Som et nok oftet stillet spørgsmål, vil jeg vide hvordan og hvorledes, jeg bliver sendt bedst muligt ud af start hullerne; hvad angår bodybuilding og muskulatur.
VIGTIGT! Det skal siges jeg har brugt det meste af dagen på at sidde og kigge tråde, links, sites mm. igennem for at suge til med nyttige informationer som jeg eventuelt kunne bruge.
I de seneste 3 måneder har jeg været flittig i det lokale motionscenter, hvor den får for fuld skrue og på hjemmefronten hvad angår kost. Jeg spiser sundt, og undgår for det meste hvad der indeholder høje fedt procenter.
Jeg vejer 65 kg., og er 183 cm. høj - Og er meget, meget tynd - Men det skal siges at jeg spiser som hest, jeg spiser, spiser og spiser massere af gode fødevare med kulhydrater og protein osv. (massere grøntsager fx broccoli, kylling, tun, skummet, kød etc etc etc)
Men jeg synes ikke der sker noget, jeg træner 3-4 gange om ugen, intentivt - uden fast program desværre.
Jeg vil gerne have nogle tydelige markeret muskler, men synes aldrig de spirre.. Hvad kan jeg gøre, for at få bedst mulige vokse vilkår for mine muskler?
Har læst om carbs og wg og er det potientielt for mig? 35 g wg om dagen i en shake? Hvis ja, skal jeg så købe 80 eller 95? Er meget interesseret i alle henvendelser, bare ikke svinske tilråb ;-)
Men hvad skal jeg gøre? Kom frisk!
XOXO Koko