Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

incognito skrev:Der er heller ikke noget der generelt tyder på at blandede aminosyrer kan gøre noget proteinpulver ikke kan...

Mike2468 skrev:De rigtige langsomtoptagne aminosyrer lige efter træning findes bedst i protein pulver. Jeg ved ærlig talt ikke hvad man skal bruge aminosyrer i pilleform til. Køb hellere en spand protein pulver, og tag en shaker eller 2 af det efter træning.

8800 skrev:Mike2468 skrev:De rigtige langsomtoptagne aminosyrer lige efter træning findes bedst i protein pulver. Jeg ved ærlig talt ikke hvad man skal bruge aminosyrer i pilleform til. Køb hellere en spand protein pulver, og tag en shaker eller 2 af det efter træning.
Man skal jo have letoptagelige proteiner lige efter træning og der kunne aminosyrer være udemærkede. Men et proteinpulverprodukt bestående af valleisolat vil vist reelt være ligeså godt.
Friche: Proteiner er kæder af aminosyrer, der først skal spaltes inden de kan optages. Ved at bruge aminosyrer slipper man for at kroppen skal spalte produktet før det kan optages.

¨incognito skrev:8800 skrev:Mike2468 skrev:De rigtige langsomtoptagne aminosyrer lige efter træning findes bedst i protein pulver. Jeg ved ærlig talt ikke hvad man skal bruge aminosyrer i pilleform til. Køb hellere en spand protein pulver, og tag en shaker eller 2 af det efter træning.
Man skal jo have letoptagelige proteiner lige efter træning og der kunne aminosyrer være udemærkede. Men et proteinpulverprodukt bestående af valleisolat vil vist reelt være ligeså godt.
Friche: Proteiner er kæder af aminosyrer, der først skal spaltes inden de kan optages. Ved at bruge aminosyrer slipper man for at kroppen skal spalte produktet før det kan optages.
Pointen er at der vindes ikke nogen hastighed ved at hydrolysere proteinerne... Man optager valleprotein lige så hurtigt som hydrolysat.... Så der er vitterligt ingen grund til at spise hydrolysater. Der kan være et anderledes argument for at indtage glutamin, eller aminosyrer med forgrenede sidekæder, men det handler ikke om optagelse som sådan...

Smeden skrev:
PS: lad være at tygge dem
Kom engang til det med en Udo's Choice pille - det smager sku ikke godt, og smagen bliver hængende i munden 
pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Haha, skal man vidst generelt ikke gøre med sådanne pilleprodukterKom engang til det med en Udo's Choice pille - det smager sku ikke godt, og smagen bliver hængende i munden

Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Haha, skal man vidst generelt ikke gøre med sådanne pilleprodukterKom engang til det med en Udo's Choice pille - det smager sku ikke godt, og smagen bliver hængende i munden
Det er hørfrøolien, der smager katastrofælt - drikker/spiser selv Udo's Choise flydende..

Smeden skrev:Njaeh, spild af penge vil jeg ikke sige. De er ret handy og det er lettere at æde nogen aminotabs end det er at skulle blande pulver op IMO. Desuden er ren protein med meget høj biologisk værdi, og det kan man altid bruge. Om det så er pengene værd er op til den enkelte at vurdere. Jeg syntes ihvertfald de er meget rare at have, men de kan aldrig erstatte proteinpulver.

J-S-O skrev:Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Det er hørfrøolien, der smager katastrofælt - drikker/spiser selv Udo's Choise flydende..
Jeg snupper også en skefuld en gang imellem

Biiver skrev:J-S-O skrev:Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Jeg snupper så et shot hver dag på 20ml

Biiver skrev:J-S-O skrev:Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:

J-S-O skrev:Biiver skrev:J-S-O skrev:Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Vi er helt på bølgelængde![]()
PS: Når jeg kommanderer kællingerne til det, må jeg sku også selv kunne sluge (her: olie)

Biiver skrev:J-S-O skrev:Biiver skrev:J-S-O skrev:Biiver skrev:pixelsvinet skrev:Smeden skrev:
Vi er helt på bølgelængde![]()
PS: Når jeg kommanderer kællingerne til det, må jeg sku også selv kunne sluge (her: olie)
Når du skriver (her: olie), så betyder det vel at du også sluger andre ting? Hmm![]()
![]()
![]()
Derudover, så er 20ml-shot med Udo's en ren vanesag, som bare skal tages på rutinen

Mike2468 skrev:hva fanden J-S-O? Jeg troede du var en rigtig mand? Og nu fortæller du mig at du ''sluger''. Der er da noget du ikke har fortalt os?.

Biiver skrev:Mike2468 skrev:hva fanden J-S-O? Jeg troede du var en rigtig mand? Og nu fortæller du mig at du ''sluger''. Der er da noget du ikke har fortalt os?.
Tilsyneladende lidt en tøs![]()
Spøg til side - både Omnimin og Udo's er sku noget der virker, det er sku dejligt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster