Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Husker stederne "Den Grønne" og "Den Høje" bedst, som var to gå-i-byen steder og så lå der også en lille western bodega lige omkring biografen, som var meget rar at drikke bajere på.
Mr.TopGear skrev:For 13 år siden var det noget shajt, men monstro de ikke har været fremme i skoene og opgraderet siden) Der er også et par lokale centre, som man kan tage ned til, da de fleste vælger at overnatte alligevel i weekenderne og det er jo også en del af charmen ved at være værnepligtig.
Ellers en hyggelig lille by, men pas på ikke at tage alt for godt fra med hensyn til pigerne fra Thisted - det bryder de lokale fiskere sig ikke omHusker stederne "Den Grønne" og "Den Høje" bedst, som var to gå-i-byen steder og så lå der også en lille western bodega lige omkring biografen, som var meget rar at drikke bajere på.
På weekend vagterne er det mega fedt at se film hele weekenden, bare træne og så grovskovle slik i kæften.
Jeg var derinde i et halvt år og synes det var en rigtig god tid, så rigtig god fornøjelse

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

ck92 skrev:Fedt at I gider svare.
Det lader til at jeg melder mig ind i Studie 7 eller Thy-hallen. Hvad er tættest på i forhold til kasernen?

Mr Stiff skrev:ck92 skrev:Fedt at I gider svare.
Det lader til at jeg melder mig ind i Studie 7 eller Thy-hallen. Hvad er tættest på i forhold til kasernen?
Studie7 er tættest på og hvis du er til eleiko og leoko så er det stedet. Vores maskiner ligner noget fra 2. verdenskrig men det fungerer, prismæssigt er det meget lige. Men hvis du ikke er interesseret i pbs medlemskab er studie7 billigst. Prøv evt at kigge på hjemmesiden http://www.studie7.dk.
Hvis du møder en instruktør med Steffen på brystet må du lige hilss

Mr.TopGear skrev:Det er normalt at overnatte for de fleste i hverdagene.
I weekenden bliver kun vagtholdet.

ck92 skrev:Mr Stiff skrev:ck92 skrev:Fedt at I gider svare.
Studie7 er tættest på og hvis du er til eleiko og leoko så er det stedet. Vores maskiner ligner noget fra 2. verdenskrig men det fungerer, prismæssigt er det meget lige. Men hvis du ikke er interesseret i pbs medlemskab er studie7 billigst. Prøv evt at kigge på hjemmesiden http://www.studie7.dk.
Hvis du møder en instruktør med Steffen på brystet må du lige hilss
Så lige nogle af dine videoer fra loggen. Centeret ser ganske fedt ud! Studie7 it is..
Men jeg har lidt svært ved at forstå jeres åbningstider? I har åben fra 6-8 og igen 10-21. Vil det sige at I har lukket fra 8-10? I så fald, hvorfor?

Dikal skrev:Selvfølgelig sover man der hver dag. I fritiden spillede vi fodbold, ps3. Derudover lastbilteori. Der er også en masse teori op til brandmandseksamen så det tog også sin tid.

Mr.TopGear skrev:mÅrden, hvis det er mit indlæg du henviser til, så tror jeg lige du skal nærlæse hvad der står.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster