Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadPanda skrev:Genetik. Lær at lev med det.

RippedInFourWeeks skrev:Hej, min bicep er forholdsvis kort når jeg skal spænde den. Er det bare sådan min genatik er? og kan jeg på ingen måde måske forlænge den en smule?

RippedInFourWeeks skrev:MadPanda skrev:Genetik. Lær at lev med det.
genere mig skam ikke specielt

peterrm skrev:RippedInFourWeeks skrev:Hej, min bicep er forholdsvis kort når jeg skal spænde den. Er det bare sådan min genatik er? og kan jeg på ingen måde måske forlænge den en smule?
Træn den og Brachialis. Eller endnu bedre: full body. Preacher Curls, Curls, Fransk Pres, Dips, Hammer Curls osv. go go!

Asomugha skrev:peterrm skrev:RippedInFourWeeks skrev:Hej, min bicep er forholdsvis kort når jeg skal spænde den. Er det bare sådan min genatik er? og kan jeg på ingen måde måske forlænge den en smule?
Træn den og Brachialis. Eller endnu bedre: full body. Preacher Curls, Curls, Fransk Pres, Dips, Hammer Curls osv. go go!
![]()
Du glemte Barbell curls, Drag Curl, Dumbell curl, Concentration curls, EZ curls, Spider curl, Zotman curls, man kunne evt supplere med nogle Chin ups og Pull ups

peterrm skrev:Asomugha skrev:peterrm skrev:RippedInFourWeeks skrev:Hej, min bicep er forholdsvis kort når jeg skal spænde den. Er det bare sådan min genatik er? og kan jeg på ingen måde måske forlænge den en smule?
![]()
Du glemte Barbell curls, Drag Curl, Dumbell curl, Concentration curls, EZ curls, Spider curl, Zotman curls, man kunne evt supplere med nogle Chin ups og Pull ups
http://forkortelse.dk/osv..html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster