12 kilo vil jeg halvere det til 500 kcal i underskud.. Jeg tror at grunden til jeg har tabt så meget (4,9 kg) er fordi jeg har en del at tage af og så måske væske mm. for det fortsætter i hvert falde ikke sådan - tror og håber jeg.. Men nu må vi se hvor meget jeg har tabt på lørdag d. 15. :)

Det har været hårdt at undvære cola, slik, chips og alt det der, men det er blevet meget bedre, jeg savner det ikke mere... 1-2 slicede æbler/pære om aftenen er sgu fint til mig, og så mætter det også!

Det er den første kur/livsstilsændring jeg har været på hvor jeg ikke føler mig sulten, men tvært imod tvinger mad ned i mig hehe..

Det var alt for den uge, lørdag kommer der nye stats :)

kanon at følge dig. Men som de andre siger, så skal du sku bare spise noget magert kød (da det indeholder store mængder protein, og ingen kylhydrater og næsten ingen fedt) i stedet for ris (ris er sku ikke det bedste hvis man vil cutte).

PM mig, hvis du vil have det uddybet ;)

Jeg glæder mig til at se før/efter billeder
Billede
Brugeravatar

ku være fedt hvis du tog et billede hveranden dag, og så satte det sammen til en film til sidst altså med billeder så man kunne se det endelige resultat, men rigtig flot indtil videre..

lidt i stil med
http://www.youtube.com/watch?v=f1RYK_lybxA
Brugeravatar

Træner her: Dit center

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 105.00

Daalle skrev:ku være fedt hvis du tog et billede hveranden dag, og så satte det sammen til en film til sidst altså med billeder så man kunne se det endelige resultat, men rigtig flot indtil videre..

lidt i stil med
http://www.youtube.com/watch?v=f1RYK_lybxA" target="_blank

Det kunne faktisk være MEGA fedt! Jeg begynder at tage billeder allerede fra i morgen af.. Daaamn det bliver sjovt at se hehe..

Critter skrev:kanon at følge dig. Men som de andre siger, så skal du sku bare spise noget magert kød (da det indeholder store mængder protein, og ingen kylhydrater og næsten ingen fedt) i stedet for ris (ris er sku ikke det bedste hvis man vil cutte).

PM mig, hvis du vil have det uddybet ;)

Jeg glæder mig til at se før/efter billeder

Yeps, jeg skal nok huske det :D Jeg spiste også noget af en rød steg igår (lørdag) nam nam hehe ;)

Nå jeg er klar med nogle nye stats fra Lørdag af...

Stats:

Højde: 178 CM (Uændret, måske en fejl i min kost? Hmm..)
Vægt: 104 KG (Tabt 1,1 kilo denne uge og præcis 6 kilo indtil videre)
BMI: 32 (33 lå den på sidste uge så det er en forbedring på 1, og 2,7 i det hele)

Arm afslappet: 36,4 (Har tabt 0,5 cm om armen denne uge, og 0,7 i det hele)
Arm spændt: 39,8 (Har tabt 0,6 cm om armen denne uge, og 1,3 i det hele)

Mave afslappet: 113,5 (0,9 cm har jeg tabt om maven denne uge og 1,0 cm i det hele)
Mave spændt: 107,5 (har intet tabt overhovedet)
Talje: 108,1 (Det er ekstremt sært det her.. Jeg har taget 2,6 cm PÅ siden start)

Bryst afslappet: 111,0 (2,1 cm har jeg tabt denne uge og 4,5 cm i det hele)
Bryst spændt: 117,2 (0.4 cm er det røget i svinget denne uge og 4,3 cm i det hele)

Lår afslappet: 62,5 (Ingen forandring denne uge)
Lår spændt: 63,0 (Ingen forandring denne uge)

Sådan ser det ud nu og det går da frem af... Jeg tror at grunden til jeg har taget cm på om livet er fordi at jeg desværre i fredags var ude og drikke (noget jeg normalt kun gør hver 4-5. måned) men jeg havde lovet at komme, og så kom jeg :)

Jeg drak som et svin, så det har formentlig påvirket min kur en del, men nu går der så også igen næsten et halvt år før jeg tager i byen, for jeg hader at tage i byen og drikke generelt.

Men har da tabt 1,1 kilo denne uge, men jeg tror tallet havde været større hvis jeg ikke havde drukket for jeg er ret sikker på min mave er fyldt, var fyldt med væske mm. Jeg ved alkohol feder og især øl, meeen man skal heller ikke dræbe sig selv på en diæt. :)

De 1,1 kilo passer perfekt, og sådan må det i grunden gerne fortsætte, for det er jeg da meget tilfreds med.
Indtil videre er det et gennemsnit på 3,0 kilo per uge, hvilket er højt, meen starterugen skal nok heller ikke tælles med før længere henne, da man altid taber meget mere til at starte med.

Det var det for den her uge..

Som sagt kan statsene være lidt usikre pga. lørdag, men det var sådan de så ud så sådan bliver det :)

Futureslim, tak til dem der læser det hehe :)

Heey,

Synes lige jeg ville poste et billede af min mad idag hehe... Synes bare det ser lidt godt ud, men hva' ved jeg :D

Billede048.jpg

ser godt, ud for du skudt nogen billeder ?
Brugeravatar

Styrkeliste

Daalle skrev:ser godt, ud for du skudt nogen billeder ?

Jaa, det gør jeg... Jeg håber sgu jeg kan holde det, for det lidt tidskrævende for at det skal blive en god video :D

Der findes faktisk nogle rigtig fede forandringer på youtube hvis du f.eks skriver "weight loss transformation" -> nogle får nogle ret imponerende resultater :)

Futureslim skrev:

Jaa, det gør jeg... Jeg håber sgu jeg kan holde det, for det lidt tidskrævende for at det skal blive en god video :D

Der findes faktisk nogle rigtig fede forandringer på youtube hvis du f.eks skriver "weight loss transformation" -> nogle får nogle ret imponerende resultater :)

tror lige jeg vil tage en kigger så :8

fortsat held og lykke :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Tillykke med din livstilsændring, håber det lykkes for dig at tabe de 30 kilo. Er selv gået fra 98 til 71 kg, det tog dog noget længere tid end ½ år. Hvis du gerne vil have gang i noget fedtforbrænding så meld dig ind i et motionscenter og byg en god grundform op ved hjælp af cardio maskiner. Derefter kan jeg anbefale spinning som yderest effektivt til at forbrænde fedt. Man kan snildt tabe sig udelukkende ved kost alene, men det får man bare ikke en bedre forbrænding af, det kræver motion ved siden af. AT begynde at løbe med en kampvægt på over 100 kg er måske ikke den bedste ide, det kan godt overbelaste dine knæ.

Hvor gammel er du, synes ikke det fremgår af dine indlæg.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aulum

Træner her: Fitness world Herning
AG Motion & Fitness

Styrkeliste
- Squat: 70.00

Galleri: Vis galleri (1)

Daalle skrev:
Futureslim skrev:

tror lige jeg vil tage en kigger så :8

fortsat held og lykke :D

:king: og takker :)

Dahl77 skrev:Tillykke med din livstilsændring, håber det lykkes for dig at tabe de 30 kilo. Er selv gået fra 98 til 71 kg, det tog dog noget længere tid end ½ år. Hvis du gerne vil have gang i noget fedtforbrænding så meld dig ind i et motionscenter og byg en god grundform op ved hjælp af cardio maskiner. Derefter kan jeg anbefale spinning som yderest effektivt til at forbrænde fedt. Man kan snildt tabe sig udelukkende ved kost alene, men det får man bare ikke en bedre forbrænding af, det kræver motion ved siden af. AT begynde at løbe med en kampvægt på over 100 kg er måske ikke den bedste ide, det kan godt overbelaste dine knæ.

Hvor gammel er du, synes ikke det fremgår af dine indlæg.

Hey, tak for indlægget :)

Min plan er at når jeg når 95-90 kilo, så vil jeg melde mig ind i et center for at forbrænde nogle kcal og komme ned på de 80. Så de første 15-20 kilo vil jeg tabe via kosten alene, og derefter hjælpe det på vej med ekstra forbrænding :)

Jeg regner med at tabe mig ca. 1,25 kilo hver uge gennem 6 måneder, hvilket indtil videre ser ud til at lykkes, og så er der endda plads til at jeg står stille nogle uger (det håber jeg ikke sker...)

Det bliver spændende at veje mig selv i morgen.. Jeg føler jeg har haft en go' uge, jeg har endda spist en sandwich ud over kostplanen :o

Jeg er for øvrigt 20 :)

Stats:

Vægt: 100,4 KG (Tabt 3,6 kilo denne uge og præcis 9,6 kilo indtil videre)
BMI: 31 (32 lå den på sidste uge så det er en forbedring på 1, og 3,7 i det hele)

Arm afslappet: 35,5 (Har tabt 0,9 cm om armen denne uge, og 1,6 i det hele)
Arm spændt: 39,6 (Har tabt 0,2 cm om armen denne uge, og 1,5 i det hele)

Mave afslappet: 111,4 (2,1 cm har jeg tabt om maven denne uge og 3,1 cm i det hele)
Mave spændt: 105,3 (2,2 cm har jeg tabt om maven denne uge og 2,2 cm i det hele)
Talje: 105,3 (2,8 cm har jeg tabt om taljen denne uge og 0,2 cm i det hele)

Bryst afslappet: 108,4 (2,6 cm har jeg tabt denne uge og 7,1 cm i det hele)
Bryst spændt: 115,5 (1.7 cm er det røget i svinget denne uge og 6,0 cm i det hele)

Lår afslappet: 62,6 (Har taget 0,1 cm på - lol?)
Lår spændt: 63,1 (Har taget 0,1 cm på - lol?)

------------------------------

Jeg har tabt mig en del denne uge, måske lige lovligt meget synes jeg selv! I alt har jeg nu tabt 9,6 kilo hvilket er 3,2 kilo om ugen i gennemsnit <-- alt for meget, så jeg vil lige kigge min kost igennem og se om jeg nu også kun har 1000 i underskud..

Ja pas på det ikke går for hurtigt, du skulle jo nødigt ende med slapt maveskin. Venter spændt på billeder.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aulum

Træner her: Fitness world Herning
AG Motion & Fitness

Styrkeliste
- Squat: 70.00

Stats:

Vægt: 98,5 KG (Kom under 100 kg !!! SÅDAN MAND! -1,9 kg denne uge!)
BMI: 30 (Faldet med 1)

Arm afslappet: 34,6
Arm spændt: 38,9

Mave afslappet: 110,1
Mave spændt: 103,7
Talje: 104,9

Bryst afslappet: 107,5
Bryst spændt: 114,5

Lår afslappet: 62,6
Lår spændt: 63,1

Billeder:

Så fik jeg mod på at poste nogle billeder... Mine strækmærker er der - ulækkert og irriterende.. Sådan er det bare :D Det er 3 ugers fremgang.. Inden de her billeder hade jeg tabt 4,9 kilo i forhold til første billede... Altså fra. d. 1 - d. 8

Jeg synes ikke selv jeg ser så meget lettere ud.. Men på 3 uger er det vel ok..

Front:
Billede

Ryg:
Billede

Siden og sådan skal nok komme, men der vil jeg gerne kunne se LIDT mere fremgang ;)

Så modtog jeg lige for 5 min. siden mit nybestilte proteinpulver fra bodylab.. Whey 80 - 5 kg med jordbærsmag.. Jeg skulle naturligvis lige prøve at smage det ;)

Det smager fandeme konge... Nammenam !!!

Jeg havde købt 750 gram proteinpulver i føtex for 250 kroner eller sådan noget før, fordi jeg ikke lige havde 700 kroner til den store... Det fik jeg så nu og smagen er bedre end det dyre jams fra føtex... ;)

Fik en shaker med i købet mm.... Lækkert :)

Rigtig godt vægttab indtil videre. :)

Uden at mene noget ondt, så kan man, når man har din fedtmasse godt tillade sig at smide lidt mere om ugen end ellers IMO.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Bnaz skrev:Rigtig godt vægttab indtil videre. :)

Uden at mene noget ondt, så kan man, når man har din fedtmasse godt tillade sig at smide lidt mere om ugen end ellers IMO.

Jaah jeg ved jeg kan tillade mig at smide lidt mere end gennemsnittet hvilket jeg vel egentlig også gør, men jeg vil bare ikke ende med slapt maveskind, det er mere der problemet er :)

Tak btw :)

Din mave er helt sikkert blevet mindre. Good job - keep it up.
Billede
Brugeravatar

Hvad er grunden til at du venter med kardiovaskulær træning?

Rigtig fedt projekt du har gang og flot fremgang allerede =D>
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster