Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1278
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Beredskabsstyrelsen Thisted

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hallo

Pr. 1/8 starter jeg hos Beredskabsstyrelsen i Thisted, og i den sammenhæng ville jeg høre om nogle af jer har erfaringer med stedet.

Jeg tænker specielt på deres vægttræningsrum. Hvordan er det? Noget lort? Hvis det er noget lort, hvad er der så af alternativer ude i byen?

Kom gerne med andre gode/dårlige oplevelser fra jeres tid i BRS
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

For 13 år siden var det noget shajt, men monstro de ikke har været fremme i skoene og opgraderet siden :o) Der er også et par lokale centre, som man kan tage ned til, da de fleste vælger at overnatte alligevel i weekenderne og det er jo også en del af charmen ved at være værnepligtig.

Ellers en hyggelig lille by, men pas på ikke at tage alt for godt fra med hensyn til pigerne fra Thisted - det bryder de lokale fiskere sig ikke om :blackeye: Husker stederne "Den Grønne" og "Den Høje" bedst, som var to gå-i-byen steder og så lå der også en lille western bodega lige omkring biografen, som var meget rar at drikke bajere på.

På weekend vagterne er det mega fedt at se film hele weekenden, bare træne og så grovskovle slik i kæften.

Jeg var derinde i et halvt år og synes det var en rigtig god tid, så rigtig god fornøjelse :)

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Mr.TopGear skrev:For 13 år siden var det noget shajt, men monstro de ikke har været fremme i skoene og opgraderet siden :o) Der er også et par lokale centre, som man kan tage ned til, da de fleste vælger at overnatte alligevel i weekenderne og det er jo også en del af charmen ved at være værnepligtig.

Ellers en hyggelig lille by, men pas på ikke at tage alt for godt fra med hensyn til pigerne fra Thisted - det bryder de lokale fiskere sig ikke om :blackeye: Husker stederne "Den Grønne" og "Den Høje" bedst, som var to gå-i-byen steder og så lå der også en lille western bodega lige omkring biografen, som var meget rar at drikke bajere på.

På weekend vagterne er det mega fedt at se film hele weekenden, bare træne og så grovskovle slik i kæften.

Jeg var derinde i et halvt år og synes det var en rigtig god tid, så rigtig god fornøjelse :)

LoL det var vidst en helt anden tidsalder du var her i.
Heksene og fiskerne er jaget ud af byen. nu lever her kun et civiliseret godtfolk, med hang til jydsk accent.
Skal ikke kunne udtale mig om motionsrummet på kasernen, men ellers er der rig mulighed for at træne i et af de lokale centre - her er studie 7 og Thyhallen de bedst udstyret centrer. hvad man bedst kan lide afhænger af personlig præference.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Hvis du har adgang til en bil er der ca. 30km til Asbjørns Riis' træningscenter.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

I 2007 aftjente jeg værnepligt på BRSNJ og da var motionsrummet nærmest ikke-eksisterende, til trods for de reklamerede med det i den infofolder, man får tilsendt. De har til gengæld en gymnastiksal!
Jeg trænede lidt i Studie 7, men det var begrænset hvad det blev til. Aktivitetsniveauet er til tider højt derinde. Her tænker jeg på undervisnig, øvelser, vagter, kørekort osv.
Der er en del som man enten skal, eller en del man bør øve sig på (i fritiden også).
Men tag og nyd tiden derinde. Jeg husker tiden derinde, som rigtig positiv, med masser af fede oplevelser/udfordringer, til tider pisse hårdt!
Psss, den første nat på kasernen bliver med garanti pisse irreterende..
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 175.00
- Squat: 272.50
- Dødløft: 280.00

Jeg blev færdig derinde sidst i marts. Motionsrummet er ok, men ikke noget vildt. Der skal nok blive tid til at træne, jo længere du kommer hen. Men ellers kanont fedt, hvor du lærer/oplever en masse ting.

Fedt at I gider svare.

Det lader til at jeg melder mig ind i Studie 7 eller Thy-hallen. Hvad er tættest på i forhold til kasernen?
Brugeravatar

ck92 skrev:Fedt at I gider svare.

Det lader til at jeg melder mig ind i Studie 7 eller Thy-hallen. Hvad er tættest på i forhold til kasernen?

Studie7 er tættest på og hvis du er til eleiko og leoko så er det stedet. Vores maskiner ligner noget fra 2. verdenskrig men det fungerer, prismæssigt er det meget lige. Men hvis du ikke er interesseret i pbs medlemskab er studie7 billigst. Prøv evt at kigge på hjemmesiden http://www.studie7.dk.

Hvis du møder en instruktør med Steffen på brystet må du lige hilss :)
Fordi jeg kan!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Studie 7

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.30
- Squat: 10.20
- Dødløft: 1.10

Studie 7!!

Har også været derinde for 5 år siden motionsrummet var helt ødelagt og det der var virkede ikke.

Det er ok hyggeligt at være værnepligtigt i beredskabet men husk nu at ha lidt nosser der render samte mange befalingsmænd rundt derinde der er nogle rene idioter. Og til ham der tidligere skrev i tråden at man bliver i weekenden famne nej på det halve år jeg var derinde mødte jeg ikke en der blev der frivilligt folk kunne finde på at kører 100 hver vej bare i hverdagene.

Jer andre der har været derinde er Vang der endnu?

mÅrden, hvis det er mit indlæg du henviser til, så tror jeg lige du skal nærlæse hvad der står.

Styrkeliste

Er det ikke normalt at man overnatter på kasernen? :?

Jeg har over 100 kilometer hjem, og det ønsker jeg godt nok ikke at rejse hjem hver eneste dag og hver eneste weekend. Håber da der er mange der vælger at blive på kasernen, også efter arbejdstid.

Hvad laver man ellers når man har fri? Selvfølgelig træner man, men hvad ellers? :)
Brugeravatar

Mr Stiff skrev:

Studie7 er tættest på og hvis du er til eleiko og leoko så er det stedet. Vores maskiner ligner noget fra 2. verdenskrig men det fungerer, prismæssigt er det meget lige. Men hvis du ikke er interesseret i pbs medlemskab er studie7 billigst. Prøv evt at kigge på hjemmesiden http://www.studie7.dk.

Så lige nogle af dine videoer fra loggen. Centeret ser ganske fedt ud! Studie7 it is..

Men jeg har lidt svært ved at forstå jeres åbningstider? I har åben fra 6-8 og igen 10-21. Vil det sige at I har lukket fra 8-10? I så fald, hvorfor?
Brugeravatar

Det er normalt at overnatte for de fleste i hverdagene.

I weekenden bliver kun vagtholdet.

Styrkeliste

Ja Henrik Vang er der endnu:b

Mr.TopGear skrev:Det er normalt at overnatte for de fleste i hverdagene.

I weekenden bliver kun vagtholdet.

Så man kan slet ikke overnatte der i weekenden?
Brugeravatar

Selvfølgelig sover man der hver dag. I fritiden spillede vi fodbold, ps3. Derudover lastbilteori. Der er også en masse teori op til brandmandseksamen så det tog også sin tid.

Jo man ka godt blive der i weekend men hvem gider det hvis man ik har vagt.

Jo man ka godt blive der i weekend men hvem gider det hvis man ik har vagt.

ck92 skrev:
Mr Stiff skrev:

Så lige nogle af dine videoer fra loggen. Centeret ser ganske fedt ud! Studie7 it is..

Men jeg har lidt svært ved at forstå jeres åbningstider? I har åben fra 6-8 og igen 10-21. Vil det sige at I har lukket fra 8-10? I så fald, hvorfor?

Vi har nogle hold med morgenspinning kl 06. Mellem 8-10 holder vores daglige leder formentlig kaffepause. :8 Du skal forresten huske at se sommer åbningstiderne der gælder til d. 5/8.
Fordi jeg kan!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Studie 7

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.30
- Squat: 10.20
- Dødløft: 1.10

Dikal skrev:Selvfølgelig sover man der hver dag. I fritiden spillede vi fodbold, ps3. Derudover lastbilteori. Der er også en masse teori op til brandmandseksamen så det tog også sin tid.

Kommer nok an på hvor du kommer fra fra alle dem der bor i byen eller bare lidt tæt på de kørte hjem da jeg var der, jeg brugte ikke et sekund på teori mens jeg var der. Men jeg var også sikker på jeg ikke skulle kørere lastbil eller være Brandmand da jeg kom hjem, så eksamenerne var jeg ligeglad med.

Kan du li at fiske så ligger det jo lige ned til kysten.

Mr.TopGear skrev:mÅrden, hvis det er mit indlæg du henviser til, så tror jeg lige du skal nærlæse hvad der står.

da de fleste vælger at overnatte alligevel i weekenderne og det er jo også en del af charmen ved at være værnepligtig.

Sorry hvis jeg ikke fatter det, men du skriver vælger at overnatte i weekenden har man vagt så vælger man ikke og har man ikke vagt tager man hjem.

Wups, mente noget andet end jeg skrev. Beklager.

De fleste overnatter i hverdagene, men hvis ikke man er på vagtholdet kører man typisk hjemad i weekenden... :)

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster