Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheBurger skrev:Har du kigget på Bodylab Whey 100 - Extra Pure? Det er kun isolat og ikke "blandingsprodukt" som de andre whey produkter.
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html
Ellers kig på ris eller soja proteinpulver.

Mharritz skrev:har du overvejet bare at spise mere protein istedet for at få det ind via pulver?

Mharritz skrev:har du overvejet bare at spise mere protein istedet for at få det ind via pulver?

Smeden skrev:Hvad har du helt præcist - der er ikke rigtig noget der hedder laktoseallergi, mener du laktoseintolerans? Altså, du skider som en sindssyg hvis du får for meget mælkesukker? Hvis det 'bare' er det, så ville det produkt der linkes til vel være en meget fair løsning, siden det vil levere under 1g mælkesukker per servering, omkring en tiendedel af et glas mælk.
Hvis du rent faktisk har en konkret allergi over for mælk, skal du naturligvis bare helt holde dig fra mælk.

letzki skrev:Hvorfor drikker du normal mælk når du kan få laktose fri mælk?

toto_G4M3R skrev:letzki skrev:Hvorfor drikker du normal mælk når du kan få laktose fri mælk?
Har du smagt laktose fri mælk? Fy for pokker.

King Edward skrev:Nu er det lang tid siden, men da jeg prøvede det:
Soja protein = OK
Risprotein = BÆ
Det var bare min mening.

Moby Dick skrev:Hvordan smager hydrobeef?

Søren pedersen skrev:Jeg fik noget som hed Carnivor beefprotein, med Blue rasberry smag, fra en ven af, det smagte skide godt, det var som et drikke slik, jeg tror ikke det gjorde den vilde forskel i min træning, men det smagte så godt at bøtten var tom på 4 dage
mvh

emil100j skrev:Æd noget tun, Og nej det ikke farligt, (fuck tungmetal kommentarer)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster