Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Testosteron er højest om morgenen og lavest om aftenen. Tilgengæld er man i sagens natur trættest når man vågner, samt at ens led, særligt rygsøjlen, ikke er helt i topform. Jeg har sgu fået mere end en skade på en tidlig morgentræning.
Det bedste er IMO omkring middag. Man er ikke morgentræt eller bombet efter en lang dag, ens led er i klar, og test er nogenlunde højt.

Hippo skrev:Det kunne vel os komme an på formålet med din træning,
og hvor meget du synes du har brug for at spise inden træning.
Personligt vil jeg gerne have 2-3 måltider indenbords inden træning,
især hvis jeg ved den står på tung squat eller død, og i så fald træner
jeg helst efter kl 14, gerne ved 17 tiden.
Hvorvidt dit test niveau peaker kl 11 eller 15 synes jeg er pænt
ligegyldigt, med mindre nogen smider en underbygget artikel på
bordet hvor det fremgår at det gør en SERIØS forskel, da udbyttet
af din træning alligevel også afhænger af så mange andre faktorer,
et fornuftigt program, intensitet, kost osv.

Hippo skrev:Personligt vil jeg gerne have 2-3 måltider indenbords inden træning,
især hvis jeg ved den står på tung squat eller død, og i så fald træner
jeg helst efter kl 14, gerne ved 17 tiden.

Xiva skrev:På nuværende tidspunkt har jeg læseferie, så jeg træner 30 min efter jeg har indtaget min morgenmad- hvis jeg har sovet ordentligt, så plejer energien at være okay

traintrain skrev:ok vil det så være bedre at træne kl. 11 frem for at træne kl. 8, hvis man står op kl. 7?
?

traintrain skrev:hehe jo har jeg da, men de fleste svar har jo bare været hvad folk bedst kan lide og sådan, og det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. hva folk fortrækker og hva de føler for, hjælper desværre ikke på mit spørgsmål. jeg søgte jo om der var videnskablig forskel på de forskellige tidspunkter at træne på.
Dæncker. når ok. mange tak.

Xiva skrev:traintrain skrev:hehe jo har jeg da, men de fleste svar har jo bare været hvad folk bedst kan lide og sådan, og det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. hva folk fortrækker og hva de føler for, hjælper desværre ikke på mit spørgsmål. jeg søgte jo om der var videnskablig forskel på de forskellige tidspunkter at træne på.
Dæncker. når ok. mange tak.
Om morgen, fordi testetoron nivuaet er højest.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster