Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BOOM skrev:Går man glip af noget ved ikke at tage BCAA, hvis man i forvejen har en proteinrig kost bl.a. gennem whey protein tilskud?

BOOM skrev:Går man glip af noget ved ikke at tage BCAA, hvis man i forvejen har en proteinrig kost bl.a. gennem whey protein tilskud?

ilker0107 skrev:så der sgu ingen grund til at bruge BCAA? altså jeg har en proteinrig kost på 180g protein om dagen hvor jeg også anvender whey proteinpulver
- man får bare en opfattelse af at det er noget magisk da der er så meget hype omkring BCAA
Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
Men nej, du behøver ikke indtage det på noget tidspunkt. Flere gør det under træning under cut som en slags "psykologisk forsikring" om, at de ikke nedbryder muskelmasse, men videnskaben er vidst ret vag på det punkt.

Bone-14 skrev:BCAA er fint i den forstand at man kan få en koncentreret mængde protein for meget få kcal.

Bone-14 skrev:Har aldrig sagt de er kcal fri. Der er mindre kcal i 10g BCAA end en shake. Så vidt jeg har læst består 1/3 af musklerne af de forgrenede aminosyrere. På den måde kan man få en koncentreret mængde protein for FÅ kcal.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster