Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.Grunden til at jeg ikke vil lave board press er for det første har vi ikke noget brædt som er tykt nok (kunne jeg selvfølgelig donere til centeret ;) ) og for det andet er det ikke helt nemt når man træner alene.

Bay skrev:Det er dumt at lege med board press uden en står og holder boardet, for lige pludeslig rutscher det ned i ansigtet af en og det gør det ikke just nemmere at løfteOG tro mig, jeg taler af erfaring

.. Tror dog jeg vil forsøge mig med JM press, da jeg syntes den ser interessant ud.. hvis det ikke virker for mig, så må der fremstillet et rør 

Thomas Jagd skrev:Det samme kan iøvrigt gøres med boards´ene, hvis bare blokken ikke er så lang. Tape lortet ind i gaffa tape, og smid den inden under trøjen. Så ryger det ingen steder.

GoingBiG skrev:Thomas Jagd skrev:Det samme kan iøvrigt gøres med boards´ene, hvis bare blokken ikke er så lang. Tape lortet ind i gaffa tape, og smid den inden under trøjen. Så ryger det ingen steder.
Man kunne vel også bare lave dem i et power cage.

Thomas Jagd skrev:Det samme kan iøvrigt gøres med boards´ene, hvis bare blokken ikke er så lang. Tape lortet ind i gaffa tape, og smid den inden under trøjen. Så ryger det ingen steder.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster