Santaklausen jeg håber, at din ven en dag finder modet til at sætte kæresten på plads! og ja, der findes nybagte mødre, der indimellem er en strigle. Jeg tror nu mest, at det er en misforstået forsøg på, at gøre det bedst muligt for barnet.
Nu har din ven jo kun været far i 1½-2 år, så mon ikke han bare lige skal have tid til, at finde sig til rette i sin nye rolle? Det er jo ikke sikkert, at han fortsætter i samme spor de næste 16-18 år. De fleste mennesker vokser jo heldigvis i rollen som forældre
Du kender vel også andre, der har børn, hvor de får det til at harmonere lidt bedre og giver hinanden lidt mere frihed?
I forhold til, når par går fra hinanden, så er det da blevet mere almindeligt, at børnene bor en uge skiftevis ved mor og far!
Der gik langt tid, inden jeg opdagede, at min ældste søns, bedste vens forældre var skilt. De mødte samme op til forældremøder osv. og der har altid været en god tone imellem dem. Endda så god, at da moderen, nogle år senere, skulle giftes med en ny, så var eksmanden med til brylluppet
Jeg håber virkeligt, at du møder en sød, reel og rummelig kvinde, der giver dig de børn og den frihed du gerne vil have! Held og lykke med det