Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvis man overhovedet har mulighed for det bør man adskille kredsløbstræning og vægttræning af mindst 4-5 timer, men hvis man endelig skal træne kredsløbstræning og vægttræning i samme træningspas, giver det bedst resultat for vægttræningen, hvis man træner kredsløbstræningen først og derefter vægttræningen. Forklaringen er givetvis at man er så afhængig af at få noget kulhydrat og protein i blodet efter vægttræning og når man laver kredsløbstræning efter, gør man i praksis det modsatte – man dræner fortsat blodet for sukker, og hæmmer dermed proteinsyntesen.

KBN skrev:Litteraturen siger ca. 7 - 8 timer.

Smeden skrev:Man kan jo også snyde systemet lidt ved at dele sin shake op i to dele - den ene efter vægttræning og den anden efter cardio.

Smeden skrev:Nej. Men medmindre du har tid til 2 træninger om dagen, så er det mest praktisk.

thefighter skrev:Smeden skrev:Nej. Men medmindre du har tid til 2 træninger om dagen, så er det mest praktisk.
Bare lige for at få det 100% på det rene, så er det en væsentlig fordel at dele de to træninger op, hvis jeg har tiden?

thefighter skrev:Smeden skrev:Nej. Men medmindre du har tid til 2 træninger om dagen, så er det mest praktisk.
Bare lige for at få det 100% på det rene, så er det en væsentlig fordel at dele de to træninger op, hvis jeg har tiden?

Smeden skrev:Det er umuligt at sige. For mit vedkommende tror jeg ikke det ville være umagen værd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster