Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Carsten2002 skrev:Det er genetisk bestemt hvor "mange" mavemuskler du har. Formen på dem kan ikke ændres.

Ioxer skrev:det er normalt. Det kan du ikke træne dig væk fra. Det bestemmes af dine generCarsten2002 skrev:Det er genetisk bestemt hvor "mange" mavemuskler du har. Formen på dem kan ikke ændres.
hvor mange????

Ioxer skrev:hvor mange????

Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
Sådan som jeg har forstået det, så er det hæftninger der afgør om man har en 4/6/8 pack. Og lav fedtprocent selvfølgelig.

Carsten2002 skrev:Det er genetisk bestemt hvor "mange" mavemuskler du har. Formen på dem kan ikke ændres.

AlexanderN skrev:Jeg føler f.eks. bare at de nederste mavemuskler er større end de øverste hvilket selvfølgelig er et resultat af ubalanceret mavetræning. Alt jeg efterspørger er en træningsrutine til mavemusklerne, som træner dem lige meget. Nogen forslag til øvelser?

BBamse skrev:AlexanderN skrev:Jeg føler f.eks. bare at de nederste mavemuskler er større end de øverste hvilket selvfølgelig er et resultat af ubalanceret mavetræning. Alt jeg efterspørger er en træningsrutine til mavemusklerne, som træner dem lige meget. Nogen forslag til øvelser?
læs dog hvad de skriverdet er genetisk! det er ikke ''selvfølgeligt'' et resultat af ubalanceret mavetræning

AlexanderN skrev:BBamse skrev:AlexanderN skrev:Jeg føler f.eks. bare at de nederste mavemuskler er større end de øverste hvilket selvfølgelig er et resultat af ubalanceret mavetræning. Alt jeg efterspørger er en træningsrutine til mavemusklerne, som træner dem lige meget. Nogen forslag til øvelser?
læs dog hvad de skriverdet er genetisk! det er ikke ''selvfølgeligt'' et resultat af ubalanceret mavetræning
Jeg har længe fokuseret meget på en mave-øvelse som primært giver i lower abs, derfor kan det jo sagtens dreje sig om ubalanceret træning, men selvfølgelig også om genetik. Det ville være det samme som at træne en del af skuldrene mere end den anden og kalde forskellen for en "genetisk fejl". Det drejer sig dermed sagt mest om at jeg har fået trænet de nedre mavemuskler mere end de øverste og de er naturligvis derfor blevet større.

AlexanderN skrev:Okay, tak for svarene. Beklager min stædighed, var bare overbevist om det er noget andet udover genetik. Men okay, måske ikke.

BBamse skrev:Kan godt forstå dig, tror det skyldes ingen her specifikt har sagt at man ikke kan isolere den nederste del af maven når man træner. men det er det der menes indirekte når folk skriver det er rent genetisk.
dog der er snak om at man marginalt kan flytte stresset til den nederste/øverste del i nogle øvelser. men tvivler på det, og er næsten sikker på det ikke er det som er problemet

ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
Sådan som jeg har forstået det, så er det hæftninger der afgør om man har en 4/6/8 pack. Og lav fedtprocent selvfølgelig.
Oh... Nej alle har lige mange

SienZ skrev:ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
VS
Næppe. Det er genetisk bestemt om du har 4,6 eller 8, alle har ikke lige mange

Pillepinball skrev:SienZ skrev:ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
VS
Lad os lige få en ting på det rene. Man har kun 1 lige mavemuskel. Denne har nogle tværgående sener (el.lign.), som laver nogle indhak i musklen og giver den såkaldte 6-pack (eller 4 eller 8). Så alle har lige mange muskler (altså af de store muskelgrupper), men ikke lige mange indhak i mavemusklen.

Pillepinball skrev:SienZ skrev:ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
VS
Lad os lige få en ting på det rene. Man har kun 1 lige mavemuskel. Denne har nogle tværgående sener (el.lign.), som laver nogle indhak i musklen og giver den såkaldte 6-pack (eller 4 eller 8). Så alle har lige mange muskler (altså af de store muskelgrupper), men ikke lige mange indhak i mavemusklen.

SienZ skrev:Pillepinball skrev:SienZ skrev:ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
VS
Rectus Abdominus er kun en muskel, korrekt. Det er også sådan det hænger sammen med træning af mavemuskulutaren. Det er bare lettere at forstå hvis man beskriver det som "antal".

Pillepinball skrev:SienZ skrev:Pillepinball skrev:SienZ skrev:ckp2906 skrev:Carsten2002 skrev:Ioxer skrev:hvor mange????
VS
Rectus Abdominus er kun en muskel, korrekt. Det er også sådan det hænger sammen med træning af mavemuskulutaren. Det er bare lettere at forstå hvis man beskriver det som "antal".
Der er vi så ikke helt enige.. Tror desværre der er mange, der bliver forvirrede over det og tror det er separate muskler eller en muskel der kan trænes "i den ene ende". Men fred være med det, vi er jo i bund og grund enige

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster