Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
Må man spørge om årsagen til, du vælger at indtage det?

PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
Grundet jeg gerne ville prøve noget nyt. Har længe hørt om folk der finder det ganske fint med energi-kosttilskud. Har hørt meget godt om produktet, og da jeg ikke ville tage chancer med Jack3d, så valgte jeg at købe det.
Udover det så er det jo også kreatin, og har en god effekt på træningen, selvom jeg ikke mærker koffeinen

Vesterling skrev:PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
Grundet jeg gerne ville prøve noget nyt. Har længe hørt om folk der finder det ganske fint med energi-kosttilskud. Har hørt meget godt om produktet, og da jeg ikke ville tage chancer med Jack3d, så valgte jeg at købe det.
Udover det så er det jo også kreatin, og har en god effekt på træningen, selvom jeg ikke mærker koffeinen
Du kan sagtens købe Jack3d, de har lavet det om så det ikke længere indeholder 1,3, hvilket var i gråzonen. Men PWO supps er i langt de fleste tilfælde spild af penge, og ja, jeg taler af erfaring

Ioxer skrev:har du virkelig brug for stimulanser for at træne ordentligt?

PatrickGC skrev:Vesterling skrev:PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
Du kan sagtens købe Jack3d, de har lavet det om så det ikke længere indeholder 1,3, hvilket var i gråzonen. Men PWO supps er i langt de fleste tilfælde spild af penge, og ja, jeg taler af erfaring
Ja okay, det fangede bare min interesse eftersom jeg hører nogle af mine gode kammerater har oplevet god effekt ved PWO supps. Men dette er nok ikke i mit tilfælde.
Har du anden erfaring med andre PWO produkter som virker? Ikke nødvendigvis produkter med koffein eller noget. Bare noget der er slik for musklerne? :-)

PatrickGC skrev:Ioxer skrev:har du virkelig brug for stimulanser for at træne ordentligt?
Nej. Men har du i hele din trænings tid aldrig prøvet at eksperimentere?

Ioxer skrev:PatrickGC skrev:Ioxer skrev:har du virkelig brug for stimulanser for at træne ordentligt?
Selvfølgelig. Jeg har også i en periode brugt stimulanser før træningen. Hvis du ikke har brug for det, hvorfor tager du det så? du bør da kunne træne dig selv helt i smadder uden at skulle bruge energizers.

PatrickGC skrev:Ioxer skrev:PatrickGC skrev:Ioxer skrev:har du virkelig brug for stimulanser for at træne ordentligt?
Selvfølgelig. Jeg har også i en periode brugt stimulanser før træningen. Hvis du ikke har brug for det, hvorfor tager du det så? du bør da kunne træne dig selv helt i smadder uden at skulle bruge energizers.
Det kan jeg bestemt også. Men har ingen erfaring med koffein og andre PWO produkter, så jeg valgte at prøve en bøtte af noget der så ud til at have fået rimelig gode resultater. Er bestemt ikke ekspert i noget. Kommer for rådgivning

Vesterling skrev:PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.

ProteinPtrutten skrev:Vesterling skrev:PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
ja, du taler af "egen" erfaring!! Jeg respondere rigtig godt på Diverse POW produkter.

Vesterling skrev:ProteinPtrutten skrev:Vesterling skrev:PatrickGC skrev:Garik skrev:Nogle responderer ikke på pre-workout supps i nævneværdig grad.
ja, du taler af "egen" erfaring!! Jeg respondere rigtig godt på Diverse POW produkter.
Ja, du responderer rigtig godt på koffeinen eller placeboeffekten, eller begge dele, og som tidligere nævnt, er du villig til at betale i dyre domme for placebo, skal det stå dig frit for.

Hanzi skrev:Som de fleste andre skriver skal du tage det på tom mave, dvs. 1-2 timer efter dit sidste måltid. Desuden skal du huske IKKE at ryske shaken, da virkninger aftager ved dette.
Iøvrigt synes jeg det er plat at høre på folk der skriver ting som "du burde kunne træne ordenligt uden pre-workout", og "det virker alligevel ikke".
Jeg har før taget No-explode, og for mig havde det virkelig god effekt, sandsynligvis grundet koffeinen og beta-alaninen. Om placebo-effekten har noget at sige skal jeg ikke kunne afvise. I min optik er det op til den enkelte om det er spild af penge eller ej. Jeg synes personligt pengene er givet godt ud, men derfor kan det jo sagtens være andre synes det er for dyrt.
Jeg synes også det er dobbeltmoralsk at skrive at man burde kunne træne ordentligt uden pre-workout produkter. Selvfølgelig kan man træne ordenligt uden no-explode, men man kan også opnå gode resultater uden hverken proteinpulver og carbs, idet man jo bare kan erstatte det med normalt kost? Kreatin er vel også unødvendigt idet kroppen jo selv producerer dette? Derfor må mjeg gå udfra at de der mener at man er svag hvis man benytter pre-workout produkter , ikke selv indtager nogen form for kosttilskud, eller hvad?
Mvh

Hanzi skrev:Iøvrigt synes jeg det er plat at høre på folk der skriver ting som "du burde kunne træne ordenligt uden pre-workout", og "det virker alligevel ikke".
Hanzi skrev:Jeg har før taget No-explode, og for mig havde det virkelig god effekt, sandsynligvis grundet koffeinen og beta-alaninen. Om placebo-effekten har noget at sige skal jeg ikke kunne afvise. I min optik er det op til den enkelte om det er spild af penge eller ej. Jeg synes personligt pengene er givet godt ud, men derfor kan det jo sagtens være andre synes det er for dyrt.
Hanzi skrev:Jeg synes også det er dobbeltmoralsk at skrive at man burde kunne træne ordentligt uden pre-workout produkter. Selvfølgelig kan man træne ordenligt uden no-explode, men man kan også opnå gode resultater uden hverken proteinpulver og carbs, idet man jo bare kan erstatte det med normalt kost? Kreatin er vel også unødvendigt idet kroppen jo selv producerer dette?
Hanzi skrev:Derfor må mjeg gå udfra at de der mener at man er svag hvis man benytter pre-workout produkter , ikke selv indtager nogen form for kosttilskud, eller hvad?

ProteinPtrutten skrev:
Og du har en Ph.d. grad i hvad?? eller har du forsket på området? Men du skal da endelig bare liste de vitaminer, mineraler osv. op, som findes i de forskellige POW produkter og komme med en videnskabelig dokumentation på, at de ikke har nogen effekt på kroppen og derved kan kategoriseres som placebo.
Don't worry, I'll wait.

Garik skrev:Man burde kunne træne ordentligt uden. Hvad gjorde folk inden, disse produkter fandtes?
Garik skrev:Det er også "den enkelte" herinde, der skriver, at de finder, det er spild af penge.
Garik skrev: Proteinpulver, carbs, kreatin et cetera er unødvendigt. En god kost bør altid prioriteres højere end diverse tilskud.
Garik skrev:Det med at være "svag", har ingen vist sagt. Men der er forskel på at føle sig træt og derfor fylde sig med kemikalier og så at tage en shake og et æble efter træning.
Den førstnævnte situation er typisk mange motionister; de føler sig lidt trætte og tager så den "nemme udvej", som samtidig er den dyre og måske virkningsløse løsning - i stedet for at fokusere lidt mere på søvn, kost og generel psyke.
Sidstnævnte er blot et udtryk for, at det er nemmere at tage en shake end at opbevare 200 gram kylling på køl en hel dag.

Stenalt skrev:ProteinPtrutten skrev:
Og du har en Ph.d. grad i hvad?? eller har du forsket på området? Men du skal da endelig bare liste de vitaminer, mineraler osv. op, som findes i de forskellige POW produkter og komme med en videnskabelig dokumentation på, at de ikke har nogen effekt på kroppen og derved kan kategoriseres som placebo.
Don't worry, I'll wait.
Det lader til at du ikke selv er synderlig inde i videnskabelige metoder. Normalt påhviler det den der argumenterer mod nulhypotesen af fremlægge evidens herfor.

ProteinPtrutten skrev:Stenalt skrev:Det lader til at du ikke selv er synderlig inde i videnskabelige metoder. Normalt påhviler det den der argumenterer mod nulhypotesen af fremlægge evidens herfor.

Hanzi skrev:Jeg synes også det er dobbeltmoralsk at skrive at man burde kunne træne ordentligt uden pre-workout produkter. Selvfølgelig kan man træne ordenligt uden no-explode, men man kan også opnå gode resultater uden hverken proteinpulver og carbs, idet man jo bare kan erstatte det med normalt kost? Kreatin er vel også unødvendigt idet kroppen jo selv producerer dette? Derfor må jeg gå udfra at de der mener at man er svag hvis man benytter pre-workout produkter , ikke selv indtager nogen form for kosttilskud, eller hvad?
Mvh

ProteinPtrutten skrev:Stenalt skrev:ProteinPtrutten skrev:
Don't worry, I'll wait.
Det lader til at du ikke selv er synderlig inde i videnskabelige metoder. Normalt påhviler det den der argumenterer mod nulhypotesen af fremlægge evidens herfor.

Hanzi skrev:Garik skrev:Det med at være "svag", har ingen vist sagt. Men der er forskel på at føle sig træt og derfor fylde sig med kemikalier og så at tage en shake og et æble efter træning.
Den førstnævnte situation er typisk mange motionister; de føler sig lidt trætte og tager så den "nemme udvej", som samtidig er den dyre og måske virkningsløse løsning - i stedet for at fokusere lidt mere på søvn, kost og generel psyke.
Sidstnævnte er blot et udtryk for, at det er nemmere at tage en shake end at opbevare 200 gram kylling på køl en hel dag.
Så kan man jo sammenligne "motionister der føler sig lidt trætte og tager så den nemme udvej, som samtidig er den dyre og måske virkningsløse løsning", med langt størstedelen af alle bodybuildere, professionelle som amatører, idet de jo også tager den "nemme udvej" ved at tage en shake efter træning? Eller har jeg misforstået arguementet?

Hanzi skrev:Desuden skal du huske IKKE at ryske shaken, da virkninger aftager ved dette.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster