Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

)
p0peye skrev:læste 10 linjer, scrollede ned opdagede der var 100000 mere, stoppede.
Men ud hva det jeg læste vil jeg anbefale:
1. Droppe ham og finde en anden.
2. Droppe ham og anskaf mange katte.
3. Droppe ham og begå selvmord. (Mangel på bedre alternativ, og syntes næsten du skulle ha 3 muligheder)
Det var så lidt.

CaliWali skrev:p0peye skrev:læste 10 linjer, scrollede ned opdagede der var 100000 mere, stoppede.
3. Droppe ham og begå selvmord. (Mangel på bedre alternativ, og syntes næsten du skulle ha 3 muligheder)
Det var så lidt.
On a more serious note: Prøv at fortælle det sidste du skrev til ham, istedet for til os. Hvis i virkelig forstår hinanden så godt osv. Så burdte han da kunne forstå hvor meget han betyder for dig, hvis ikke så bliver du nok nødt til at gøre som p0peye siger

lulu1982 skrev:Hvad siger i mænd? Tror I han kan finde på at komme tilbage? Eller har han taget en beslutning og vil aldrig mere se mig?
Jeg har sådan brug for råd og for mandlige perspektiver på sagen, for jeg kan ærligt talt ikke forstå hvorfor han er så fatal, og jeg er stadig i en slags choktilstand.
True

p0peye skrev:^^![]()
![]()
True
cubes skrev: Så går det op for en efter noget tid når forelskelsen har dæmpet sig, at det egentlig ikke er så fedt at skulle ofre hele sit liv for at tage chancen og opbygge et nyt et fremmed sted, og måske kommer det ikke engang til at gå, og så er man virkelig på røven.
ntp9 skrev:lulu1982 skrev:Hvad siger i mænd? Tror I han kan finde på at komme tilbage? Eller har han taget en beslutning og vil aldrig mere se mig?
Jeg har sådan brug for råd og for mandlige perspektiver på sagen, for jeg kan ærligt talt ikke forstå hvorfor han er så fatal, og jeg er stadig i en slags choktilstand.
Kære Lulu.
Her er i punktform det indtryk jeg får af din kæreste og jeres forhold:
- Der er problematiske kulturforskelle
- Han bor tilsyneladende i udlandet eller er mest knyttet dertil
- Han er aggressiv og jaloux anlagt
- Han giver dig skylden for at "holde på ham" i Danmark mod hans vilje og mener tilsyneladende også du har ansvaret for, at han forlod militæret.
- Han føler tilsyneladende, det er rimeligt, at du skal opgive dine drømme og akademiske og karrieremæssige ambitioner for hans skyld, hvilket er tåbeligt uanset hvad, men en decideret patologisk tanke tre måneder inde i et forhold
- Han bebrejder dig for alle kommunikationsvanskeligheder og problemer i forholdet og har ikke selvindsigten eller modenheden til at erkende sin egen negative rolle
- Som du beskriver situationen er misforståelsen klart hans skyld
- Han er følelsesmæssigt ustabil og vægelsindet
- Han har en eks der lurer i kulissen
- Han bor tilsyneladende i udlandet
- Han har uberettiget svinet dig til
- Han har ingen empati eller vilje til at vise forståelse for dig og dine bevæggrunde (jf. fx hans afskyelige reaktion på de yderst rimelige grunde til, at du måtte afmelde eksamen)
Er det virkelig sådan en person, du ønsker at være sammen med? Fortjener du ikke bedre?
Jeg vil ikke forsøge mig med lommepsykologi omkring at du sikkert har lavt selvværd og at det her forhold sikkert er en del af et længere mønster for dig, men blot sige at det ubetinget er til din fordel, at I ikke længere er sammen, og at jeg håber, du får fat i en ordentlig fyr

- han trækker dig rundt i en snor, plain and simple.

Mr.TopGear skrev:Er han seriøs og lige så forelsket som du, så skal han nok ringe dig op, ellers er han en dødsejler.

lulu1982 skrev:Der var jeg selvfølgelig klar til at tage ham tilbage, men det endte med en underlig mellemting, så lige nu ved jeg ikke hvor vi står.

Bicepsosaurus skrev:Find dig en dansk kæreste.

lulu1982 skrev:Hej Allesammen
Meldte mig egentlig til for at få råd til at komme af med den der irriterende delle lige over trussekanten, men så tænkte jeg at der måske var nogle rigtig macho-mænd derude, som kunne give mig et råd om hvordan jeg tackler min kærestesorg evt. (allerhelst) får ham tilbage.
Hilsen lulu

lulu1982 skrev:p0peye skrev:læste 10 linjer, scrollede ned opdagede der var 100000 mere, stoppede.
Det var så lidt.
Hej igen allesammen
Tak for de gode indlæg. Jeg synes det var nogle rigtig gode pointer der blev fremlagt. Så igen tak for dem!
Min forelskelse er vist ligeså stille ved at drive over, efter jeg har fået samlet tankerne, og gennemtænkt hans opførsel igen.
Dagen efter skrev han: "I'm so sorry. I was drunk".
Der var jeg selvfølgelig klar til at tage ham tilbage, men det endte med en underlig mellemting, så lige nu ved jeg ikke hvor vi står.
Har brugt al min energi på det her, så nu gider jeg ikke prøve mere.
Tror bare jeg smutter til Budapest og besøger en veninde og prøver at nyder sommeren trods kærestesorgen.
Endnu engang tak for alle de gode råd:D
MVH LULU

StefanM skrev:Ps. Skriv PM hvis du vil fyre den af!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster