Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Hvorfor har du holdt pause i 1½ måned pga. et cut?

bangsunei skrev:s0enice skrev:Hvorfor har du holdt pause i 1½ måned pga. et cut?
Hvordan er det relevant i forhold til emnet ?

janninho93 skrev:Jeg er lige startet på mit nye træningsprogram samt kostplan.
Jeg var oppe og træne KUN bryst i går, og dagen efter er de blevet en anelse større, faktisk en meget tydelig forandring.
Er det normalt?
Jeg er lige startet igen efter 1½ måneds pause (cut).

mesomorf skrev:janninho93 skrev:Jeg er lige startet på mit nye træningsprogram samt kostplan.
Jeg var oppe og træne KUN bryst i går, og dagen efter er de blevet en anelse større, faktisk en meget tydelig forandring.
Er det normalt?
Ja, det er normalt

Legend skrev:mesomorf skrev:janninho93 skrev:Jeg er lige startet på mit nye træningsprogram samt kostplan.
Er det normalt?
Ja, det er normalt
Er det normalt at holde pause fra træning når man cutter eller normalt at vokse TYDELIGT og MARKANT i INNER PECS på én træning?
<3
Jeg elsker at TS synes han mener at kunne se og føle at han (for real, altså helt seriøst) kan se at han er vokset tydeligt.

s0enice skrev:Hvorfor har du holdt pause i 1½ måned pga. et cut?

Alex4049 skrev:Hvis brystmuskulaturen blot er blevet lidt mere opspændt efter aktivering, kan det vel godt være det. Ellers så burde de faktisk være mindre, dagen efter træning.

BB4Life1984 skrev:Tror det er fordi du er begyndt, at spise meget mere efter et cut. Jeg oplevede lidt det samme efter at have cuttet i 4 mdr. Mit bryst voksede 3 cm på den første uge efter bulk start og det samme gjorde skuldreneTror mest det skyldes de flere carbs man får i kroppen under bulk, som jo binder en del væske. Plus, at kroppen reagerer godt på hård træning og kcal overskud efter et langt cut

Dulli skrev:troll?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster