Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Animal skrev:Jeg kalder min seng "Fitness World", måske det var noget?![]()
Hvordan vil du definere "bedste"? Færrest mennesker? Tungeste vægte? Flest maskiner? Give us something.

Animal skrev:Hvordan vil du definere "bedste"? Færrest mennesker? Tungeste vægte? Flest maskiner? Give us something.

Mr. Jones skrev:Nu ved jeg ikke hvor i KBH du bor men;
FW, Bernhard Bangs Allé på Frederiksberg, 300 meter fra Lindevang metro station er et rigtig godt center.
Masser i vægttræningsudstyr, 2 afdelinger med håndvægte fra 1 - 42 kg, flere squat racks, og desuden purestrength maskiner som minder om hammerstrenght plateloads maskiner..
Mht. cardio'en er den afdeling hverken bedre eller dårligere end andre FW's - så man skal tage centret pga. vægttræningsfaciliterne!

Monin skrev:FW på ellebjergvej er ganske stor med fine faciliteter..
Er nu ganske tilfreds med centrene på Vesterbro, fordi de er halvtomme når jeg træner (:

LouiseB1 skrev:jeg vil helst et sted med hvor der ikke er for mange mennesker, min tålmodighed rækker ikke til at skal stå og vente :-)

The Dream skrev:Jeg er enig med Mr. Jones.
Edit: Det er jeg så ikke mere. Ikke efter at han slettede sit ellers udmærkede indlæg. At kritisere Legenden for at være bimlende homoseksuel er ellers ret approved.
Nu er jeg kun enig med SALT!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster