Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andersneergaard skrev:hey BB
jeg tænkte lige på om der er forskel på om man tager bent over rows med overhånds- eller underhånds greb, eller om det giver fuldstændig det samme?

mati96 skrev:bruger man egentlig bredt eller smalt greb i BOR bruger personlig smaltgreb

mati96 skrev:bruger man egentlig bredt eller smalt greb i BOR bruger personlig smaltgreb

august skrev:mati96 skrev:bruger man egentlig bredt eller smalt greb i BOR bruger personlig smaltgreb
Jo bredere greb, jo større bliver aktiveringen af de arbejdende rygmuskler.Ved smallere greb tænk på hvilken muskel der så overtager mere?
Mvh august

andersneergaard skrev:august skrev:mati96 skrev:bruger man egentlig bredt eller smalt greb i BOR bruger personlig smaltgreb
Jo bredere greb, jo større bliver aktiveringen af de arbejdende rygmuskler.Ved smallere greb tænk på hvilken muskel der så overtager mere?
Mvh august
jeg vil våge at påstå, at det er biceps

august skrev:andersneergaard skrev:august skrev:mati96 skrev:bruger man egentlig bredt eller smalt greb i BOR bruger personlig smaltgreb
Mvh august
jeg vil våge at påstå, at det er biceps
Fremragende

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster