Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

nicklas.b.jensen skrev:hvis vægten ikke viser det, taber du dig ikke.
Men tæller du kalorier?
er du i 500 kcal underskud?
er du begyndt at drikke meget væske?
det vil være lidt nemmere at hjælpe dig hvis du svare på disse tre spørgsmål (:

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Du kan jo godt tabe fedst mens du stadig gainer muskler. Så vil vægten stige, men dit krop blive pænere.
...ville en fedt procent måling gi mig et mere realistisk bevis på mit cut?
Ronzefar skrev:Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Du kan jo godt tabe fedst mens du stadig gainer muskler. Så vil vægten stige, men dit krop blive pænere.
Troede ikke man kunne gaine muskler under et cut

Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Det kan overvægtige nybegyndere

Ronzefar skrev:Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Vil ikke kalde mig selv for nybegynder

Biiver skrev:Det er en noget mangelfuld beskrivelse af din situation, men hvis du har cuttet i længere tid og en god håndfuld kg, så er dit stofskifte nok faldet og du har dermed et nyt (og lavere) ligevægtsindtag. Derfor taber du dig ikke før du sætter dit indtag yderligere ned - eller dyrker mere cardio

Biiver skrev:Det er en noget mangelfuld beskrivelse af din situation, men hvis du har cuttet i længere tid og en god håndfuld kg, så er dit stofskifte nok faldet og du har dermed et nyt (og lavere) ligevægtsindtag. Derfor taber du dig ikke før du sætter dit indtag yderligere ned - eller dyrker mere cardio

Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Så kan du nok sandsynligvis ikke

Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Moqensen skrev:Ronzefar skrev:Illisher skrev:Det kommer jo lidt an på hvad du ligger i ordet vægttab.
Så kan du nok sandsynligvis ikke

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster