Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DonKahle skrev:Dog nu hvor du er opmærksom på øvelsen, kan du sagtens indfører den, men i en rep range der passer med 6-8 som med dine øvrige øvelser.

peter n skrev:DonKahle skrev:Dog nu hvor du er opmærksom på øvelsen, kan du sagtens indfører den, men i en rep range der passer med 6-8 som med dine øvrige øvelser.
Det giver selvfølgelig ikke nogen mening, at køre øvelser som rear-laterals og facepulls "tungt". Det eneste man får ud af det er, at hovedet falder frem og traps tager over, med sub-optimal bagskuldertræning til følge. 12-15 gentagelser, med fokus på at squeeze og følelse i musklen, til sidst i programmet, vil være mere optimalt. Og så laver man selvfølgelig sine rows og pull-ups/downs tungt, efter den rep-range der foreskrives i b2b.

Træningsduden skrev:Jeg hijacker lige tråden; skal man køre 3x 12-15 i ens isoøvelser, selvom programmet skriver det anderledes?

louisehillestrøm skrev:Tak for svar!
Min ven mente, at der burde være en isolationsøvelse til bagerste del af skuldrene i b2b programmet, men som jeg kan forstå på jer, er det endnu ikke nødvendigt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster