Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolond skrev:Hvis du safter dig helt i stykker kan det ikke betale sig at træne resten af året, da du har alkohol i blodet hele tiden, og kan derfor ikke styre dit kalorieindtag. Ligeledes vil alkoholen "foretælle" dine muskler at de ikke må reagere på stimulering.

Dingo skrev:Kolond skrev:Hvis du safter dig helt i stykker kan det ikke betale sig at træne resten af året, da du har alkohol i blodet hele tiden, og kan derfor ikke styre dit kalorieindtag. Ligeledes vil alkoholen "foretælle" dine muskler at de ikke må reagere på stimulering.
Bemærk ironien

En ordenlig tur i hegnet kan vist nedsætte forbrænding med op til 50% i de næste 2-3 dage (har ikke lige en kilde på det.)

Mcfeast skrev:Hej
Jeg skal til at cutte snart og ville lige høre omkring de negative effekter som alkohol kan medføre (udover kalorierne som det selvfølgelig indeholder)
Jeg har talt med en som træner svømmere, som påstår at alkohol fuldstændigt stopper forbrændingen i en ugeod . Hun mente altså, at hvis man drikker en ordentlig kæp i øret i weekenden, kan det være ligegyldigt om man spiser fornuftigt hele den næste uge... I hvor høj grad mener i dette passer?

Linealba skrev:..før den dag du triller af pind.

flamingopikken skrev:Linealba skrev:..før den dag du triller af pind.
Hvad?

Linealba skrev:Mcfeast skrev:Hej
Jeg skal til at cutte snart og ville lige høre omkring de negative effekter som alkohol kan medføre (udover kalorierne som det selvfølgelig indeholder)
Jeg har talt med en som træner svømmere, som påstår at alkohol fuldstændigt stopper forbrændingen i en ugeod . Hun mente altså, at hvis man drikker en ordentlig kæp i øret i weekenden, kan det være ligegyldigt om man spiser fornuftigt hele den næste uge... I hvor høj grad mener i dette passer?
Din forbrænding stopper ikke fuldstændigt før den dag du triller af pind.
Alkohol indholder sukker (eller konverterer nemt til sukker) og når kroppen får sukker, bruger den det før fedt og protein - så på samme måde kan man sige at en banan "stopper din forbrænding"
Men som der er blevet sagt, er der en række andre dårlige sider ved alkohol i store mængeder når man vil holde en god form.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster