Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Det hjalp så heller ikke noget at de senere samme aften satte chips, dip og slik på bordet med film fra blockbuster.. Hmm.. Jeg holdt fast og spiste min frugt og drak mit vand hehe.. 

8800 skrev:Spist du ikke noget af det lækre kød til aften?

8800 skrev:Var da bedre du droppede risene og så fik noget lækkert oksekød indenbords.
Måtte jeg også spise det selvom jeg er på kur? Den er vel ret fed sådan en.

Daalle skrev:ku være fedt hvis du tog et billede hveranden dag, og så satte det sammen til en film til sidst altså med billeder så man kunne se det endelige resultat, men rigtig flot indtil videre..
lidt i stil med
http://www.youtube.com/watch?v=f1RYK_lybxA" target="_blank
Critter skrev:kanon at følge dig. Men som de andre siger, så skal du sku bare spise noget magert kød (da det indeholder store mængder protein, og ingen kylhydrater og næsten ingen fedt) i stedet for ris (ris er sku ikke det bedste hvis man vil cutte).
PM mig, hvis du vil have det uddybet ;)
Jeg glæder mig til at se før/efter billeder
Jeg spiste også noget af en rød steg igår (lørdag) nam nam hehe ;)

Daalle skrev:ser godt, ud for du skudt nogen billeder ?

Futureslim skrev:Daalle skrev:ser godt, ud for du skudt nogen billeder ?
Jaa, det gør jeg... Jeg håber sgu jeg kan holde det, for det lidt tidskrævende for at det skal blive en god video
Der findes faktisk nogle rigtig fede forandringer på youtube hvis du f.eks skriver "weight loss transformation" -> nogle får nogle ret imponerende resultater

Daalle skrev:Futureslim skrev:Daalle skrev:ser godt, ud for du skudt nogen billeder ?
Jaa, det gør jeg... Jeg håber sgu jeg kan holde det, for det lidt tidskrævende for at det skal blive en god video
Der findes faktisk nogle rigtig fede forandringer på youtube hvis du f.eks skriver "weight loss transformation" -> nogle får nogle ret imponerende resultater
tror lige jeg vil tage en kigger så![]()
fortsat held og lykke
og takker Dahl77 skrev:Tillykke med din livstilsændring, håber det lykkes for dig at tabe de 30 kilo. Er selv gået fra 98 til 71 kg, det tog dog noget længere tid end ½ år. Hvis du gerne vil have gang i noget fedtforbrænding så meld dig ind i et motionscenter og byg en god grundform op ved hjælp af cardio maskiner. Derefter kan jeg anbefale spinning som yderest effektivt til at forbrænde fedt. Man kan snildt tabe sig udelukkende ved kost alene, men det får man bare ikke en bedre forbrænding af, det kræver motion ved siden af. AT begynde at løbe med en kampvægt på over 100 kg er måske ikke den bedste ide, det kan godt overbelaste dine knæ.
Hvor gammel er du, synes ikke det fremgår af dine indlæg.

Det er 3 ugers fremgang.. Inden de her billeder hade jeg tabt 4,9 kilo i forhold til første billede... Altså fra. d. 1 - d. 8

Bnaz skrev:Rigtig godt vægttab indtil videre.
Uden at mene noget ondt, så kan man, når man har din fedtmasse godt tillade sig at smide lidt mere om ugen end ellers IMO.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster