Dog så er der flere af mine venner det er mener at mit program giver meget overtræning.
Mit program er et 2 split program.
Den køres 2 X hver uge.
Det ønskede mål med programmerne er primært at skabe muskelforøgelse og sekundært at forbedre min balance, og styrke en dårlig skulder.
Split 1:
pull ups
lat. pulldown: 70 kg
Sitting row m. bred stang: 35 Kg
sitting row m. kort greb: 45 kg
Horisontel biceps press 15 kg
military press 32 kg
butterfly 11 kg
shoulder rotation 9 kg
armbøjninger 10 kg
pullovers + skull crusher 32 kg
skull crusher 27 kg
Dumbbell Tricep Extensions 10 kg
biceps hammer 18 kg
biceps extension, chain 25 kg
biceps curl 19 kg
Hele dette split køres 4 sets med 8 rep i hver. (samme gælder for split 2) holder nok ca. 2- min pause imellem hver øvelse, men imellem 30-45 sek. imellem hver set.
pistol
lunges 12 kg
dødløft 80 kg
step ups med vægte + langsom nedsænkning: 8 kg
bækkenløft på bold
deep squat i smith stativ: 50 kg
benløft, liggende på maven
armbøjninger først med bred greb, og så med smal, skiftes imellem dem hver gang.
bench incelin press: 25 kg
Flyes: 18 kg
Ruller AB
blanke med løft af arm og ben.
Hanging Knee Raise
Bicycle
Mener selv at det her er utrolig ekstrem og vil putte mig en en stærk catabolic tilstand fremfor at være direkte opbyggende, pga mængden og træning og den korte tid som jeg har mulighed for at restituere i...
en anden ting der undre mig lidt er at når en træningsprgram tager så lang tid bliver jeg så ikke catabolsk under selve træningen?
I følge de her to gæve gutter:
De virker rimelig off the wall, men der er alligevel en del der lyder meget fornuftigt i det de siger... Men hvad siger jer experter til hvad de siger?
Håber virkelig at i gider at hjælpe mig

For ønsker ikke at anklage min personlige træner for ikke at fatte, hvad personen laver, hvis jeg ikke har ret i min kritik

](./images/smilies/eusa_wall.gif)