http://toddjewell.com/images/ToddJewell ... 895lbs.wmv

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Ret imponerende synes jeg (ingen sarkasme)

Bundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.

The Little Kid skrev:Bundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.
Alle kan jo gøre det bedre. Jeg siger jo ikke til en at jeg ikke synes hans 200kg full squat på 2 reps er imponerende bare fordi Ronnie kan ta' omkring de 350kg eller hvad 800lbs nu er.

Bundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.

Bundesball skrev:The Little Kid skrev:Bundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.
Alle kan jo gøre det bedre. Jeg siger jo ikke til en at jeg ikke synes hans 200kg full squat på 2 reps er imponerende bare fordi Ronnie kan ta' omkring de 350kg eller hvad 800lbs nu er.
Hvad mener du med at alle kan gøre det bedre?
Nu er vi inde på noget helt andet. Jeg havde forventet mere af Todd Jewells da han er kendt for at være stærk som bare pokker. Ja det er flot i sig selv at kunne lave walk-out med 350 kg, men jeg kan ikke se pointen i at gøre det...? Jeg ville foretrække at se nogle dybe squats, med tilsvarende lavere vægt. Desuden er det jo blot individuelt hvad vi finder imponerende eller ej.

The Little Kid skrev:Bundesball skrev:The Little Kid skrev:Bundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.
Hvad mener du med at alle kan gøre det bedre?
Nu er vi inde på noget helt andet. Jeg havde forventet mere af Todd Jewells da han er kendt for at være stærk som bare pokker. Ja det er flot i sig selv at kunne lave walk-out med 350 kg, men jeg kan ikke se pointen i at gøre det...? Jeg ville foretrække at se nogle dybe squats, med tilsvarende lavere vægt. Desuden er det jo blot individuelt hvad vi finder imponerende eller ej.
Alle kan gøre det bedre som i du vil altid kunne finde en der kan toppe en persons præstation (udover hvis han/hun har lavet verdens bedste præstation selvfølgelig)

SandyFrink skrev:Brutal 2 inch range of motionBundesball skrev:Jeg synes ikke det er imponerende. Jeg synes det er imponerende når Ronnie Coleman tager 800 lbs for 2 fulde reps i Cost of Redemption.
I hvilken verden er det her "fulde reps"?
Hvad var Tom Platz's squats så? Mere end fulde reps?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster