Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pawdam skrev:Hejsa.
Jeg er ivrig læser af artikler og forum her på siden, hvilket jeg har været lige siden træningsstart d. 30-11-07.
Jeg ville egentlig gerne lige høre jeres mening om nedenstående spørgsmål.
Nu har jeg trænet i små tre måneder, og ville gerne høre jer om i syntes der skal bulkes eller cuttes?
På forhånd tak
Pawahr

cj8000 skrev:
Klart bulkes, du har jo slet ikke massen til at cutte ned. Bulk fornuftigt et par år, og så cut ned når massen er fornuftig
cj8000 skrev:pawdam skrev:Hejsa.
Jeg er ivrig læser af artikler og forum her på siden, hvilket jeg har været lige siden træningsstart d. 30-11-07.
Nu har jeg trænet i små tre måneder, og ville gerne høre jer om i syntes der skal bulkes eller cuttes?
På forhånd tak
Pawahr
Klart bulkes, du har jo slet ikke massen til at cutte ned. Bulk fornuftigt et par år, og så cut ned når massen er fornuftig

curls skrev:BUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLK

Niklas! skrev:Jeg kan slet ikke forstå fremgangen på de billeder der. Du har jo tabt digDu var jo tynd i forvejen?
Nå, men jeg tror alle vil være enige om at bulk er det eneste rigtige for dig. Os sommeren over

pawdam skrev:Thanks..
Det må blive planen så- dog er det jo ikk fedt at rende rundt med en lille bulkemave til sommer?
- så altså kan jeg ikke godt bulke de næste par måneder og så cutte sommeren over og så bulke igen hen over de kedelige vintermåneder?
Hvis i forstår?

MC skrev:Fuld gas på bulken!

pawdam skrev:cj8000 skrev:pawdam skrev:Hejsa.
På forhånd tak
Pawahr
Thanks..
Det må blive planen så- dog er det jo ikk fedt at rende rundt med en lille bulkemave til sommer?
- så altså kan jeg ikke godt bulke de næste par måneder og så cutte sommeren over og så bulke igen hen over de kedelige vintermåneder?
Hvis i forstår?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster