Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1447
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1444

Følg bodybuilding.dk på

BB.COM knaldet for at dope deres tilskud.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Nu har bodybuilding.com jo fået den famøse 7 mill. dollar bøde, for at putte en stor variation af steroider i deres tilskud!

Jeg må faktisk indrømme jeg et eller andet sted var lidt overrasket og så aligevel ikke :)

Men min tanke er nu, jeg har altid kun købt fra Bodylab.dk, har de en side, hvor man kan se deres produkter er blevet testet og har bestået tilsvarende test?

Ikke at jeg tror på der er andet i end der står på æsken, men der blev også nævnt produkter fra BB.com som indholde for støre mængder tungmetaller osv!?

http://www.fda.gov/ICECI/CriminalInvest ... 305494.htm
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

skyprey skrev:Nu har bodybuilding.com jo fået den famøse 7 mill. dollar bøde, for at putte en stor variation af steroider i deres tilskud!

Jeg må faktisk indrømme jeg et eller andet sted var lidt overrasket og så aligevel ikke :)

Men min tanke er nu, jeg har altid kun købt fra Bodylab.dk, har de en side, hvor man kan se deres produkter er blevet testet og har bestået tilsvarende test?

Ikke at jeg tror på der er andet i end der står på æsken, men der blev også nævnt produkter fra BB.com som indholde for støre mængder tungmetaller osv!?

Bb.com har jo ikke dopet deres kosttilskud? De har solgt produkter som ikke indgår under kategorien "kosttilskud", men nærmere "steroider". Det er ikke fordi de har smidt steroider i et produkt, men fordi de simpelthen har solgt et steroid-produkt.

De er jo bare en retail-forhandler, de producerer ikke deres kosttilskud selv. Derfor kan de heller ikke "dope" deres kosttilskud.

Bodylabs bliver selvfølgelig testet. Hvorvidt de offentligtgør deres test, må de vidst selv om.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri

I danmark skal producenten selv vise sikkre resultater på produkter der kommer på markedet.
I USA skal producenten derimod have bevist at deres produkt er farligt før det kommer af markedet.

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

SienZ skrev:
skyprey skrev:Nu har bodybuilding.com jo fået den famøse 7 mill. dollar bøde, for at putte en stor variation af steroider i deres tilskud!

Bb.com har jo ikke dopet deres kosttilskud? De har solgt produkter som ikke indgår under kategorien "kosttilskud", men nærmere "steroider". Det er ikke fordi de har smidt steroider i et produkt, men fordi de simpelthen har solgt et steroid-produkt.

De er jo bare en retail-forhandler, de producerer ikke deres kosttilskud selv. Derfor kan de heller ikke "dope" deres kosttilskud.

Bodylabs bliver selvfølgelig testet. Hvorvidt de offentligtgør deres test, må de vidst selv om.

Ja det selvfølgelig korrekt, de har kun videre solgt, men min tanke gik på at bodylab jo selv producere deres produkter right?

Og jeg tror heller ikke de skal, men det kunne jo være de havde hvorfor jeg spurgte :) er bare nysgerrig omkring hvad jeg putter i kroppen :) Men jeg stoler dog kraftigt på deres produkter er aldeles som de bliver beskrevet :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)

Jeg mindes engang at have læst en test af BL's whey, som selvfølgeligt var uden anmærkninger.
Fødevarekontrollen i Danmark kan på ingen måde sammenlignes med det amerikanske system. Så at drage en sammenhæng mellem et amerikansk produceret og solgt produkt og Bodylab er helt ude i hampen :)
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

skyprey skrev:
SienZ skrev:

Ja det selvfølgelig korrekt, de har kun videre solgt, men min tanke gik på at bodylab jo selv producere deres produkter right?

Og jeg tror heller ikke de skal, men det kunne jo være de havde hvorfor jeg spurgte :) er bare nysgerrig omkring hvad jeg putter i kroppen :) Men jeg stoler dog kraftigt på deres produkter er aldeles som de bliver beskrevet :)

Som posten ovenfor siger, så skal de bevise at deres produkt ikke er fyldt med ulovlige stoffer, for at komme på markedet i Danmark. i USA er det FDA som skal bevise at det er farligt for at få det AF markedet. Det er altså lige omvendt. Samtidig bliver bodylab ofte testet af fødevarestyrelsen, det mener jeg ikke de gør i USA.

Træner her: Anger Mangement

i kølvandet på kødkrisen kom der vidst en artikel fra bodylab hvor de netop skrev at de blev testet ca. 4 gange om året hvilket var absurd da nogle af slagteriene ikke var blevet testet i flere år !
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Som Drømmen nævner så kan Bodylab ikke sammenlignes fordi reglerne i USA er anerledes.

Så vidt jeg husker skal myndighederne i Danmark kontrollere et produkt før det bliver lanceret på det danske marked. Men i USA kan myndighederne først kontrollere et produkt efter det er lanceret.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster