Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Det er noget pjat - der vel altid være bivirkninger lige meget hvor kontrolleret det er. Bare den mængde test. vi har i kroppen naturlig er grund til vi dør før før kvinder.
Men bladre lidt i doping forummet - den film har været oppe at vende før

crash you skrev:Bay har du lige et konkret bevis på at grunden til at mænd dør før kvinder, er på grund af vi har mere test i kroppen en kvinder har..
Det hører også med til historien at mænd der ikke laver testosteron lever lige så lang tid som kvinder.. Så forskellen mellem den forventede levetid for mænd og kvinder kan forklares ved mængderne af kønssteroider. At tilføre ekstra meget af det der gør vi dør før kvinder forekommer umiddelbart ikke at være sundt.

crash you skrev:Hvor gammel er det citat. For det er rimelig kendt at man i dag laver mange forsøg især i usa med at give ældre test, og endda hgh også for at give dem bedre velværd på ders gamle dage, samt for at styrke deres imunforsvar

crash you skrev:Det kan jeg trække ind over da jeg ikke tro at lægerne samt folkene bag, vil lade folk tage sådan noget hvis det forkorte deres liv så meget.
Du kan også se sådan en som arnold eller stalone, de lever da endnu og der er da mange beviser på at folk ikke behøves at dø i en tidelig alder prgund af as misbrug.

crash you skrev:Det kan jeg trække ind over da jeg ikke tro at lægerne samt folkene bag, vil lade folk tage sådan noget hvis det forkorte deres liv så meget.
Du kan også se sådan en som arnold eller stalone, de lever da endnu og der er da mange beviser på at folk ikke behøves at dø i en tidelig alder prgund af as misbrug.

Niklas! skrev:crash you skrev:Det kan jeg trække ind over da jeg ikke tro at lægerne samt folkene bag, vil lade folk tage sådan noget hvis det forkorte deres liv så meget.
lol.. ved du overhovedet hvilke komplikationer arnold har været ude for? hjerteproblemer etc.

crash you skrev:Ja det ved jeg faktisk godt og det kan også ske for folk der ikke tage as :wink

crash you skrev:Det folk der har et dybt misbrug af as.
Ja eller ryger eller dem der drikker for meget hver weekend eller dem der er weekends narkomaner

Sundstrup17 skrev:bay har sikkert ret i at nogle mænd får forkortet deres levealder pga testoteron, men jeg tror altså ikke det har dn store indflydelse på at mænds levealder er kortere end kvinders. det er nok nærmere de her grundene der spiller ind![]()
På kort sigt dør mænd på grund af deres risikodfærd (ulykker). På lang sigt er deres livsstil den helt store synder (livsstilssygdomme).
Selvmord er 2-3 gange så hyppigt hos mænd som hos kvinder.
Undersøgelser tyder på, at mænd kommer senere til læge.

Thomas Jagd skrev:Nu er det altså ikke nogen hemmelighed, at testosteron spiller en væsentlig rolle i udviklingen af nogle hjerte-kar sygdomme, og visse kræftformer som f.eks prostata kræft. Så konklusionen med at kvinder lever længere end mænd, fordi mænd producerer testosteron er ikke skudt helt ved siden af.
Derfor er det selvfølgelig også logisk, at risikoen for at få disse komplikationer og sygdomme i en tidligere alder end man normalt får dem, stiger drastisk, når man indtager AS i så store mængder som bodybuildere gør. Der er f.eks flere eksempler på folk som får bypass operationer i en alder der ikke er helt normalt, sammenlignet med folk som ikke tager AS. Tag f.eks Mike Matarazzo, som fik en bypass operation lige inden han fyldte 40. Det er normalt noget der først bliver nødvendigt hos folk i +60 års alderen.
Og det med at sammmenligne muskelopbyggende brug af AS med HRT er fuldstændigt hul i hovedet. Det eneste man gør ved HRT, er at supplere op til et niveau der svarer til det man producere i en ung alder. Den naturlige produktion falder jo med alderen.

crash you skrev:Hvor gammel er det citat. For det er rimelig kendt at man i dag laver mange forsøg især i usa med at give ældre test, og endda hgh også for at give dem bedre velværd på ders gamle dage, samt for at styrke deres imunforsvar

Friche skrev:Hvad så med alle os der træner tungt for at øge testosteronproduktionen, vil vi også dø tidligere end gennemsnittet?

Onkel Morfar skrev:Kan man ikke stille det op nogenlunde sådan her..
Hvis man ser bort fra alle tests osv osv.. Så kan vi ikke komme udenom at folk bruger as..
1 : Person som drikker hver weekend.. æder junk i ugens løb og er passiv.
2: Person som drikker hver weekend sammen med diverse stimulanser.
3 : Person som træner.. holder sin kost men samtidig "lever".. Og bruger as i kontrollerede mængder til at booste træningen.
Hvem af de har den sundeste livsstil?..
Så kommer de andre ting selvfølgelig ind i billedet... Dyrker motion..tager amf.. test osv osv.. men det er jo selvsagt..
Anywho.. Det er vel op til folk selv at tænke lidt om hvorvidt man vil bruge det.
Det med at spørge om det det kan gøres sikkert er bare en undskyldning for at blive bekræftet med ens tanker eller valg..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster