Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

feldskov skrev:jeg skider personligt i høj grad 4 gange dagligt og der fosser det ud! ikke en troll seriøst!

feldskov skrev:jeg skider personligt i høj grad 4 gange dagligt og der fosser det ud! ikke en troll seriøst!

Storfod skrev:Jeg skal -næsten- altid skide efter træning, især hvis jeg dyrker cardio også..
Jeg tror også min proteinshake er den skyldige

marjk skrev:Jeg er begyndt og styrke træning.
Efter jeg er begyndt på det, skal jeg skide mindst 1 gange om dagen når jeg har trænet
Før jeg trænet kunne der gå op til 5 dage,
Ku i forklare hvorfor?

A Menace To Chicken skrev:marjk skrev:Jeg er begyndt og styrke træning.
Efter jeg er begyndt på det, skal jeg skide mindst 1 gange om dagen når jeg har trænet
Før jeg trænet kunne der gå op til 5 dage,
Ku i forklare hvorfor?
.. prøv hellere at finde en valid forklaring, på hvordan fanden du kunne gå fem dage uden at skide ?!?

Nagy skrev:Det var da godt nok noget lort :-)

JannikD skrev:Nagy skrev:Det var da godt nok noget lort :-)
Er du jyde? Du kan kun være jyde. Du skal være jyde. Og hold kæft hvor er det sjovt. Det er så plat så jeg grinte.
Nå til topic: Tror det er meget normalt. Jeg oplever næsten altid at skulle på toilet efter løb

Thorben skrev:Hvis man kun skider en gang hver femte dag, så skal man måske overveje at drikke lidt mere kaffe.
Jeg tør jeg ikke tænke på hvor rart det må være den femte dag, når du kommer af med det.

JannikD skrev:Nagy skrev:Det var da godt nok noget lort :-)
Er du jyde? Du kan kun være jyde. Du skal være jyde. Og hold kæft hvor er det sjovt. Det er så plat så jeg grinte.
Nå til topic: Tror det er meget normalt. Jeg oplever næsten altid at skulle på toilet efter løb

..

Lenned skrev:lorte topic! ja, jeg er os fra jylland..
men nu vi er ved lortesnakken kan jeg da bidrage med at jeg selv skider 2 gange dagligt.. gerne om morgenen og efter træning..

TheDupont skrev:Hovhov.. En sjællænder kan da også have en ringe humor!
Nagy skrev:Haha,,, Jeps er jyde..
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster