Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jesper15 skrev:Jeg ville bare lige pointere at ham skipperen ikke er en bodybuilder, da du har postet det i Fitness og Bodybuilding forummet.
Jeg har skrevet til ham, og det er ikke den rette udførelse af øvelsen til bodybuilding.
Correct me if im wrong.

jesper15 skrev:Jeg ville bare lige pointere at ham skipperen ikke er en bodybuilder, da du har postet det i Fitness og Bodybuilding forummet.
Jeg har skrevet til ham, og det er ikke den rette udførelse af øvelsen til bodybuilding.
Correct me if im wrong.

PBH skrev:Det er jo latterligt, jeg øged min bænkpres med 7kg ved at bruge hans teknik...!![]()
Jeg havde en dum tendens til at bøje mine håndled, som han snakker om, og jeg glemte sommetider at presse skuldre bladene sammen, men idag tog jeg mig sammen og huskede det hele, det hjalp fandme..har dog altid husket de 90 grader fra kroppen.

Ludvig skrev:Fatter ikke en dør her. Er instruktionen i videoen korrekt?

Mandenibusken999 skrev:på en ca.160 cm stang hvor skal man så holde? plejer at holde så lang ude som muligt. Nogen som kan give nøgagtig position med cm?

andsch skrev:og i det u når top pustes ud

andsch skrev:Man suger self ikke luft ind i maven, luft suges ind i lungerne som sidder bag brystet...
Tror han siger at kan skal suge så meget luft ind som muligt inden du presser op og i det u når top pustes ud og trækkes ind på vej ned...

Ludvig skrev:Fatter ikke en dør her. Er instruktionen i videoen korrekt?

Mandenibusken999 skrev:Nogen der gider at oversætte det han siger? for jeg kan hverken forstå det eller høre det(jeg har dårlig hørelse).
For jeg føler jeg går glip af en masse.

schulz skrev:Ludvig skrev:Fatter ikke en dør her. Er instruktionen i videoen korrekt?
Hvis du laver bænkpres for overall masse på hele overkroppen så ja. Hvis du laver bænkpres for bryst, så NEJ! BB og styrkeløft er to forskellige verdener, men hvis du laver bænkpres for at få større bryst, så lav den bb way.

Det man normalt kalder BB-bænkpres, ligner det man også kalder guillotine-bænkpres, hvor man sænker stangen højt på brystet, og hvor armene holdes i en vinkel på 90 grader til overkroppen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster