Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 953
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 950

Følg bodybuilding.dk på

Brystvote sidder skævt :(

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey BB.dk..

Jeg er 15 år, og har trænet siden slut april.
Min højrebrystvote sidder højere end den anden?

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få rettet op på det.
Håber i kan hjælpe..
Ps. Jeg har bænkpress, håndvægte, romaskine, sådan en træningsmaskine med forskellige ting.

Vh
Vedhæftede filer
123.jpg
^^
123.jpg (32.17 KiB) Vist 1970 gange

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

0
Sidst rettet af Begalto 15. jan 2017, 10:50, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Vis logbog

MARIOKart skrev:Hey BB.dk..

Jeg er 15 år, og har trænet siden slut april.
Min højrebrystvote sidder højere end den anden?

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få rettet op på det.
Håber i kan hjælpe..
Ps. Jeg har bænkpress, håndvægte, romaskine, sådan en træningsmaskine med forskellige ting.

Vh

Du kan ik bar flytte rundt på det.. Du må desværre leve med det.. Men det er ikke særlig tydeligt
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Henrik-Bangsø skrev:tror jeg desvære ikke du kan gøre noget ved udover et smut forbi kiruen , men vil dog langt fra sige det er noget man ligger mærke til ,vi har alle vores små skevanker :D

JA. Og det ligner ikke det hjælper at træne mere på det.. Fordi så tror jeg bare det bliver NOGET større det ene bryst.. Som det måske også ligner en lille smule :(

LORTE LIV :D

det gør den da ikke. Det er bare dit højre bryst, der går længere ned end det andet. Det er genetisk bestemt. Jeg har set langt værre end det, som fx mit eget. Hvis du ikke havde skrevet, at dine pecs ser mærkelige ud, så havde jeg aldrig lagt mærke til det
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Jeg vil anbefale dig at træne den brystvorte, der hænger lavt med 4*8 sheriffstjerner hver anden dag, ind til den er i niveau med den anden.

Klogt med en grim halskæde i øvrigt: Den distraherer fra problemet. Godt tænkt!

Mere seriøst: Man kan knapt nok se det. Årsagen er sikkert genetisk. Kunne måske også være pga. den ene side er mere muskuløs end den anden men tvivler.

Ikke værd at spilde tid eller energi på, med mindre de andre drenge i skolen jagter dig rundt i skolegården med et vaterpas og kalder dig øgenavne?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Ioxer skrev:det gør den da ikke. Det er bare dit højre bryst, der går længere ned end det andet. Det er genetisk bestemt. Jeg har set langt værre end det, som fx mit eget. Hvis du ikke havde skrevet, at dine pecs ser mærkelige ud, så havde jeg aldrig lagt mærke til det

Hmm.. Kan godt være fordi jeg går med det til dagligdag. :) Så ligger man mærke til det :wink:

dude, man lægger virkelig ikke mærke til det der

bare klø på og fedt du er kommet igang med at træne...

ALLE bryster er ikke ens. Specielt ved kvinder kan du se det på deres bryster. Lig mærke til det næste gang du piller tøjet af en af pigerne :) .

Jeg havde samme problem, da jeg startede med at træne. Synes ikke de sad samme sted. Jo mere jeg fik trænet jo mere lige synes jeg de blev. Det er stort set kun en selv der ligger mærke til det.

Men husk ikke at træne for meget bryst og husk ben og ryg. Det glemte jeg nemlig tid :) .

God træning.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

hehe men i takt med du blive større vil du nok også ligge mindre og mindre mærke til det i og med du får en mere markert krop vil det nok flytte fokus endnu mere :D

ntp9 skrev:

Jeg bukker og takker.. Heldigvis har vi hver vores smag ;)

Men husk ikke at træne for meget bryst

Hvorfor skal han ikke træne for meget bryst? Det er da ikke fordi hans pecs er overvældende.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

AndreasKnudsen skrev:
Men husk ikke at træne for meget bryst

Hvorfor skal han ikke træne for meget bryst? Det er da ikke fordi hans pecs er overvældende.

Selvfølgelig skal have give den gas med bryst, men bare huske, at træne ben og ryg. Det glemt jeg ofte. Bare for at dele lidt erfaring.

jeg trænede ofte bryst meget mere en ben og bryst fordi jeg synes mine bryst vorter sad skævt.

Styrkeliste

MARIOKart skrev:Ps. Jeg har bænkpress, håndvægte, romaskine, sådan en træningsmaskine med forskellige ting.

Har du overvejet at kigge ned forbi din lokale styrke/vægtløfterklub, hvor de har ordentligt udstyr, og du kan lære sikker teknik?
Brugeravatar

ntp9 skrev:
MARIOKart skrev:Ps. Jeg har bænkpress, håndvægte, romaskine, sådan en træningsmaskine med forskellige ting.

Har du overvejet at kigge ned forbi din lokale styrke/vægtløfterklub, hvor de har ordentligt udstyr, og du kan lære sikker teknik?

Du dejlig negativ...

Og til andre.. Træner ikke rigtig ben, da jeg går til noget BMX race, som giver rigtig godt :)

dude det der er ingen ting så er der os der skal rende rundt med tæske patter det er dobbelt så slemt

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

ntp9 skrev:

drop nu de latterlige kommentarer... Flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT

Styrkeliste

MARIOKart skrev:
ntp9 skrev:

Du dejlig negativ...

Og til andre.. Træner ikke rigtig ben, da jeg går til noget BMX race, som giver rigtig godt :)

Jeg ved godt man kan blive defensiv og selvbevidst, hvis man mener, ens krop er så deform, at man hvad øjeblik det skal være kan blive bortført af et omrejsende cirkus og tvunget til at optræde ved siden af skæggede damer og elefantmaænd, men slap alligevel lidt af.

Jeg og flere andre har sagt, det ikke er noget, du skal bekymre dig om, og nu stiller jeg et helt uskyldigt spørgsmål, om hvorvidt du har overvejet at få adgang til noget kompetent instruktion og noget bedre udstyr snarere end at forsøge dig på egen hånd?

Liverpool skrev:drop nu de latterlige kommentarer... Flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT

](*,)
Brugeravatar

ntp9 skrev:
MARIOKart skrev:
ntp9 skrev:

Du dejlig negativ...

Jeg ved godt man kan blive defensiv og selvbevidst, hvis man mener, ens krop er så deform, at man hvad øjeblik det skal være kan blive bortført af et omrejsende cirkus og tvunget til at optræde ved siden af skæggede damer og elefantmaænd, men slap alligevel lidt af.

Jeg og flere andre har sagt, det ikke er noget, du skal bekymre dig om, og nu stiller jeg et helt uskyldigt spørgsmål, om hvorvidt du har overvejet at få adgang til noget kompetent instruktion og noget bedre udstyr snarere end at forsøge dig på egen hånd?

Liverpool skrev:drop nu de latterlige kommentarer... Flot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOT

](*,)

hør engang. Knægten spørg seriøst om hans bryst og han forventer sikkert et seriøst svar.!
Hvis han ikke har andre at spørge, så er det squ da fint han henvender sig på BB.dk
Hvad er hjemmesiden ellers til.
Selvfølgelig er det ikke noget man skal bekrymre sig om, men konstruktiv kretik er altid godt i stedet for bare at grine på andres bekostniger.

Men synes det er fint du spørger om det sidste, men vær nu lidt seriøs med svarene, så han kan bruge det til noget i stedet.

Styrkeliste

Liverpool skrev:hør engang. Knægten spørg seriøst om hans bryst og han forventer sikkert et seriøst svar.!
Hvis han ikke har andre at spørge, så er det squ da fint han henvender sig på BB.dk
Hvad er hjemmesiden ellers til.
Selvfølgelig er det ikke noget man skal bekrymre sig om, men konstruktiv kretik er altid godt i stedet for bare at grine på andres bekostniger.

Men synes det er fint du spørger om det sidste, men vær nu lidt seriøs med svarene, så han kan bruge det til noget i stedet.

Hvis man ikke kan udlede hvilken del af følgende indlæg, der skal tages seriøst (hint: det står eksplicit!), har man større problemer end et skeløjet brystparti.

ntp9 skrev:Jeg vil anbefale dig at træne den brystvorte, der hænger lavt med 4*8 sheriffstjerner hver anden dag, ind til den er i niveau med den anden.

Mere seriøst: Man kan knapt nok se det. Årsagen er sikkert genetisk. Kunne måske også være pga. den ene side er mere muskuløs end den anden men tvivler.

Ikke værd at spilde tid eller energi på, med mindre de andre drenge i skolen jagter dig rundt i skolegården med et vaterpas og kalder dig øgenavne?

I øvrigt begyndte du og han først at brokke jer, da han helt uskyldigt blev opfordret til at kigge ned i en ordentlig styrke/vægtløfterklub.

Men lad os bare lade den ligge her: ellers kan vi kævles om det her adskillige sider frem, hvilket med dit ord ikke ville være konstruktivt...
Brugeravatar

ntp9 skrev:

Jeg bruger utube, og kigger lidt rundt her.. Og så har jeg et par fætre der har lidt forstand på drt ;)
Synes bare det lidt for dyrt at gå i fitnessDK + jeg skal tage 15-20 km. For at komme til træning ;(

MARIOKart skrev:Jeg bruger utube, og kigger lidt rundt her.. Og så har jeg et par fætre der har lidt forstand på drt ;)
Synes bare det lidt for dyrt at gå i fitnessDK + jeg skal tage 15-20 km. For at komme til træning ;(

Beder dig ikke blive medlem i et kommercielt center som FitnessWorld eller Fitness.dk, hvor instruktionen generelt er ret ringe efter manges vurdering.

Det jeg tænker på er en klub/forening centreret omkring styrkeløft/vægtløftning, hvor der er kompetente folk, som kan lære dig løftene på fornuftig vis. Det er ofte langt billigere i øvrigt.

Men du bor måske ret afsides, for så bliver dét selvfølgelig lidt svært?
Brugeravatar

Alle mennesker er assymetriske; nogle er det mere end andre. Mange har lidt sjove anomalier: f.eks. er en af mine gode venner født uden en lillefinger. Det er lidt mærkeligt, men der er ikke mere i dét, og det er faktisk ikke så unormalt at være lidt af en mutant. :dance:

Jeg fatter i øvrigt slet ikke, hvordan folk (ntp9) herinde kan gide at flame 15-årige, der udstiller deres sårbarhed på internettet, bare fordi ens pissedårligt formulerede kommentar, der kommer ovenpå lam humor, virker som et angreb teenagerens intelligens.

Holy fucking shit, Batman, det er sååå lame [-(
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 135.00

Doktor Lind skrev:Alle mennesker er assymetriske; nogle er det mere end andre. Mange har lidt sjove anomalier: f.eks. er en af mine gode venner født uden en lillefinger. Det er lidt mærkeligt, men der er ikke mere i dét, og det er faktisk ikke så unormalt at være lidt af en mutant. :dance:

Jeg fatter i øvrigt slet ikke, hvordan folk (ntp9) herinde kan gide at flame 15-årige, der udstiller deres sårbarhed på internettet, bare fordi ens pissedårligt formulerede kommentar, der kommer ovenpå lam humor, virker som et angreb teenagerens intelligens.

Hvis du nu læste lidt mere ind i hans indlæg ville du kunne konstatere at han kun er sarkastisk fordi der faktisk nærmest ingen forskel er på hans "brystvorter". :-({|=
Han prøver med andre ord at sige at alle måske har lidt små skavanker, og hans er så lille "that he should not give a fuck".
Brugeravatar

Styrkeliste

Helt enig med de andre; man ser det altså ikke.

Fuld skrue med træning og de 6 måltider hver dag. Så er du godt på vej.

AndreasKnudsen skrev:
Doktor Lind skrev:Alle mennesker er assymetriske; nogle er det mere end andre. Mange har lidt sjove anomalier: f.eks. er en af mine gode venner født uden en lillefinger. Det er lidt mærkeligt, men der er ikke mere i dét, og det er faktisk ikke så unormalt at være lidt af en mutant. :dance:

Hvis du nu læste lidt mere ind i hans indlæg ville du kunne konstatere at han kun er sarkastisk fordi der faktisk nærmest ingen forskel er på hans "brystvorter". :-({|=
Han prøver med andre ord at sige at alle måske har lidt små skavanker, og hans er så lille "that he should not give a fuck".

I enhver kommunikativ situation er det afsenders ansvar, at modtager forstår afsenders ytring. I denne sammenhæng udviser ntp9 klart manglende situationsfornemmelse, og derudover gør det jo ikke en skid, om jeg kan aflæse hans jokes, når modtageren ikke gør det. Det hjælper ikke at hidse sig op over det, når man ikke forstås, og det er måske anledning til at vælge andre formuleringer end "hvad med at du finder nogen der (implicit:faktisk) kan finde ud af det?" en anden gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Doktor Lind skrev:
AndreasKnudsen skrev:

I enhver kommunikativ situation er det afsenders ansvar, at modtager forstår afsenders ytring. I denne sammenhæng udviser ntp9 klart manglende situationsfornemmelse, og derudover gør det jo ikke en skid, om jeg kan aflæse hans jokes, når modtageren ikke gør det. Det hjælper ikke at hidse sig op over det, når man ikke forstås, og det er måske anledning til at vælge andre formuleringer end "hvad med at du finder nogen der (implicit:faktisk) kan finde ud af det?" en anden gang.

Gider ikke forsvare en anden mands ord, det er kun ham selv der kan gøre det. Synes bare ikke det er noget der er værd at skrive noget om 20 indlæg efter. Jeg ville selv have skrevet noget hen af det samme.

Anyways... Skulle vi ikke bare lade topic ende her jeg tror TS har fået hans svar og fundet ud af der faktisk ikke er den store forskel.
Sidst rettet af Absolution 21. jun 2011, 10:32, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

:lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

AndreasKnudsen skrev:Hvis du nu læste lidt mere ind i hans indlæg ville du kunne konstatere at han kun er sarkastisk fordi der faktisk nærmest ingen forskel er på hans "brystvorter". :-({|=

Andreas rammer hovedet på sømmet. :)

Doktor Lind skrev:I enhver kommunikativ situation er det afsenders ansvar, at modtager forstår afsenders ytring. I denne sammenhæng udviser ntp9 klart manglende situationsfornemmelse, og derudover gør det jo ikke en skid, om jeg kan aflæse hans jokes, når modtageren ikke gør det. Det hjælper ikke at hidse sig op over det, når man ikke forstås, og det er måske anledning til at vælge andre formuleringer end "hvad med at du finder nogen der (implicit:faktisk) kan finde ud af det?" en anden gang.

1. Jeg deler ikke din formidlingsmæssige præmis, da den i sin grundform fritager modtageren for ethvert ansvar.
2. Jeg har aldrig sagt det, du citerer mig for. At du tilsyneladende er nødt til at lave en omformulering for at få mit oprindelige udsagn til at virke urimeligt, indikerer jeg faktisk HAR taget formidlingsmæssige hensyn.
3. Misforståelserne var tilsyneladende blevet opklaret og en dialog genetableret, før du kom herind med retfærdig harme væltende ud af alle kropsåbninger.
4. Lad os fortsætte over PM, for den her diskussion er knapt nok interessant for mig endsige andre brugere.
Brugeravatar

Din formulering om "kompetence" kombineret med den "sjove" stil fordrer ikke ligefrem forståelse for den omsorgsfulde altruistiske interesse for trådstarter, du angiveligt nærer, men kan let opfattes som en a priori degradering af din unge samtalepartners evne og intelligens.

Opfordringer, som jeg vel kan være enig i det gunstige i, til at "melde sig ind i en styrkeløftforening" (ja igen løst citeret, fordi jeg simpelthen ikke gider slå op, og det er fuldstændig ligegyldigt!) er noget du selv - uopfordret og udenfor kontekst - bringer på bane, efter at trådstarter åbenlyst ikke har tolket din "sjov" som sådan, så det er fuldt ud dig, der er ansvarlig for enhver kommunikativ misere, der er opstået her, om du så anerkender dit ansvar som afsender af en serie ytringer eller ej. Det hjælper heller ikke, når f.eks. en flygtig læsning samtidigt fremstilles som, at der må være mere galt med trådstarter end assymetri i pectoralis.

Der er ingen harme her, i øvrigt, og jeg gider egentlig heller ikke at fortsætte det her, da det kan vel være fuldstændig ligemeget, hvis du er resistent overfor kritik af dine ytringer. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Begynder forum