Linealba skrev: Folk har også den sjove opfattelse at de uden problem kan "antaste" én; "jeg kunne aldrig finde på at træne, livet indholder for mange nydelser", "du ved godt at det er usundt at træne for meget, ikke?", "folk som træner har inget socialt liv" osv, osv, osv... Gad vide hvad der ville ske om man bare spontant begyndt at sige til tyksakker som tager en kanelsnejl til kaffen "så er der vist noget til kebaben der, hvad?" eller en pige med en mave som én gravid i 8 måned "livet er for godt til at man gider gå igennem det 30 kg for fed, synes du ikke?" Det er jeg nemlig ret sikker på ville blive opfattet som arrogant.
Med en sådan udtalelse, tror jeg vi kunne blive bedste venner
For hold kææææft, hvor er jeg træt af overvægtige mennesker - især overvægtige mennesker, der ikke gør noget ved det (har stor respekt for dem, som virkelig kæmper for et varigt vægttab).
Nogle mennesker burde virkelig sige noget til dem - for tror i virkeligheden ikke, at der skal meget andet til. Måske vil det blive opfattet som arrogant, men mon ikke de takker en, hvis det motiverer dem til at tabe sig ?
Jeg arbejder, som ung-arbejder, på en tankstation og ser gang på gang fede og kraftigt overvægtige mennesker, spise franske hotdogs med tilhørende cola/øl og is. Det eneste jeg tænker er "FØØØJ!".
En ting som bodybuilding, der ses negativt på er ret naturligt i forhold til ekstremer som Ronnie Coleman blandt andre - men det er selvfølgelig en generalisering, der er, imo, er helt forkert. Men en ting som fedme er blevet alt for accepteret, og det er jo egentligt langt værre; Det koster samfundet moneter og koster menneskeliv.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't