Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hvadså skrev:Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt?? Han kører 20reps, hvor han efter hvert 20rep falder i kg, han har ingen fokus på tempoet i øvelsen (han kører bare derudaf så satans hurtigt, som om de bare skal overståes hurtigst muligt), han kører næsten kun isolationsøvelser og han træner så vidt jeg kan se 6splits progr... Desuden æder han (i det måltid man ser ham æde) ingen grøntsager, eller noget KUN kød og kartofler??
Er han bare roidmonster, eller er der noget jeg har misforstået helt?

Bork skrev:hvadså skrev:Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt?? Han kører 20reps, hvor han efter hvert 20rep falder i kg, han har ingen fokus på tempoet i øvelsen (han kører bare derudaf så satans hurtigt, som om de bare skal overståes hurtigst muligt), han kører næsten kun isolationsøvelser og han træner så vidt jeg kan se 6splits progr... Desuden æder han (i det måltid man ser ham æde) ingen grøntsager, eller noget KUN kød og kartofler??
Han gør det der tydeligvis virker for ham.

Bork skrev:

hvadså skrev:Bork skrev:hvadså skrev:Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt?? Han kører 20reps, hvor han efter hvert 20rep falder i kg, han har ingen fokus på tempoet i øvelsen (han kører bare derudaf så satans hurtigt, som om de bare skal overståes hurtigst muligt), han kører næsten kun isolationsøvelser og han træner så vidt jeg kan se 6splits progr... Desuden æder han (i det måltid man ser ham æde) ingen grøntsager, eller noget KUN kød og kartofler??
Men hvorfor gør han stik modsat af stort set samtlige artikler om bb??

xsmouse skrev:Bork skrev:
Clean havde han nok ikke opnå særligt gode resultater som han kører sine øvelser ville jeg umiddelbart mene. synes generelt roiddudes bare trumler derudaf, uden at tænke på hvad de laver.

hvadså skrev:Bork skrev:hvadså skrev:Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt?? Han kører 20reps, hvor han efter hvert 20rep falder i kg, han har ingen fokus på tempoet i øvelsen (han kører bare derudaf så satans hurtigt, som om de bare skal overståes hurtigst muligt), han kører næsten kun isolationsøvelser og han træner så vidt jeg kan se 6splits progr... Desuden æder han (i det måltid man ser ham æde) ingen grøntsager, eller noget KUN kød og kartofler??
Men hvorfor gør han stik modsat af stort set samtlige artikler om bb??

xsmouse skrev:
synes generelt roiddudes bare trumler derudaf, uden at tænke på hvad de laver.

xsmouse skrev:Bork skrev:
Clean havde han nok ikke opnå særligt gode resultater som han kører sine øvelser ville jeg umiddelbart mene. synes generelt roiddudes bare trumler derudaf, uden at tænke på hvad de laver.

Hvorfor tror alle at pro bb'ere bare skyder sig med krudt og så træner lidt i øst og vest ?xsmouse skrev:

Dingo skrev:Hvorfor tror alle at pro bb'ere bare skyder sig med krudt og så træner lidt i øst og vest ?xsmouse skrev:
Tror du at Lance Armstrong skød lidt EPO, cyklede nogle ture sjælland rundt og så vandt Tour de France?
Undervurder aldrig hvor meget system der er i hvordan profesionelle træner, uanset deres sport.
Caroline Wosnilalalalala skyder sgu nok heller ikke bare et par bolde mod en boldkaster et par timer om ugen. ALT er planlagt

8800 skrev:Når det er sagt tror jeg ikke man skal undervurdere, at i pro BB så handler det også om hvor meget du er villig til at skyde (hvis du er mass monster that is).

TheCzech skrev:Trey Brewer og Dennis Wolf er angiveligt 2 af de BB'ere, der har haft det allerhøjeste forbrug af krudt i løbet af de seneste år. Hvis vi ser bort fra Mr O i år, har det ikke givet særligt gode resultater for nogen af dem.
En mand som Centopani skulle derimod have et ret lavt forbrug.
Alt er selvfølgelig på rygtebasis.

TheCzech skrev:Hvem flamer?
ikke noget jeg vil nærmere ind på 

hvadså skrev:Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt?? Han kører 20reps, hvor han efter hvert 20rep falder i kg, han har ingen fokus på tempoet i øvelsen (han kører bare derudaf så satans hurtigt, som om de bare skal overståes hurtigst muligt), han kører næsten kun isolationsøvelser og han træner så vidt jeg kan se 6splits progr... Desuden æder han (i det måltid man ser ham æde) ingen grøntsager, eller noget KUN kød og kartofler??

Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.

Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.

hvadså skrev:Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.
Nu skal det lige siges, jeg ikke påstår at Branch træner forkert, dårligt, eller noget!![]()
Jeg ville bare gerne have en forklaring på, hvorfor han nu træner som han gør i sin film og det har jeg fået...

Dingo skrev:hvadså skrev:Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.
Nu skal det lige siges, jeg ikke påstår at Branch træner forkert, dårligt, eller noget!![]()
Jeg ville bare gerne have en forklaring på, hvorfor han nu træner som han gør i sin film og det har jeg fået...
Aaaaarh, du sagde han failede grumtdet er vist det samme

hvadså skrev:Dingo skrev:hvadså skrev:Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.
Einstein, nu må man altså også lige sørge for at læse rigtigt;
Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt??
§ 53. Spørgsmålstegn
"Man bruger spørgsmålstegn for at vise at ord eller sætninger er ment som spørgsmål"
jeg konkluderede ikke...

hvadså skrev:Dingo skrev:hvadså skrev:Smeden skrev:Branch er awesome og jeg anser hans balls-to-the-walls træning for at være meget indspirende. Hvor fjollet det er at påstå han træner forkert burde fremgå af det faktum at han er top3 i verden.
Einstein, nu må man altså også lige sørge for at læse rigtigt;
Har lige set hans film, og er det bare mig, eller failer han lidt??
§ 53. Spørgsmålstegn
"Man bruger spørgsmålstegn for at vise at ord eller sætninger er ment som spørgsmål"
jeg konkluderede ikke...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster