Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049937 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Quistgaard skrev:Hey alle BB'er og andet godtfolk.
Jeg er en dreng på 17 snart 18, der træner for at få en flot muskuløs krop , og har gjort det i lidt over 10 mdr. så jeg er ved at have en vis erfarig, og har også styr på næsten alle øvelser af muskelgrupper, men der hvor det går lidt galt er bicep.
når jeg træner bicep ved jeg godt, hvordan det skal gøres men jeg tror jeg gør det for meget/for hårdt. for de er ikke særlig markerede, "træner jeg dem for meget"?
Når jeg træner arme og ryg, træner jeg 3 rygøvelser, som er rigtig gode og jeg kan se det giver resultater. alle 3 øvelser går en del/meget i bicep kan jeg mærke.
Når jeg så går over til bicep laver jeg 3-4 øvelser, noget stang, håndvægte, og cable.
Er det for meget, og kan i fortælle mig hvor mange bicep øvelser jeg skal tage efter rygøvelser, og evt. hvilke.
på fårhånd tak ;)
Quistgaard skrev:Bay skrev:
Hvordan er dit program splittet?
Det betyder nemlig meget for hvor mange gun øvelser du kan "tillade" dig at have med
Ehm altså jeg kører 2 split, fx:
mandag: bryst, tricep skulder og så endten tirsdag eller onsdag:
Ryg, ben og bicep, er det, det du mener ?
Quistgaard skrev:Moqensen skrev:
Enig med alle de andre. 3 - 4 er for meget, når du har trænet ryg før. Hvor mange sæt tager du af de forskellige øvelser?
jeg tager en lige stang curl 3x12, og så hvor jeg sidder på en bænk 45 grader, hvor jeg tager 2x10 hammercurl og 2x10 alm. curl.
Den med 2x10 hammer og alm curl, kan man vel godt sige bare er en øvelse ?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster