kunne godt bruge lidt feedback på min kostplanl. målet er at tage på henover de næste 6-7 uger..
på forhånd tak.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Halvdelen af din mad er jo nærmest tilskud
stark skrev:ja det var da os min plan..![]()
skal også siges at jeg pt har en morgenvægt på 108-110kg, målet er 115kg om et par mdr..

kan ikk se hvor jeg får for meget.. ??

Nis skrev:Helt enig med Moose, alt det protein er meningsløst, især når tilskud stort set har overtaget din kostplan..
Jeg må lige høre, er du clean? - hvis ikke så kan det forklare dit store protein indtag.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Nis skrev:Helt enig med Moose, alt det protein er meningsløst, især når tilskud stort set har overtaget din kostplan..
Jeg må lige høre, er du clean? - hvis ikke så kan det forklare dit store protein indtag.
vil det sige man skal have meget mere protein hvis man ikke er clean ?

WeirdMoose skrev:stark skrev:ja det var da os min plan..![]()
skal også siges at jeg pt har en morgenvægt på 108-110kg, målet er 115kg om et par mdr..
Så du har et proteinindtag på ca 3,5gram pr. kg. kropsvægt om dagen. Det er da lige en anelse over de 1,8-2,0g som man normalt siger skal bruges.
Tillader mig at citere den gode poul hansen som i en tidligere tråd skrev
"...et indtag på 3,2gram protein pg kg kropsvægt. Det er så højt et indtag at jeg ville frygte det kunne være sundhedsskadeligt ved længere tids indtag.
3,2gram er sandsynligvis i nærheden af det dobbelte af det optimale, rent vanvid.
"

fatboy16 skrev:merijaan skrev:Nis skrev:Helt enig med Moose, alt det protein er meningsløst, især når tilskud stort set har overtaget din kostplan..
mener det er noget med at anabolske steroider gør så kroppen bruger mere af det protein den får på at opbygge muskler. Derfor skal man have mere protein da kroppen så kan optage mere protein.
men er ikke sikker ^^

merijaan skrev:Nis skrev:Helt enig med Moose, alt det protein er meningsløst, især når tilskud stort set har overtaget din kostplan..

hvor lang en peride er jeg ikke sikker på. Men den mængde er stadig "ren vanvid"Xiva skrev:WeirdMoose skrev:stark skrev:ja det var da os min plan..![]()
Så du har et proteinindtag på ca 3,5gram pr. kg. kropsvægt om dagen. Det er da lige en anelse over de 1,8-2,0g som man normalt siger skal bruges.
Tillader mig at citere den gode poul hansen som i en tidligere tråd skrev
"...et indtag på 3,2gram protein pg kg kropsvægt. Det er så højt et indtag at jeg ville frygte det kunne være sundhedsskadeligt ved længere tids indtag.
3,2gram er sandsynligvis i nærheden af det dobbelte af det optimale, rent vanvid.
"
Sundhedskadeligt på længere sigt.... Så vidt jeg ved, så skal der STORE mængder protein til, i mange mange år, før det måske kan få konsekvenser..

Nis skrev:merijaan skrev:Nis skrev:Helt enig med Moose, alt det protein er meningsløst, især når tilskud stort set har overtaget din kostplan..
Jeg kan ikke huske det præcist, men man kan i hvert fald optage flere proteiner hvis man benytter sig af visse ulovlige præparater. Kan desværre ikke komme med en længere uddybelse, det er jeg dog sikker på at en som Incognito kan, hvis han ser tråden.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster