Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bare træn begge to ligemeget, 2-3 basisøvelser til hver muskel skulle være nok så skal det nok se flot ud efter 

men nu ved jeg det ;)

Vupti skrev:Ej, du kan da ikke droppe biceps træning!![]()
Ellers kør 1 øvelse til biceps, og 2-3 til triceps måske.

poul hansen skrev:
Triceps skla efter min erfaring trænes tungere og med højere volumen end biceps. Dvs flere øvelser, flere sæt, tungere vægt, færre reps.

Dingo skrev:poul hansen skrev:
Triceps skla efter min erfaring trænes tungere og med højere volumen end biceps. Dvs flere øvelser, flere sæt, tungere vægt, færre reps.
Jeg har rigtig god erfaring med at køre 5-6 reps eller lavere i store triceps øvelser som dips og close grip bænk. Især det lange hoved reagerer godt. Giver god effekt på armens størrelse når armen hænger ned af siden, så vil man have store arme uden at skulle gå og pose biceps hele tiden så er det her vejen frem

situd skrev:Dingo skrev:poul hansen skrev:
Jeg har rigtig god erfaring med at køre 5-6 reps eller lavere i store triceps øvelser som dips og close grip bænk. Især det lange hoved reagerer godt. Giver god effekt på armens størrelse når armen hænger ned af siden, så vil man have store arme uden at skulle gå og pose biceps hele tiden så er det her vejen frem
hvor kan jeg finde de øvelser du snakker om, så jeg ved hvordan man gør..? og tager du 5x5 eller hvad mener du ?

poul hansen skrev:Vupti skrev:Ej, du kan da ikke droppe biceps træning!![]()
Man kan gøre hvad man vil
Rgtræning vil for mange være nok til at holde fint på massen på bisserne.

Nick9000 skrev:poul hansen skrev:Vupti skrev:Ej, du kan da ikke droppe biceps træning!![]()
Man kan gøre hvad man vil
Rgtræning vil for mange være nok til at holde fint på massen på bisserne.
Enig - høj volumen på tunge lockouts, dips, og california presses er sublime massebyggeri for triceps.
Jeg synes der er en kæmpe overvægt af folk med underudviklede triceps set i forhold til hvor mange der har laggende biceps, så generelt set ville lidt mindre fokus på spejlsiden af armen, set i forhold til triceps nok være en god idé.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster