Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Hvis du skal låne penge så gør det i din bank. Ring og hør hvilken rente de kan tilbyde dig. Sig du vil have en lavere og når de så siger, at det kan de ikke tilbyde, så sig at så er du ikke interesseret og indhenter tilbud andre steder. Så ringer de formentlig til dig dagen efter :-)

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Thomas Hoffmann skrev:Ellers har jeg en mail fra en afrikaner, der har tilbudt mig en masse penge, hvis jeg kan hjælpe ham med en overførsel. Jeg har ikke lige tid, så den må du gerne overtage.

livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse

8800 skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
?
han vil ha hurtige penge
livebig55 skrev:8800 skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
?
ja hvad tro du, hvis du lige tænker dig lidt omhan vil ha hurtige penge

Flakes skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
Man kunne fristes til at tro, at du faktisk var ved at begå overtrædelse af STRFL § 276, jf. STRFL § 23?

livebig55 skrev:8800 skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
?

Aagi-e skrev:livebig55 skrev:8800 skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
?
Så du opfordrer ham til at lave indbrud

Thomas Hoffmann skrev:Ellers har jeg en mail fra en afrikaner, der har tilbudt mig en masse penge, hvis jeg kan hjælpe ham med en overførsel. Jeg har ikke lige tid, så den må du gerne overtage.

shakur skrev:livebig55 skrev:tag et par kolonihave huse
du er da for dum og høre på.

Dingo skrev:Og folkens: Lad venligst være med at komme med fjollede bemærkninger, og lad være med at namecalle hinanden

JakeTheMuss skrev:Nu ved jeg ikke hvordan din dame ser ud, men send et billede og så kan det være vi kan finde ud af noget!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster