Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hummel skrev:hvorfor har bodybuilders sådan en lille vammel g-streng på når de poserer? er pointen ikk netop at se maskulin ud?

Dingo skrev:hummel skrev:hvorfor har bodybuilders sådan en lille vammel g-streng på når de poserer? er pointen ikk netop at se maskulin ud?
Jo det er derfor Rambo har vundet Mr Olympia i fuld kampuniform så mange år i træk![]()
Pointen er at se størst, mest markeret, mest symetrisk og mest velpopertioneret ud. Det nytter ikke at have store shorts der dækker diverse muskler. Derfor de små speedos (nej det er ikke g strenge...)
Og har du evt kigget på sportsgrene som cykling? Der kan vi fandme også snakke gay tøj

Kardon93 skrev:... Syntes nu ikke det ser så gay ud til cykelryttere, da de ofte har kæmpe lår...

TheFatboy skrev:Kardon93 skrev:... Syntes nu ikke det ser så gay ud til cykelryttere, da de ofte har kæmpe lår...
Objection!
Cykelryttere har ikke kæmpe lår.

TheFatboy skrev:Kardon93 skrev:... Syntes nu ikke det ser så gay ud til cykelryttere, da de ofte har kæmpe lår...
Objection!
Cykelryttere har ikke kæmpe lår.

Karl Æg skrev:Jeg kan sagtens forstå, at man poserer i noget der tangerer til at være en g-streng, hvis man har striatede glutes ala Coleman eller Kai Greene. Man hvad jeg på ingen måde begriber er, hvorfor man dog vælger at posere i en lyserød/lilla/turkis blå etc. g-streng?
Tha fuck

Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Jeg kan sagtens forstå, at man poserer i noget der tangerer til at være en g-streng, hvis man har striatede glutes ala Coleman eller Kai Greene. Man hvad jeg på ingen måde begriber er, hvorfor man dog vælger at posere i en lyserød/lilla/turkis blå etc. g-streng?
Tha fuck
Det handler om at skille sig ud

Kardon93 skrev:Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Jeg kan sagtens forstå, at man poserer i noget der tangerer til at være en g-streng, hvis man har striatede glutes ala Coleman eller Kai Greene. Man hvad jeg på ingen måde begriber er, hvorfor man dog vælger at posere i en lyserød/lilla/turkis blå etc. g-streng?
Tha fuck
jeg fik at vide sidst af min far som selv var bodybuilder. Hvor jeg så nogen billeder, hvor han havde en lyserød en på hvor jeg spurgte hvorfor han vælger den homo farve. Han sagde han havde masser af dem i forskellige farver oftest meget lyse nærmest neon farver(dengang). Og han egentlig bare to en landen på af dem. Ved så ikke om big guys som Ron også gør det derfor. Men det ser da bedre ud end med en sort kedelig en, sådan lidt ,,gay-parade" er bodbyuilding vel også?

Moqensen skrev:Det handler om at skille sig ud

8800 skrev:Kardon93 skrev:Moqensen skrev:Karl Æg skrev:Jeg kan sagtens forstå, at man poserer i noget der tangerer til at være en g-streng, hvis man har striatede glutes ala Coleman eller Kai Greene. Man hvad jeg på ingen måde begriber er, hvorfor man dog vælger at posere i en lyserød/lilla/turkis blå etc. g-streng?
Tha fuck
jeg fik at vide sidst af min far som selv var bodybuilder. Hvor jeg så nogen billeder, hvor han havde en lyserød en på hvor jeg spurgte hvorfor han vælger den homo farve. Han sagde han havde masser af dem i forskellige farver oftest meget lyse nærmest neon farver(dengang). Og han egentlig bare to en landen på af dem. Ved så ikke om big guys som Ron også gør det derfor. Men det ser da bedre ud end med en sort kedelig en, sådan lidt ,,gay-parade" er bodbyuilding vel også?
Vi vil se pics af din far

Karl Æg skrev:Og angiveligt også at sikre sig en centrefold i månedsmagasinet COCK

Karl Æg skrev:Moqensen skrev:Det handler om at skille sig ud
Og angiveligt også at sikre sig en centrefold i månedsmagasinet COCK

8800 skrev:Kardon: Det er jo bare at scanne lortet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster